Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop dat de verandering tussen GTA III reeks en GTA IV behoorlijk groot is zodat deze game ons heel lang kan boeien .

Ook de indirecte omgeving van Nico Bellic zou ik graag zien in een bruisende levendige stadsleven waar jezelf in kan vermaken van gesprekken tot rellen met burgers enzovoort enzovoort .

De vrijheid in een freeroaming game is tegen woordig niet meer genoeg om je te vermaken maar de belevenissen daarin zijn van groot belang die goed samengaat met de gameplay .

Ikzelf houd ook wel van realistiche bewegingen in GTA IV zoals bijna vallen maar net niet / tegen burgers opbotsen waardoor jij bijna omvalt of andersom .

Wat worden wij toch allemaal nieuwsgierig hé door die gedachten hoe en wat van ingameplay beelden .

Delen op andere websites

ik vraag me af of je wel kan zwemmen, want die liberty city story ging je meteen dood als je in het water viel, terwijl dat er wel boten waren.

hierin zijn ook boten dan maar dat ie dan wel kan zwemmen

Delen op andere websites

ik vraag me af of je wel kan zwemmen, want die liberty city story ging je meteen dood als je in het water viel, terwijl dat er wel boten waren.

Er zijn al in verschillende previews aangetoond dat je kan zwemmen en je ziet het op enkele screenshots. :)

Delen op andere websites

GTA IV is natuurlijk heel anders dan LCS. En op verschillende screens en previews is al bevestigd dat je kan zwemmen. ;)

Delen op andere websites

GTA IV is natuurlijk heel anders dan LCS. En op verschillende screens en previews is al bevestigd dat je kan zwemmen. ;)

oke dan, want het bleef liberty city dus ik d8 het maar

Delen op andere websites

Ik wil zien dat de politie met krijt het lijk markeerd. In vorige Gta´s kwam je terug en toen zag je krijt maar dan in de vorm van het lijk.

ik vond dat eigenlijk wel nep het zou juist vet zijn als ze een soort klein onderzoek doen en de boel afzetten

Delen op andere websites

Ik zou ook willen dat het met maanden, en dus ook seizoenen is.

Dat je altijd verschillen ziet, als het winter is, sneeuwt het. Als het lente is, zie je allemaal bladen op de bomen komen, bloemetjes verschijnen, ... Als het zomer is, is het warm en schijnt de zon. En tot slot, als het herfst is, vallen de blaadjes van de bomen, en wordt het mottig weer.

En dat er een bepaalde radiozender is die altijd veranderd (dus niet elke keer het zelfde afspeelt) en het weerbericht en het nieuws vertelt van in de stad! Bv dat als je het leger achter je aan krijgt, het nieuws het daarover heeft en zo! Zo wel zot gaaf zijn!

Die radiozender die steeds het nieuws en het weer verteld van dat moment, die komt er. :) Heb ik tenminste ergens vernomen.

Delen op andere websites

Ik wil zien dat de politie met krijt het lijk markeerd. In vorige Gta´s kwam je terug en toen zag je krijt maar dan in de vorm van het lijk.

ik vond dat eigenlijk wel nep het zou juist vet zijn als ze een soort klein onderzoek doen en de boel afzetten

Ja, dat wil ik ook dat ze het afzetten, maar dan trekken ze ook normaal een markeringen om het lijk. Bij mij gaat het er nu om dat je het niet zag bij vorige Gta´s en dat ik het nu wel ga doen.

EDIT: Hierboven: Je reageert op een post van meer dan een jaar geleden, om precies te zijn een jaar en 7 dagen geleden. Een jaar geleden wisten ze het nog niet, omdat toen net de eerste trailer uit was. :7

Bewerkt: door pilot
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...