Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik denk dat al mijn verlangens wel in het spel zitten... Gewoon realistisch... Ik krijg de game zelf niet Reageren
plastic boy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 zou je ook je opdrachtgevers kunnen tegenwerken en de opdrachten weigeren enzo zodat ze vies pissed op je worden en ze je de hele stad achternazitten alsof je een voortvluchtige bent. Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik denk het eigelijk niet want dan zou toch de hele storyline in de soep lopen? Reageren
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Denk ik ook... Dan zou iedereen eigenlijks een andere eindmissie hebben en dat kan niet... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Inderdaad, het is de oude GTA style in een nieuw jasje. Dus het antwoord is nee. Reageren
plastic boy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 en daarna het proberen terug goed te maken eh door een zijmissie te doen voor die opdrachtgever zou toch vet zijn.het zou ook vet zijn als je in de gevangenis zou vliegen en moet proberen te ontsnappen da zou pas vet zijn,mss een opdracht eh wie weet. Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat er een takelwagen inzit !!! Reageren
tmffirework Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat er een takelwagen inzit !!! en ik hoop op de vuilniswagen! Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat er een takelwagen inzit !!! en ik hoop op de vuilniswagen! de vuilniswagen zit erin die was te zien in een trailer, hopelijk kan je er mensen insmijten zou nog lache zijn eigelijk .... Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 De vuilniswagen zal zeker aanwezig want vroeger heb ik een foto gezien. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ik wil dat je in de cutscènes kunt kiezen wat je doet. bijvoorbeeld:Roman: "Ik loog, ik heb geen dure sportwagen en mooie meiden!" Druk L1: Sla Roman in mekaar Druk R1: Je blijft kalm, zegt dat je hem nooit meer wilt zien, en vertrekt. Zou wel lol zijn! Als je dan weg gaat waar moet de spel dan afspelen? (Toch wel leuk idee) - Ik wil graag mensen in de kofferbak stoppen included the police! - Ik wil skills terug zien! - Ik wil haren knippen - Meer wil ik ookal, kan ze niet opnoemen. Bewerkt: 26 april 2008 door NikoBellic16 Reageren
Miek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zou er een strand zijn in GTA iv? Ik denk van niet... Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zou er een strand zijn in GTA iv?Ik denk van niet... Naakt strand? Reageren
Giozio Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Volgens mij wel zag het op een sreenshots. Weet het alleen niet zeker. http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2892 op deze zie je een soort van strand GR Giozio Bewerkt: 26 april 2008 door Giozio Reageren
tmffirework Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat er een takelwagen inzit !!! en ik hoop op de vuilniswagen! de vuilniswagen zit erin die was te zien in een trailer, hopelijk kan je er mensen insmijten zou nog lache zijn eigelijk .... hopelijk kan je achterop staan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.