Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Nee maar kijk ik heb een screenshot dat Niko aan het voetballen is

nikogh4.png

Probeer je ons hiermee voor de gek te houden ? Of meen je dit serieus ?

Dit is FIFA nummer 17, dat is Christiano Ronaldo. ^_^

By :cya:

Het is PES niet fifa .. fifa heeft geen publiek in de teamkleuren en heeft betere graphics

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee maar kijk ik heb een screenshot dat Niko aan het voetballen is

nikogh4.png

Probeer je ons hiermee voor de gek te houden ? Of meen je dit serieus ?

Dit is FIFA nummer 17, dat is Christiano Ronaldo. ^_^

By :cya:

Het is PES niet fifa .. fifa heeft geen publiek in de teamkleuren en heeft betere graphics

Echt lomp ook dat ie FIFA zegt, kijk op die bal dan xD :schater: en op de achtergrond staat ook nog vet groot Konami...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

dat je weer kan parachute springen en mensen van dingen af kunt duwen bijvoorbeeld balkon op 300 meter

hoogte. ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeBOEMBOEM

het is anders ieeeeeeeeeeeeeeesplatsplat plat :7

Delen op andere websites

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

Ik zou dat allemaal erin willen laten, maar dan als je een kapsel/ kleding kiest er een prentje bijstaat en hij ze niet eerst moet aantrekken. Ook zou ik wat meer soorten kapsels willen. Ik zou graag een gereedschap winkel terug zien van uit gta vc. Maar ik wil dat je meerdere wapens van 1 categorie tegelijker tijd kunt dragen (niet zoals in sa waar je geen gewoon rocketlauncher en een hitte zoekende tegelijker tijd in je inventory kon hebben (voorbeeld)). Daten hoeft niet perse terug (is heel saai). Maar de scholen wil ik wel terug. Ik hoop dat er files zijn, maar dat de mensen niet zo gestoord zijn als in sa (wie draait er nu 1 meter voor een auto die 2 - 5 keer zo snel gaat als jij :erm:. Wie loopt er nu in het water als je niet kunt zwemmen. Wie rijd nu met zijn auto van de berg af en stord te pletter omdat er een misdadiger :engel: met een jetpack voorbij vliegt... En zo kan ik wel heel lang voort gaan... )...

Alles wat je zegt is volkomen juist. Wel mag het daten er bij, als je je even verveelt, dan kan je toch wat vriendinnetjes maken...:D

Delen op andere websites

dat je weer kan parachute springen en mensen van dingen af kunt duwen bijvoorbeeld balkon op 300 meter

hoogte. ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeBOEMBOEM

het is anders ieeeeeeeeeeeeeeesplatsplat plat :7

kan ook ja haha :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...