Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 zoals jullie weten kan nico van kleren wissen maar ik vind het ook wel leukdat namelijk nog niet gebeurd is in de andere gta,s dat de andere personages ook steeds verschillende kleren aan hebben dat lijkt me wel leuk. wat vinden jullie daarvan? Probleem is dan dat je ze miss niet meer uit elkaar kan houden Dan zie je straks Roman Bellic de kleren van Playboy X dragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 zoals jullie weten kan nico van kleren wissen maar ik vind het ook wel leukdat namelijk nog niet gebeurd is in de andere gta,s dat de andere personages ook steeds verschillende kleren aan hebben dat lijkt me wel leuk. wat vinden jullie daarvan? Probleem is dan dat je ze miss niet meer uit elkaar kan houden Dan zie je straks Roman Bellic de kleren van Playboy X dragen dat kun je toch zien aan hun hoofd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Personages hebben een bepaalde uitstraling die je ook zo moet laten. Tijdens missies zul je ze nu ook sneller herkennen dan dat wanneer diegene elke dag andere kleren aan heeft... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) dat maakt het er wel realistischer op en je kan ze heus nog goed herkennen als ze andere kleren aan hebben. ik herken mijn vriend toch ook als die andere kleren aanheeft. Bewerkt: 12 april 2008 door steintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 dat maakt het er wel realistischer op en je kan ze heus nog goed herkennen als ze andere kleren aan hebben. ik herken mijn vriend toch ook als die andere kleren aanheeft. Ik denk dan toch dat je het moeilijk gaat krijgen met de ongeveer 100 personages die in de game zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 ik denk het niet. hij heeft alleen andere kleren aan dan zie je die kop nog wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Oke iedereen zijn eigen menig hé einde discussie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 oke nu weer verder met het onderwerp en geen discussie,s meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrGrandtheftauto Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Het kan een leuke toevoeging zijn, maar er zit ook een addertje onder het gras. Als er minstens 100 personages aanwezig zijn in GTA IV zal het vrij moeilijk worden om al die personages te onthouden van gezichten, laat staan van hen kleding. En niet met elke personage ga je evenveel om in het spel. Maar als optie kun je wel doen, met de personages waar je wel veel te maken krijgt, dat zij dan wel "af en toe" een andere soort kleding aan hebben. Maar "ach" het spel wordt niet minder leuker door als die optie er niet in zal zitten hoor. Groetjes, MGT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) ik vind het wel realisticher als ze dat zouden doen en er zullen nou ook geen 100 personages inzitten. misschien kleine bijpersonages. misschien zo,n 30 hoofdrolpersonages. zoals kendl, sweet, ryder. Bewerkt: 12 april 2008 door steintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) en weet iemand ook dat je meer kleren dan kopen dan in san andreas je hebt in ieder geval veel meer kledingwinkels.http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?p=1750592 daar zie je 12 kledingwinkels waaronder een winkel met sneakers. Bewerkt: 12 april 2008 door steintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 ik wil graag meer reacties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Nou Stein, hier heb je er een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 hou nou eens op met je domme reacties en domme topics iedereen is nu boos op jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 hou nou eens op met je domme reacties en domme topics iedereen is nu boos op jou. jij moet helemaal stil zijn met je: ik wil meer reacties joker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.