danielb Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa nee idd. alleen misschien wel voor de amerikaanse rating. straks krijg je zo'n manhunt 2 verhaal. dat amerika het verbiedt en rockstar de game eerst niet released. europa/nederland is heel wat minder streng op dat gebied. (afgezien van duitsland dan(bijv. DOOM met groen bloed en zombies ipv gewoon bloed en mensen)) Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa Pfff.. 15+ dat valt tegen In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+. Reageren
philip14 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa Pfff.. 15+ dat valt tegen In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+. Mooi want het moet natuurlijk wel GTA blijven Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Zou jammer zijn als GTA opeens 16+ wordt Reageren
murderboy Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Zou jammer zijn als GTA opeens 16+ wordt waarom is het erg dat de leeftijd verlaagd wordt? ik ben zelf 16, en normaal is GTA 18+(SA) Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 voor mij niet Nee Ik vind het sowieso meevallen, ik had eerder Mature verwacht. Maar elke rating maakt voor mij niet uit (behalve AO dan omdat je dan grote kans heb dat het spel helemaal niet zal worden verkocht), want ben toch 18 Reageren
murderboy Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa Pfff.. 15+ dat valt tegen In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+. Mooi want het moet natuurlijk wel GTA blijven sinds wanneer maakt leeftijd rating het spel? gaat om de inhoud, en als het 16+ wordt is eht echt niet ineens geen GTA meer, en die rating is toch onzin, je kunt het zo kopen, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd, en als ze het wel vragen, zeg dan dat het een cadeau is(heb ik een keer gedaan, werkt ook nog ) Reageren
danielb Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa Pfff.. 15+ dat valt tegen In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+. Mooi want het moet natuurlijk wel GTA blijven sinds wanneer maakt leeftijd rating het spel? gaat om de inhoud, en als het 16+ wordt is eht echt niet ineens geen GTA meer, en die rating is toch onzin, je kunt het zo kopen, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd, en als ze het wel vragen, zeg dan dat het een cadeau is(heb ik een keer gedaan, werkt ook nog ) tegenwoordig is bijna alles 16+. als er 1 keer fuck in een film/game wordt gezegd is het gelijk 16+ en als er enorm veel bloed in voorkomt en brute moorden is het nog steeds 16+. games worden dan 18+, maar het komt op hetzelfde neer. en dat dat zo is omdat kinderen er agressief van worden is onzin. je bent aggressief aangelegd of niet. ik ben dat dus niet en ik speel al vanaf mijn 8e games die ik eigenlijk niet mocht spelen. dus het ligt vooral aan de mensen zelf 50e bericht! Bewerkt: 14 december 2007 door danielb Reageren
philip14 Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa Pfff.. 15+ dat valt tegen In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+. Mooi want het moet natuurlijk wel GTA blijven sinds wanneer maakt leeftijd rating het spel? gaat om de inhoud, en als het 16+ wordt is eht echt niet ineens geen GTA meer, en die rating is toch onzin, je kunt het zo kopen, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd, Omdat ik weinig zin heb om met speelgoed pistooltjes te schieten Reageren
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Zou jammer zijn als GTA opeens 16+ wordt waarom is het erg dat de leeftijd verlaagd wordt? ik ben zelf 16, en normaal is GTA 18+(SA) Dan zou het geen echte GTA meer zijn, bijna elke GTA die ik ken is 18+ Reageren
K.O. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Meer info bekend over verschillende personages. Het stond hier al in de Nieuws sectie en ook al hier op WikiGTA. Originele informatie komt van dit artikel. Reageren
danielb Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 en wat is hier nou de bedoeling van? doen ze weer een functie erin van spierkracht in IV? dan zou je die fitnessapparaten wel kunnen gebruiken denk i Reageren
jesse25 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 voor mij niet ze geven de game altijd mee hoor of je er nou 18 voor moet zijn of 30 .. in de winkel kunnen 12 jarige al alcohol halen da zullen ze bij een game niett moeilijk doen Reageren
philip14 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 voor mij niet ze geven de game altijd mee hoor of je er nou 18 voor moet zijn of 30 .. in de winkel kunnen 12 jarige al alcohol halen da zullen ze bij een game niett moeilijk doen Dat valt ook nog wel mee, ligt er aan bij welke winkel je het haalt Reageren
murderboy Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 voor mij niet ze geven de game altijd mee hoor of je er nou 18 voor moet zijn of 30 .. in de winkel kunnen 12 jarige al alcohol halen da zullen ze bij een game niett moeilijk doen Dat valt ook nog wel mee, ligt er aan bij welke winkel je het haalt ligt er ook aan wie er achter de kassa zit, bij bart smit kan ik normaal wel 18+ halen, maar toen er 1 of ander best oude vrouw achter, toen moest ik wel 18 zijn, maar zeg gewoon tis een cadeau, dan krijg je hem mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.