Jump to content

Trailers


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Only GrandTheftAuto

    3

  • Naudin

    3

  • -IV-

    3

het mooiste ervan zou ik vinden

dat je meerdere trailers krijgt en dat deze dan over lc gaat en de volgende over las venturas bijvoorbeeld

want ik vond las venturas de lauwste stad

het valt me tegen dat ik geruchten hoor over dat er geen vliegtuigen in zouden zitten en dat je maar een stad het

das jammer dan maken mij de graphics niks uit en pak ik in verloop van tijd toch weer mijn gta sa erbij

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV een beetje op True Crime NYC lijken. Ik ben nu net True Crime NYC aan het spelen. En zie dan tog wel redelijk wat overeenkomsten met de trailer van GTA IV. Zo zijn de auto's behoorlijk het zelfde. De graphics van de auto's zijn wel mooier bij GTA IV maar de moddelen lijken wel veel op die van True Crme NYC. Ook zijn sommige gebouwen en gedeelte's van buurten bijna het zelfde als in True Crime NYC. Dan kun je zeggen , ja logish want bijde spellen spelen zich in New York af. Maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat de spellen gewoon veel van elkaar weghebben. Natuurlijk is het verhaal en doel van True Crime NYC anders , maar tog.

Plaatjes NYC

Dus wat vinden jullie hiervan ?.

:bier:

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met het trailer-topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV een beetje op True Crime NYC lijken. Ik ben nu net True Crime NYC aan het spelen. En zie dan tog wel redelijk wat overeenkomsten met de trailer van GTA IV. Zo zijn de auto's behoorlijk het zelfde. De graphics van de auto's zijn wel mooier bij GTA IV maar de moddelen lijken wel veel op die van True Crme NYC. Ook zijn sommige gebouwen en gedeelte's van buurten bijna het zelfde als in True Crime NYC. Dan kun je zeggen , ja logish want bijde spellen spelen zich in New York af. Maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat de spellen gewoon veel van elkaar weghebben. Natuurlijk is het verhaal en doel van True Crime NYC anders , maar tog.

Plaatjes NYC

Dus wat vinden jullie hiervan ?.

:bier:

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met het trailer-topic.<<<

Vind je het gek, misschien speelt het zich wel in dezelfde stad af? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een true crime spel gehad en vond het serieus tegenvallen qua missies en speelstijl...buttonbashen won je...slim spelen niet...dusja waarom zou ik het nog spelen...GTA IV gaat zo vernieuwend zijn in zijn spelstijl dat je zelfs geen fan van het spel moet zijn om het te willen hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste zou zijn als we nog even afwachten tot de ' 2de IV-Trailer ' uitkomt dan kunnen we mischien meer conclusie's trekken over IV maar 'True Crime' is nog lang niet leuker dan de andere GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

True Crime NY is voor de Playstation 2, als GTA IV daarop lijkt terwijl het spel op de Playstation 3 uitkomt, moet ik toegeven dat ik erg teleurgesteld zou zijn in de graphics. Maar ik heb dus het volste vertrouwen erin dat de graphics heel wat beter zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

True Crime NY is voor de Playstation 2, als GTA IV daarop lijkt terwijl het spel op de Playstation 3 uitkomt, moet ik toegeven dat ik erg teleurgesteld zou zijn in de graphics. Maar ik heb dus het volste vertrouwen erin dat de graphics heel wat beter zijn. ;)

Helemaal mee eens ' True Crime NY ' kun je echt niet vergelijken met IV en graphics al helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De trailer zag er zeker goed ik heb he 3x bekeken maar de graphics waren ook top.

Maar wat valt er allemaal tussen te vinden?

Zoals ik al zag, Zagen we allemaal een hoop special effects. Bijv. Toen je in het filmpje keek zag je de gebouwen allemaal Speciale borden hangen dat viel mij erg op.

En de mensen vielen me op en de auto's vielen me ook wel op dus ik vondt het een geweildig trailer.

Wat het voor auto's waren is niet bekend of heb ik nog nergens gelezen maar hier is een link ervoor.

http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond de trailer echt tof :D ik hou er wel van als rockstar zo lekker geheim doet over hun nieuwe game... af en toe wat info enzo.. de trailer gaf mooi weer hoe de sfeer en setting gaat zijn en da is voor mij al genoeg voor een eerste blik... bij de 2e trailer zal er wel wa meer bekend worde gemaakt over t verhaal enzo... verder kan ik maar een ding zegge : IK WIL MEEEER :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
wanneer komt nu trailer 3 ?? :duh:

Het enige wat we daarvan weten is dat hij voor de release van GTA IV komt (19 Oktober) We weten pas wanneer hijkomt als Rockstar dat zegt.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...