Jump to content

Previews


Dutchy3010

Recommended Posts

Hoe dichter we bij de release-datum van GTA IV zitten, hoe meer previews er uit zullen komen. Deze kan je hier bespreken en hier vind je dus ook de data en plaats waar de volgende previews komen.

Volgende Preview:

-

-

-

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is ene previeuw, is dit zoiets als een trailer ?
Previews over GTA IV zijn verhalen over de game die in de komende tijd in verschillende game-tijdschriften zullen komen te staan. Daarin staat meestal wat nieuwe informatie en een aantal screenshots. Hierdoor komt het publiek steeds wat meer te weten over de game en zal men steeds meer uitzien naar het spelen van de game.
Link to comment
Delen op andere websites

Had in op deze site ook op de beginpagina gelezen dat een preview zou komen van een bekend Nederlands blad.

Wellicht Power Unlimited?Zal me niks verbazen aangezien dat het grootste gameblad is van de benelux.

Zal eind April eens goed in de schappen kijken. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Had in op deze site ook op de beginpagina gelezen dat een preview zou komen van een bekend Nederlands blad.

Wellicht Power Unlimited?Zal me niks verbazen aangezien dat het grootste gameblad is van de benelux.

Zal eind April eens goed in de schappen kijken. :engel:

Inderdaad, hier dacht ik ook gelijk al aan. Ik ken werkelijk geen bekender gameblad.

Link to comment
Delen op andere websites

Had in op deze site ook op de beginpagina gelezen dat een preview zou komen van een bekend Nederlands blad.

Wellicht Power Unlimited?Zal me niks verbazen aangezien dat het grootste gameblad is van de benelux.

Zal eind April eens goed in de schappen kijken. :engel:

Inderdaad, hier dacht ik ook gelijk al aan. Ik ken werkelijk geen bekender gameblad.

Jawel OPM, daarin komt op 3 mei de previeuw van GTA4 dat staat al in het nr van deze maand. (officiele Playstation Magazine)

Link to comment
Delen op andere websites

Had in op deze site ook op de beginpagina gelezen dat een preview zou komen van een bekend Nederlands blad.

Wellicht Power Unlimited?Zal me niks verbazen aangezien dat het grootste gameblad is van de benelux.

Zal eind April eens goed in de schappen kijken. :engel:

Inderdaad, hier dacht ik ook gelijk al aan. Ik ken werkelijk geen bekender gameblad.

Jawel OPM, daarin komt op 3 mei de previeuw van GTA4 dat staat al in het nr van deze maand. (officiele Playstation Magazine)

Waarom staat er dan niets over op de website van OPM? Of kijk ik op de verkeerde website?

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben idd ook bang dat het minder als SA is

-niet vliegen is erg jammer

-maar 1 omgeving de stad niet woestijn, bossen enzo

maar waar vind je de demo?

Er is geen demo, en ik vermoed dat er ook geen demo komt (GTA kennende) of iemand zou de code moeten lekken, maar dat gebeurt vrijwel nooit met previewversies...

Link to comment
Delen op andere websites

Daarjuist zond ik een e-mail naar de OPM2 Van De BENELUX.

Ik heb dit gekopieerd van mijn postvak in

Good guess

>>> Door Jowx: Persoonlijke info verwijderd..<<<

Bericht:

Hey,Opm2,vandaag ben ik 11 jaar geworden,niet speciaal. GTA IV...jullie collega\'s in OPM UK gaan een Coverstory van GTA IV Uitgeven.Jullie ook? Kunnen jullie een tip geven voor volgende maand over wat de cover gaat zijn?over er wat in staat over gta 4?Plz,E-Mail me back. Eeen Groooote OPM2 Fan en nog maar 11 jaar.

Ik heb wat geslijmd. Die "Good Guess is van Yoeri de hoofdredacteur van OPM2 .

Waarom praat hij in het engels?1 Ding is zeker: De Cover Wordt GTA IV.De Nieuwe OPM2 Ligt vanaf 2 mei in de winkels.

Bewerkt: door Jowx
Gevoelige content verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Dus, nu verwacht je ook echt dat ze opeens ladingen vol GTA IV info naar je toe mailen? :D Nouja, ijdele hoop als je het mij vraagt. Maar hou ons op de hoogte, mocht er een wonder gebeuren.

Verplaatst naar het GTA IV gedeelte.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Dus, nu verwacht je ook echt dat ze opeens ladingen vol GTA IV info naar je toe mailen? :D Nouja, ijdele hoop als je het mij vraagt. Maar hou ons op de hoogte, mocht er een wonder gebeuren.

Verplaatst naar het GTA IV gedeelte.. ^^

Zal ik doen,ik koop toch elke maand de OPM.

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met het "Previews"-topic. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...