Jump to content

Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa :puh:

nee idd. alleen misschien wel voor de amerikaanse rating. straks krijg je zo'n manhunt 2 verhaal. dat amerika het verbiedt en rockstar de game eerst niet released. europa/nederland is heel wat minder streng op dat gebied. (afgezien van duitsland dan(bijv. DOOM met groen bloed en zombies ipv gewoon bloed en mensen))

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    51

  • Kai-ShockWave

    18

  • K.O.

    15

  • Harrison

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa :puh:

Pfff.. 15+ dat valt tegen

In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa :puh:

Pfff.. 15+ dat valt tegen

In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+.

Mooi :tu: want het moet natuurlijk wel GTA blijven

Link to comment
Delen op andere websites

Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa :puh:

Pfff.. 15+ dat valt tegen

In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+.

Mooi :tu: want het moet natuurlijk wel GTA blijven

sinds wanneer maakt leeftijd rating het spel? gaat om de inhoud, en als het 16+ wordt is eht echt niet ineens geen GTA meer, en die rating is toch onzin, je kunt het zo kopen, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd,

en als ze het wel vragen, zeg dan dat het een cadeau is(heb ik een keer gedaan, werkt ook nog :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa :puh:

Pfff.. 15+ dat valt tegen

In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+.

Mooi :tu: want het moet natuurlijk wel GTA blijven

sinds wanneer maakt leeftijd rating het spel? gaat om de inhoud, en als het 16+ wordt is eht echt niet ineens geen GTA meer, en die rating is toch onzin, je kunt het zo kopen, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd,

en als ze het wel vragen, zeg dan dat het een cadeau is(heb ik een keer gedaan, werkt ook nog :schater: )

tegenwoordig is bijna alles 16+. als er 1 keer fuck in een film/game wordt gezegd is het gelijk 16+ en als er enorm veel bloed in voorkomt en brute moorden is het nog steeds 16+. games worden dan 18+, maar het komt op hetzelfde neer. en dat dat zo is omdat kinderen er agressief van worden is onzin. je bent aggressief aangelegd of niet. ik ben dat dus niet en ik speel al vanaf mijn 8e games die ik eigenlijk niet mocht spelen. dus het ligt vooral aan de mensen zelf

50e bericht! :D

Bewerkt: door danielb
Link to comment
Delen op andere websites

Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa :puh:

Pfff.. 15+ dat valt tegen

In Australie krijgt GTA altijd 15+ in belgie en Nederland krijgt het een 18+.

Mooi :tu: want het moet natuurlijk wel GTA blijven

sinds wanneer maakt leeftijd rating het spel? gaat om de inhoud, en als het 16+ wordt is eht echt niet ineens geen GTA meer, en die rating is toch onzin, je kunt het zo kopen, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd,

Omdat ik weinig zin heb om met speelgoed pistooltjes te schieten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij niet :*D

ze geven de game altijd mee hoor of je er nou 18 voor moet zijn of 30 ..

in de winkel kunnen 12 jarige al alcohol halen da zullen ze bij een game niett moeilijk doen

Dat valt ook nog wel mee, ligt er aan bij welke winkel je het haalt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij niet :*D

ze geven de game altijd mee hoor of je er nou 18 voor moet zijn of 30 ..

in de winkel kunnen 12 jarige al alcohol halen da zullen ze bij een game niett moeilijk doen

Dat valt ook nog wel mee, ligt er aan bij welke winkel je het haalt ;)

ligt er ook aan wie er achter de kassa zit, bij bart smit kan ik normaal wel 18+ halen, maar toen er 1 of ander best oude vrouw achter, toen moest ik wel 18 zijn, maar zeg gewoon tis een cadeau, dan krijg je hem mee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...