Swiggers Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Misschien kun je dit beter in het Wensen & Verlangens topic zetten ? Onntopic Tsjah, zo heb je nog wel meer dingen waarvan je denkt "Zou dat er in komen ? ". Maar bij een Gereedschap winkel... Ik denk haast van wel want IV draait om pure realiteit, dus ik vermoed dat het we wel in zit. 'T is anders ook wel gaaf om met een boormachine op zak te lopen (H) Als er een gereedschap winkel komt, denk ik toch wel dat het iets uitgebreider is dan als bij Vice City... Swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Denk juist dat het er niet in zit omdat het realistischer is. Dan ga je niet met een hamer en schroevendraaier mensen vermoorden lijkt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Zieke geest heb ik toch dat soort mensen mag ik:).. in gta4 sleep ik het liefst kinderen uit de kinderwagen en gooi ze van een flat af:P aah laat ik maar ophouden.. meeste mensen snappen mijn zieke ideen hier niet:P haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pro Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Zieke geest heb ik toch dat soort mensen mag ik:).. in gta4 sleep ik het liefst kinderen uit de kinderwagen en gooi ze van een flat af:P aah laat ik maar ophouden.. meeste mensen snappen mijn zieke ideen hier niet:P haha eeej ik begrijp jullie echt waar sirrues of iemand met een machete in stukken hakken ik weet wat jullie bedoelen waar er maar nieteveel hiervan zijn op dit forum:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Rustig maar jongen. Gebeurd heus niet met jou. Denk maar aan GTA dat komt alles goed. En nou slapen ja? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pim87 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik hoop dat er ook weer quad's en fietsen in voor komen. Weet iemand hier iets over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pallestijn Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik hoop dat er ook weerquad's en fietsen in voor komen. Weet iemand hier iets over? fietsen hoop ik zeker, dat vind ik 1 van de beste vervoersmiddelen van San Andreas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Lijkt me dat die er gewoon weer in zitten, anders was dat vast wel vermeld zoals bij de vliegtuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mich159 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik vind dat het spel gewoon moet zijn zoals al zijn voorhangers! Vernieuwend en gewoon vrij de crimineel kunnen uitgangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik hoop dat de politie dit keer echt slimmer is en echt reageren op alles door de Euphoria engine. Dus niet dat de politie achter een paar criminelen aan zit, en als ze jou 1x horen schieten ze meteen achter je aan gaan met hun allen. Ik hoop echt dat er versterking komt zodat de andere criminelen ook worden gepakt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valkenburger Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik vind dat het spel gewoon moet zijn zoals al zijn voorhangers! Vernieuwend en gewoon vrij de crimineel kunnen uitgangen Dan denk ik dat GTAIV jou (en mij) wel zal gaan bevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Het zou mij leuk lijken als je ook de richtingaanwijzers aan kon doen,en ook handmatig je koplampenOok dat de ruitenwissers aangaan als het regent volgens wikipedia kan je dat ok Dat zou cool zijn! Ik zie het wel als ik IV heb ( als ik hem kan kopen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik hoop dat er ook weerquad's en fietsen in voor komen. Weet iemand hier iets over? fietsen hoop ik zeker, dat vind ik 1 van de beste vervoersmiddelen van San Andreas! Ja, het was zalig om op de autosnelweg over al die autos te hoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 .... (zucht)... Ik ben geloof ik de enige, maar mijn grootste wens is... Dat het NU, VANDAAG, HEDEN, HIER de 29ste is... ipv nog 12 dgn te moeten wachten op dat unieke moment: ik denk dat ik voor de counter in de Dynabyte echt helemaal door het lint ga als ik dan toch eindelijk na alle speculaties, alle trailers, teasers, spoilers en previews het nieuwe Liberty City zelf met eigen ogen kan gaan bewonderen! Meer wensen heb ik niet! En jullie dan...?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 .... (zucht)... Ik ben geloof ik de enige, maar mijn grootste wens is... Dat het NU, VANDAAG, HEDEN, HIER de 29ste is... ipv nog 12 dgn te moeten wachten op dat unieke moment: ik denk dat ik voor de counter in de Dynabyte echt helemaal door het lint ga als ik dan toch eindelijk na alle speculaties, alle trailers, teasers, spoilers en previews het nieuwe Liberty City zelf met eigen ogen kan gaan bewonderen! Meer wensen heb ik niet! En jullie dan...?! ik wens dat het nu 3mei is Dan ben ik terug van vakantie. ook leuk. Wil gewoon vakantie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.