Jump to content

Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    51

  • Kai-ShockWave

    18

  • K.O.

    15

  • Harrison

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk ook dat dit een gerucht is, waarom een 4de trailer , verklappen ze naar mijn mening ook te veel en dan had het ook wel op de grotere websites gestaan.

En denk dat de release datum in soort pers conv. wordt bekend gemaakt en daarna op de website gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

het is al bevestigt dat de vierde trailer slechts een gerucht blijft. want joriz had contact opgenomen met een van de rockstar medewerkers en kreeg bevestigt dat er nog niets bekend is over een vierde trailer.

bron: topic: 'nieuwe trailer op komst, chek de titel' bericht 28

(kan html niet kopieren met beperkte opties van mijn ps3 en mijn pc is buiten gebruik)

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat dit een gerucht is, waarom een 4de trailer , verklappen ze naar mijn mening ook te veel en dan had het ook wel op de grotere websites gestaan.

En denk dat de release datum in soort pers conv. wordt bekend gemaakt en daarna op de website gezet.

Nou ja, er staat toch echt in het bericht van de link:''Rockstar heeft tegenover Cynamite.de aangegeven dat er een vierde trailer van Grand Theft Auto IV op komst is.'', en dat zullen ze niet voor niets zeggen, dus ik zeg dat het waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat dit een gerucht is, waarom een 4de trailer , verklappen ze naar mijn mening ook te veel en dan had het ook wel op de grotere websites gestaan.

En denk dat de release datum in soort pers conv. wordt bekend gemaakt en daarna op de website gezet.

Nou ja, er staat toch echt in het bericht van de link:''Rockstar heeft tegenover Cynamite.de aangegeven dat er een vierde trailer van Grand Theft Auto IV op komst is.'', en dat zullen ze niet voor niets zeggen, dus ik zeg dat het waar is.

Die site kan dat gewoon verzonnen hebben. Ik moet het eerst nog zien op de echte R* site voordat ik het geloof

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat dit een gerucht is, waarom een 4de trailer , verklappen ze naar mijn mening ook te veel en dan had het ook wel op de grotere websites gestaan.

En denk dat de release datum in soort pers conv. wordt bekend gemaakt en daarna op de website gezet.

Nou ja, er staat toch echt in het bericht van de link:''Rockstar heeft tegenover Cynamite.de aangegeven dat er een vierde trailer van Grand Theft Auto IV op komst is.'', en dat zullen ze niet voor niets zeggen, dus ik zeg dat het waar is.

Die site kan dat gewoon verzonnen hebben. Ik moet het eerst nog zien op de echte R* site voordat ik het geloof

Ja, je hebt gelijk. Anders kan ik ook een site oprichten en zeggen dat Rockstar tegen mij heeft gezegd wanneer de release datum uitkomt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat dit een gerucht is, waarom een 4de trailer , verklappen ze naar mijn mening ook te veel en dan had het ook wel op de grotere websites gestaan.

En denk dat de release datum in soort pers conv. wordt bekend gemaakt en daarna op de website gezet.

Nou ja, er staat toch echt in het bericht van de link:''Rockstar heeft tegenover Cynamite.de aangegeven dat er een vierde trailer van Grand Theft Auto IV op komst is.'', en dat zullen ze niet voor niets zeggen, dus ik zeg dat het waar is.

Die site kan dat gewoon verzonnen hebben. Ik moet het eerst nog zien op de echte R* site voordat ik het geloof

Als R* het bevestigd heeft dan was het ook allang officieel op de site gezet door Joriz ofzoiemand :puh: Maar er is nog helemaal niet bekend over dus geloof er maar niet in dat het waar is. Laat ze die game nou maar gewoon uitbrengen, ik wil helemaal geen trailers meer zien :puh: ik wil gewoon spelen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een band uit Noorwegen genaamd "Datarock" beweert dat één van hun nummers op één van de radio stations in GTA IV zal komen. Frederik Saroea, één van de bandleden, heeft dat gezegd in een interview.

Bron (Ik kan ook geen Noors, dus je kunt het ook op GTA4.net lezen.

Datarock op YouTube (als je wilt kijken wat voor muziek deze band maakt)

Officiële site

Datarock op MySpace

Datarock op WikiPedia

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Er is weer een nieuw artikel geplaatst met tot nu met een aantal nieuwe feiten.

LINK

ik heb het ff doorgelezen maar er stond niks nieuws tussen :N

Ow dan werk jij zeker voor Rockstar :schater:, of je engels is gewoon niet al te best.

Hier nog even op een rijtje wat nog niet bekend was (engels):

.

1 Tap into the Internet and police computers to locate and identify targets and use the car's GPS system to get where you're going faster. Bonus for jacking nicer rides: they come with voice-enabled GPS systems.

.

2 Big shootouts during missions don't necessarily alert the police to your presence.

.

3 All weapons include a zoom function (certain guns will zoom more than others).

.

4 Meet your cousin at a bar and then try to drive him home safely after you're well beyond the legal limit (while the in-game camera sways wildly). Nothing builds the family bond like drunk driving. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

*** tekst***

werkte ik maar voor rockstar :puh:

nee naja vond dit niet zo noemens waardig, en dat van de politie was een beetje logisch eigenlijk. Alleen het stukje dat je je "vijanden" kan opzoeken is stoer ^_^

Bewerkt: door bastiaansiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...