NikaBelic15 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Effe off topic wie weet hoe je die wagen kan krijgen van little jacob met die jamaicaanse kleuren na een bepaalde missie? Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 de vraag stellen in één topic is wel genoeg hoor o.O Zoals ik in het andere topic al antwoordde: misschien na de laatste job van LJ? :$ Reageren
Sandermrpsv Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hoe kun je dan mensen in je kofferbak leggen. Reageren
Jay; Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hoe kun je dan mensen in je kofferbak leggen. Dat is niet mogelijk. Reageren
Platypus Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hoe kun je dan mensen in je kofferbak leggen. Je kan geen mensen in een kofferbak leggen , je kan de kofferbak niet eens zelf openmaken. Er is 1 missie waar mensen in je kofferbak liggen: 'Have a Heart' van Elisabetha. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Helaas is dit idd niet mogelijk. Soms zie je wel mensen langs de weg staan die in hun kattebak kijken en natuurlijk in een missie maar voor de rest is het, zover bekent, niet mogelijk om hem te openen helaas. Hééél misschien in de PC versie maar verwacht dat maar niet. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Het zou zeker wel vet zijn, iemand oppakken, in je kofferbak drukken en ermee rondscheuren. Reageren
Sandermrpsv Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 En knipperlichten?? Is dat wel mogelijk?? Dat zie je wel eens maar kan dat ook zelf doen. Reageren
Jay; Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 En knipperlichten?? Is dat wel mogelijk?? Dat zie je wel eens maar kan dat ook zelf doen. Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wel is het mogelijk om extra nadruk op de voorlichten en achterlichten te geven. Om extra nadruk op de voorlichten te geven gebruik je voor de PS3 en voor de Xbox 360. Als je remt krijg je automatisch extra nadruk op de achterlichten, maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend. Verdere knipperlichten met bijvoorbeeld richting aangeven is echter niet mogelijk. Het is inderdaad zo dat je andere auto's ziet knipperen, maar jammer genoeg is dit bij jezelf niet mogelijk. Als je een auto steelt waarbij het alarm afgaat, zullen de lichten hevig gaan knipperen maar na een tijdje gaat dit vanzelf weer uit. Verder is er een kleine bug, dat als je andermans auto steelt die al een richting aangeeft, deze lichten ook hetzelfde blijven als jij eenmaal in de auto zit. Veel heb je hier niet aan, maar het is iets als het voorkomt. Overigens had je met de zoekfunctie al uitgebreid antwoord kunnen hebben op je vragen. Zo bestond dit topic al een tijdje en is er uitgebreid gediscussieerd of je nou wel of geen knipperlichten aan kunt zetten. Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 ik zou graag bodygards willen kopen in gta4 dat zou leuk worde Dat kan op GTA VC als je het echt 100% hebt uitgespeeld in Vercetti Mansion Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 wat ik graag nog zou terug zien is een goeie 2player split screen funtie Reageren
Gta Bram Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik zou graag willen dat de Transfender er in terug komt. En meer winkels; kappers, supermarkten. Reageren
reflax Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ik zou graag willen dat de Transfender er in terug komt.En meer winkels; kappers, supermarkten. en dat je een tatoo kan laten zetten:P zou ook vet zijn kwil ook meer missies:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.