Metiz Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Nee maar kijk ik heb een screenshot dat Niko aan het voetballen is Probeer je ons hiermee voor de gek te houden ? Of meen je dit serieus ?Dit is FIFA nummer 17, dat is Christiano Ronaldo. By Het is PES niet fifa .. fifa heeft geen publiek in de teamkleuren en heeft betere graphics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Nee maar kijk ik heb een screenshot dat Niko aan het voetballen is Probeer je ons hiermee voor de gek te houden ? Of meen je dit serieus ?Dit is FIFA nummer 17, dat is Christiano Ronaldo. By Het is PES niet fifa .. fifa heeft geen publiek in de teamkleuren en heeft betere graphics Echt lomp ook dat ie FIFA zegt, kijk op die bal dan xD en op de achtergrond staat ook nog vet groot Konami... Bewerkt: 5 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Dat is duidelijk PES. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 weet je wat mij lachen is dat je mensen kan gijzelen en dan bakke met geld kan verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 weet je wat mij lachen is dat je mensen kan gijzelen en dan bakke met geld kan verdienen da lijkt me idd wel een vet idee ^_^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 dat je weer kan parachute springen en mensen van dingen af kunt duwen bijvoorbeeld balkon op 300 meter hoogte. ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeBOEMBOEM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Ja,dat wil ik vooral empire bulding springt naar beneden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 dat je weer kan parachute springen en mensen van dingen af kunt duwen bijvoorbeeld balkon op 300 meterhoogte. ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeBOEMBOEM het is anders ieeeeeeeeeeeeeeesplatsplat plat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 nee kraak kraak Het zal wel tof zijn als vallen op de auto dan is de auto kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjaakminaak Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 ik zeg: vogels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 De vogels zal zeker aanwezig want je kunt 200 duiven doodschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjaakminaak Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
louis vr Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier! Ik zou dat allemaal erin willen laten, maar dan als je een kapsel/ kleding kiest er een prentje bijstaat en hij ze niet eerst moet aantrekken. Ook zou ik wat meer soorten kapsels willen. Ik zou graag een gereedschap winkel terug zien van uit gta vc. Maar ik wil dat je meerdere wapens van 1 categorie tegelijker tijd kunt dragen (niet zoals in sa waar je geen gewoon rocketlauncher en een hitte zoekende tegelijker tijd in je inventory kon hebben (voorbeeld)). Daten hoeft niet perse terug (is heel saai). Maar de scholen wil ik wel terug. Ik hoop dat er files zijn, maar dat de mensen niet zo gestoord zijn als in sa (wie draait er nu 1 meter voor een auto die 2 - 5 keer zo snel gaat als jij . Wie loopt er nu in het water als je niet kunt zwemmen. Wie rijd nu met zijn auto van de berg af en stord te pletter omdat er een misdadiger met een jetpack voorbij vliegt... En zo kan ik wel heel lang voort gaan... )... Alles wat je zegt is volkomen juist. Wel mag het daten er bij, als je je even verveelt, dan kan je toch wat vriendinnetjes maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valkenburger Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Een écht grote garage waar je 30 auto's in kan saven lijkt me echt vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 dat je weer kan parachute springen en mensen van dingen af kunt duwen bijvoorbeeld balkon op 300 meterhoogte. ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeBOEMBOEM het is anders ieeeeeeeeeeeeeeesplatsplat plat kan ook ja haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.