Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 In de 2de trailer weet ik cker dat er mee actie in zal zitten! OMG, de trailer is sinds 2 dagen uit., En jij raadt het 2 en een halve maandt ervoor al. Dat is nou een raden wat er gebeurt. Ik denk dat er in trailer 3 meer over nico zelf gaat. En over de andere personage's Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb zo'n gek idee dat Trailer 3 midden-eind Juli komt...En zoals Bigstijn al zei,zal het wel meer over personages,en het rustigere lven Reageren
karamanci Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb zo'n gek idee dat Trailer 3 midden-eind Juli komt...En zoals Bigstijn al zei,zal het wel meer over personages,en het rustigere lven Trailer 1 : Maart Trailer 2 : Juni Trailer 3 : Septemeber Steeds 3 maanden verschil Reageren
-IV- Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb zo'n gek idee dat Trailer 3 midden-eind Juli komt...En zoals Bigstijn al zei,zal het wel meer over personages,en het rustigere lven Trailer 1 : Maart Trailer 2 : Juni Trailer 3 : Septemeber Steeds 3 maanden verschil Staat dit vast? Bron? Of heb ik iets over het hoofd gezien? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik heb zo'n gek idee dat Trailer 3 midden-eind Juli komt...En zoals Bigstijn al zei,zal het wel meer over personages,en het rustigere lven Trailer 1 : Maart Trailer 2 : Juni Trailer 3 : Septemeber Steeds 3 maanden verschil Staat dit vast? Bron? Of heb ik iets over het hoofd gezien? Hoe weet je dat zo zeker :O Of is het een gokje? Maar ik hoop wel dat ze er weer iets moois van maken Zou je alstublieft een bron willen posten. Ik ben wel benieuwd als het echt in september is. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Laten we de gokjes voortaan even achterwege, want dat lijkt me echt niet nodig. Pas gaan bespreken als we de datum wel weten, svp, want zo doen we alleen elkaar in verwarring brengen. Bij voorbaat dank. Reageren
TNF Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Waarschijnlijk (en het meest logischee) zal de 3de trailer een samenvatting van het spel zijn en met vele trekjes van alle locaties (het filmpje voor de reclame's dus) zoals de laatste trailer van San Andreas Reageren
philip14 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 misschien komt de 3e trailer uit op 19 oktober omdat rockstar misschien toch wat van GTA 4 wil laten horen Reageren
michael50000 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 kvin eigelijk nie erg dat trailers vaag zijn ,ik wil echt niet alles van het spel al weten,laat het maar een leuke verassing zijn Reageren
2fast{0} Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 er werd gezegd door mensen op dit forum dat GTA IV trailer 3 half september zou komen en het is onderhand al eind septembder en nog steeds geen trailer zouden ze de derde treiler verschoven hebben ? Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) er werd gezegd door mensen op dit forum dat GTA IV trailer 3 half september zou komen en het is onderhand al eind septembder en nog steeds geen trailer zouden ze de derde treiler verschoven hebben ? GTA IV is zelf verschoven naar februari-april, dus de trailer 3 waarschijnlijk ook. Edit: Ik bedoel niet dat trailer 3 naar februari - april is verschoven, ik bedoel dat T3 ook is verschoven alleen ik weet niet wanneer. Bewerkt: 23 september 2007 door Gangsta Reageren
Naudin Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ze hebben nog helemaal niks gezegd over wanneer de trailer zou uitkomen Reageren
2fast{0} Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ze hebben nog helemaal niks gezegd over wanneer de trailer zou uitkomen Ik zei mensen op dit forumdat zeiden, niet dat *R dit zei Reageren
Naudin Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ze hebben nog helemaal niks gezegd over wanneer de trailer zou uitkomen Ik zei mensen op dit forumdat zeiden, niet dat *R dit zei Oh sorry verkeerd gelezen, nouja die mensen hebben in ieder geval geen gelijk want ze kunnen het niet weten Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ze hebben nog helemaal niks gezegd over wanneer de trailer zou uitkomen Ik zei mensen op dit forumdat zeiden, niet dat *R dit zei Oh sorry verkeerd gelezen, nouja die mensen hebben in ieder geval geen gelijk want ze kunnen het niet weten nee het was waarschijnlijk meer een gok/gerucht..er voor trailer 3 is al 2 keer een datum genoemd, door iemand die net deed of hij een lek van rockstar was geloof ik dusja dan verspreid het zich weer snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.