Jump to content

Trailers


Dutchy3010

Recommended Posts

In de 2de trailer weet ik cker dat er mee actie in zal zitten!

:bier:

OMG, de trailer is sinds 2 dagen uit., En jij raadt het 2 en een halve maandt ervoor al.

:schater::tu:_O_ Dat is nou een raden wat er gebeurt. Ik denk dat er in trailer 3 meer over nico zelf gaat.

En over de andere personage's

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Only GrandTheftAuto

    3

  • Naudin

    3

  • -IV-

    3

Ik heb zo'n gek idee dat Trailer 3 midden-eind Juli komt...En zoals Bigstijn al zei,zal het wel meer over personages,en het rustigere lven 8)

Trailer 1 : Maart

Trailer 2 : Juni

Trailer 3 : Septemeber

Steeds 3 maanden verschil :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo'n gek idee dat Trailer 3 midden-eind Juli komt...En zoals Bigstijn al zei,zal het wel meer over personages,en het rustigere lven 8)

Trailer 1 : Maart

Trailer 2 : Juni

Trailer 3 : Septemeber

Steeds 3 maanden verschil :7

Staat dit vast?

Bron?

Of heb ik iets over het hoofd gezien? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo'n gek idee dat Trailer 3 midden-eind Juli komt...En zoals Bigstijn al zei,zal het wel meer over personages,en het rustigere lven 8)

Trailer 1 : Maart

Trailer 2 : Juni

Trailer 3 : Septemeber

Steeds 3 maanden verschil :7

Staat dit vast?

Bron?

Of heb ik iets over het hoofd gezien? ^_^

:Y Hoe weet je dat zo zeker :O Of is het een gokje? Maar ik hoop wel dat ze er weer iets moois van maken :)

Zou je alstublieft een bron willen posten. Ik ben wel benieuwd als het echt in september is.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we de gokjes voortaan even achterwege, want dat lijkt me echt niet nodig. Pas gaan bespreken als we de datum wel weten, svp, want zo doen we alleen elkaar in verwarring brengen.

Bij voorbaat dank.:)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk (en het meest logischee) zal de 3de trailer een samenvatting van het spel zijn en met vele trekjes van alle locaties (het filmpje voor de reclame's dus) zoals de laatste trailer van San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
er werd gezegd door mensen op dit forum dat GTA IV trailer 3 half september zou komen en het is onderhand al eind septembder en nog steeds geen trailer zouden ze de derde treiler verschoven hebben ?

GTA IV is zelf verschoven naar februari-april, dus de trailer 3 waarschijnlijk ook.

Edit:

Ik bedoel niet dat trailer 3 naar februari - april is verschoven, ik bedoel dat T3 ook is verschoven alleen ik weet niet wanneer.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben nog helemaal niks gezegd over wanneer de trailer zou uitkomen

Ik zei mensen op dit forumdat zeiden, niet dat *R dit zei

Oh sorry verkeerd gelezen, nouja die mensen hebben in ieder geval geen gelijk want ze kunnen het niet weten

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben nog helemaal niks gezegd over wanneer de trailer zou uitkomen

Ik zei mensen op dit forumdat zeiden, niet dat *R dit zei

Oh sorry verkeerd gelezen, nouja die mensen hebben in ieder geval geen gelijk want ze kunnen het niet weten

nee het was waarschijnlijk meer een gok/gerucht..er voor trailer 3 is al 2 keer een datum genoemd, door iemand die net deed of hij een lek van rockstar was geloof ik :puh: dusja dan verspreid het zich weer snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...