oostzaan Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Ik hoop dat die ps3+gta 4 bundel op de realease van de game in de winkel ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Zal leuk zijn, maar ik denk toch dat het niet kan.IV is een stad en dan denk ik niet dat je er zo gauw kan basketballen. Swiggers Wel joh in newyork heb je zat veldjes.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Racingfreak Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Ik zal het echt gaaf vinden als je die metro's kan besturen. En dan wel met een normale camera. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Ik wil wel dat je het nieuws ook kan zien op grote televisieschermen op Star Junction(Times Square). Ik wil ook dat je het weerbericht kan horen of zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valkenburger Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Ergens hoop ik trouwens ook dat de politie je achtervolgt als je door rood gaat of te hard gaat op random plekken. Heb uit pure verveling soms door Vice City gereden zoals het hoort. Niet over de stoep in halen, rood = stoppen, remmen voor mensen etc. Das toch eigenlijk ook wel leuk, ik hoop op een optie waar die rijstijl iets oplevert! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Goodkat Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Ergens hoop ik trouwens ook dat de politie je achtervolgt als je door rood gaat of te hard gaat op random plekken. Heb uit pure verveling soms door Vice City gereden zoals het hoort. Niet over de stoep in halen, rood = stoppen, remmen voor mensen etc.Das toch eigenlijk ook wel leuk, ik hoop op een optie waar die rijstijl iets oplevert! Zelfde hier, zou later makkelijker zijn voor rijbewijs later xD 'Hoe heb je zo goed geleerd leren rijden?' 'GTA' xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valkenburger Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Ergens hoop ik trouwens ook dat de politie je achtervolgt als je door rood gaat of te hard gaat op random plekken. Heb uit pure verveling soms door Vice City gereden zoals het hoort. Niet over de stoep in halen, rood = stoppen, remmen voor mensen etc.Das toch eigenlijk ook wel leuk, ik hoop op een optie waar die rijstijl iets oplevert! Zelfde hier, zou later makkelijker zijn voor rijbewijs later xD 'Hoe heb je zo goed geleerd leren rijden?' 'GTA' xD Ja hé! Misschien krijg je hem dan gewoon als je rijlessen neemt. Hmmm, ik begin komende maand *duimt* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 De jongens van gamekings mochten naar Rockstar North studio maar mochten in de studio niet filmen . Wel een leuke interview kijk maar : http://www.gamekings.tv/index/videos/een-k...n-van-rockstar/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2008 De jongens van gamekings mochten naar Rockstar North studio maar mochten in de studio niet filmen .Wel een leuke interview kijk maar : http://www.gamekings.tv/index/videos/een-k...n-van-rockstar/ Dit was al bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2008 De jongens van gamekings mochten naar Rockstar North studio maar mochten in de studio niet filmen .Wel een leuke interview kijk maar : http://www.gamekings.tv/index/videos/een-k...n-van-rockstar/ Dit was al bekend. Ja duss. ik vond het handig, want ik had het nog niet gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mdgNL Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Dat lantaren palen en stoplichten niet zo snel omvallen, maar dat ze dan ombuigen of ander natuurlijke reactie ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Ik hoop dat die ps3+gta 4 bundel op de realease van de game in de winkel ligt Waarschijnlijk wel hoor. Dit was ook zo met Grand Turismo 5. Dus neem aan dat ze over het algemeen wel gelijk tijdig zoiets uitbrengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 zoals jullie weten kan nico van kleren wissen maar ik vind het ook wel leuk dat namelijk nog niet gebeurd is in de andere gta,s dat de andere personages ook steeds verschillende kleren aan hebben dat lijkt me wel leuk. wat vinden jullie daarvan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Zal wel leuk zijn heb er trouwens nog niet echt over na zitten denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Zal wel leuk zijn heb er trouwens nog niet echt over na zitten denken ik kwam er ook pas net op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.