Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Wietzolder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grovemember Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 hehe wietzolder da zou goe stinken:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 nee joh heroine spuit en dat je dood kan gaan dat is lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ik zou in de zetel op gta IV gta IV spelen. Of cola morsen en een huishoudster huren. Pizza aan huis bestellen. De krant lezen. Zitten. En voor de rest zou ik het gewoon rustig aan doen in men savehouse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ik zou in de zetel op gta IV gta IV spelen. Of cola morsen en een huishoudster huren. Pizza aan huis bestellen. De krant lezen. Zitten. En voor de rest zou ik het gewoon rustig aan doen in men savehouse. Als jij nou gwn thuis in de "zetel" zit, cola morst, een huishoudster huurt, een pizza bestelt, de krant leest én tegelijk gta speelt, kan je het allemaal tegelijk doen, want dan kan je tenminste in gta op straat xD, daar is die stad voor gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 yu gamerswat ik graag zoe willen in gta 4 is dat je vb gelijk scarce je huis kan updaten want de savehouses van DA vond ik maar wel saai,je kon er nix doen gw opslaan waarom zou je dan zoveel geld geven aan zo een huis? dit zijn dingen die ik wijs zou vinden dat je kan doen in je savehouse -je radio aanzetten -chillen in de zetel -het spel opslaan gelijk in bulyy(maar waneer je slaapt sla je op) -je wapens kan leggen in lades -tv kan kijk(gw reclame erop fzo) -dat je je vriendin in je huis kan nemen laat zelf je mening horen wat zou er nog bij kunnen? alvast veel gameplezier groette. zowat alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ik wil alle lijken in me kelder ophangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Makoez Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ik zou in de zetel op gta IV gta IV spelen. Of cola morsen en een huishoudster huren. Pizza aan huis bestellen. De krant lezen. Zitten. En voor de rest zou ik het gewoon rustig aan doen in men savehouse. Je kunt ook de Sims kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ik wil alle lijken in me kelder ophangen. ah bah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Ik zou ook willen dat het met maanden, en dus ook seizoenen is.Dat je altijd verschillen ziet, als het winter is, sneeuwt het. Als het lente is, zie je allemaal bladen op de bomen komen, bloemetjes verschijnen, ... Als het zomer is, is het warm en schijnt de zon. En tot slot, als het herfst is, vallen de blaadjes van de bomen, en wordt het mottig weer. En dat er een bepaalde radiozender is die altijd veranderd (dus niet elke keer het zelfde afspeelt) en het weerbericht en het nieuws vertelt van in de stad! Bv dat als je het leger achter je aan krijgt, het nieuws het daarover heeft en zo! Zo wel zot gaaf zijn! jah, dat zou echt heel vet zijn! Volgens mij is het ook wel steeds takke weer als die screens met regen, je ziet de zon nooit lekker schijnen.. niet gek het is in oktober natuurlijk.. ik word altijd een beetje sip van regen hoop niet dat het spel er minder van word.. maar daar is natuurlijk meer voor nodig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj Venom Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Jongens Jongens... waarom vergeten jullie allemaal..... Wapens CUSTIMIZEN! Red dot sights, Drum magazines, verdempers, ander kontje. Pimp skin. Gold. Sterker ammo, sneller ammo, zachter ammo ( geen terugslag). Camera, denk bijv aan crouchen achter een auto en net zoals de moderne soldaat in iraq nu, schieten via een cam die hij kan bekijken in z'n goggles. OWNAGe?! Chille heat vision goggles en smoke grenades. Gewoon kamer voor rook en dan jij met je heat vision. LekkaH Bewerkt: 30 maart 2008 door Dj Venom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Heb je te veel call fo duty 4 gespeeld? jesse25: Er is wel zon,hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj Venom Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Heb je te veel call fo duty 4 gespeeld?jesse25: Er is wel zon,hoor. Nee te veel Army of Two .....en Rainbow Six Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ik wil alle lijken in me kelder ophangen. ah bah lol, lijkt me vet, dan kun je online opscheppen over je verzameling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Goodkat Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ik wil alle lijken in me kelder ophangen. Lekker Disturbia nadoen Ik zou van alles doen Wiet plantage Cocaïne plantage U huis oppimpen groot garage met nen lamborghini erin dak met helikopter Alle wapens daarin hebben. nen kamer vol met geld xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.