Jump to content

Trailers


Dutchy3010

Recommended Posts

Wanneer komen de trailers, en wat vind je ervan? In dit topic is het de bedoeling dat er over de trailers gediscussieerd gaat worden. Als je dit topic dus volgt, weet je wanneer de trailers uitkomen en wat voor dingen er allemaal in te vinden zijn. Gebruik vantevoren wel even de zoekfunctie in dit topic, zodat er niet heel vaak dezelfde dingen over de trailer worden aangekaart.

Trailer 1

Vrijdag 30 maart

Trailer 2

Donderdag 28 juni

Datum volgende trailer:

Nog niet bekend...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Only GrandTheftAuto

    3

  • Naudin

    3

  • -IV-

    3

Ik vond de trailer in het begin nogal vreemd. Maar nu we meer te weten zijn gekomen , komt alles weer op zijn plaats. Ik hoop dat de volgende trailer snel gaat komen. De trailer van GTA IV vond ik wel de mooiste trailer van alle Grand Theft Auto's ! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat we eigenlijk alleen hebben gezien hoe goed de graphics waren (wat me eigenlijk niet zoveel kan schelen). En ook wat Ne-Yorkse spullementen. We weten dus eigenlijk nog niets over het spel (behalve dat het zich in liberty city afspeeld en dat de graphics goed zijn en de hoofd persoon ene Rus is). Hopelijk zien we in de volgende trailer meer (Rockstar zou weer moeten beginnen met aftellen vind ik).

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik de trailer zag dacht ik: is dit nou echt gta:O dat ..dat kan gewoon niet maar wel :D ik hoop dat er snel een trailer komt van de helestad en wat er allemaal te doen is ik kan echt niet wachten :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de trailer zeer goed! Oogverblindende graphics, leuk inelkar gestoken! Hij was zalig!

Rivel

Dat vond ik ook! Ik dacht eerst dat we niks te zien kregen, omdat de 1e trailer zo vroeg kwam. Maar de trailer was echt geweldig! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer kan ik kort over zijn.Zeer mooi.Het beloofd kwa grafische effecten in ieder geval grootse dingen.En kwa gameplay zal het Rockstar kennende ook rete mooi worden.

Het word alleen afwachten wat ze in de volgende trailer laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verheug me op de volgende trailer!.Ik denk dat hij in Mei ergens uitkomt omdat ze dan meestal uitkomen.HGij zag er trouwens heel vet uit!Niko Bellic....Echt weer zo´n vette Gta naam

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de trailer van GTA IV niks. Toen GTA San Andreas uitkwam zag je de actie en de gameplay. Nu zie je alleen maar de graphics, waar het zich afspeeld en de hoofd personage.

Met andere woorden, Niks gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het een erg goede trailer, niet zo zeer om het feit dat de graphics erg goed waren, maar om het feit dat Rockstar weer precies weet hoe ze de sfeer moeten neerzetten. Heerlijke muziek en dan opeens die stem tussendoor. Alleen dat al geeft me erg veel vertrouwen in de game, de graphics boeien me niet zoveel, zolang het maar goed zit met de sfeer. En ik geloof dat we uit deze trailer wel konden opmaken dat dat wel snor zit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de trailer van GTA IV niks. Toen GTA San Andreas uitkwam zag je de actie en de gameplay. Nu zie je alleen maar de graphics, waar het zich afspeeld en de hoofd personage.

Met andere woorden, Niks gewoon

hier heb je groot gelijk in!

ze kondigden nog aan, mensen niet te teleurstellen met een teaser. nou, dit was toch echt een TEASER vind ik hoor!

het ziet er prachtig uit en zit allemaal wel snor, maar wat vetvrete zegt klopt als een bus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...