Jump to content

Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Geplaatst:
Een band uit Noorwegen genaamd "Datarock" beweert dat één van hun nummers op één van de radio stations in GTA IV zal komen. Frederik Saroea, één van de bandleden, heeft dat gezegd in een interview.

Bron (Ik kan ook geen Noors, dus je kunt het ook op GTA4.net lezen.

Datarock op YouTube (als je wilt kijken wat voor muziek deze band maakt)

Officiële site

Datarock op MySpace

Datarock op WikiPedia

Datarock - Fa Fa Fa ,dat nummer zit ook op fifa08 zal wel geinig zijn als die komt
  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    51

  • Kai-ShockWave

    18

  • K.O.

    15

  • Harrison

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf alvast een lijstje gemaakt met nieuwe features die ik kon vinden:

- Je kan 911 bellen om de politie te lokken

- In een politie auto kun je de computer in de auto gebruiken om dingen op te zoeken in de politie database, om bijvoorbeeld locaties van je doelwit op te zoeken. Je kan ook een foto van een doelwit die je op je telefoon hebt staan uploaden naar de politie computer om zo iemand op te zoeken

- In GTA 4 geen ergernissen meer als je net dood gaat voor je je savehouse hebt bereikt en zo je dure wapens en munitie kwijt raakt. GTA 4 gebruikt namelijk een auto-save functie! Op belangrijke punten in missies slaat het spel je savegame vanzelf op. Ook kun je, als je missies mislukt is, door middel van sms berichten in je mobiele telefoon gelijk weer terug de missie in duiken om het opnieuw te proberen.

- Als je met een auto tegen een muur aan rijdt zal de lak van de auto een spoor op die muur achterlaten. Of dat blijvend is, is niet bevestigd.

- Je geweren kun je nu altijd bedienen met de rechter analoge stick, dus is het makkelijker om bijvoorbeeld banden lek te schieten. Ook is het schieten vanuit een auto erg verbeterd

- Als je een vrachtwagen met gekapte bomen ziet rijden, kun je op de lading schieten waardoor de bomen op de weg zullen vallen en je een blokkade kunt maken

- Je kan je vrienden, zoals Roman, opbellen en uitnodigen om bijvoorbeeld te gaan bowlen, poolen, darten, iets te gaan drinken/eten of een voorstelling te gaan bekijken. Zulke dingen doen zijn ook belangrijk, want vriendschappen onderhouden is een groot deel van het spel. Als je bijvoorbeeld zo'n vriendschap zij-missie hebt geactiveerd, en je daarna besluit je toch geen zin hebt om sociaal te zijn, kun je hem beter wel afbellen, of hij zal je de volgende keer als je hem ontmoet wat minder vrolijk benaderen.

Rockstar heeft wel hun best gedaan ook deze missies leuk te maken. Bowlen, poolen en darten zijn gewoon echte mini-games, wat gaan drinken levert ook lachwekkende scenes op. Je ziet zo bijvoorbeeld Niko en Roman stomdronken een bar uitlopen (nouja, strompelen) en struikelen ze over elkaar heen. Door de euphoria engine zien de bewegingen van het dronken lopen er nog erg realistisch uit ook. Zo wou Niko in de laatste demo in zijn dronkenschap even tegen een auto leunen, maar waar hij wou leunen was net geen auto en hij viel zo met z'n gezicht in de goot, mompelend in zichzelf.

Het dronken zijn blijf je na zo'n missie wel merken, zo wordt het heel moeilijk om een auto te besturen, omdat het beeld heen en weer gaat en de controls niet meer zo goed reageren. Dus is het verstandiger voor jou en Roman maar een taxi te bellen

- Over taxi's gesproken, als je goede vrienden blijft met je neef Roman zorgt hij voor gratis taxi ritjes in de stad. En goede vrienden zijn met Brucie (3e trailer gespierde gast met tatoos zonder shirt), een andere character waar je missies van krijgt, zorgt voor gratis helicopters. Net zoals eerder bekend was gemaakt, dat Little Jacob je wapens aanbiedt als je bevriend raakt met hem

- In de laatste demo stond 2 minuten gelijkt aan 1 uur in het spel. Wat in vorige gta's nog 1 minuut - 1 uur was. Maar dit kan nog veranderd zijn in de uiteindelijke versie.

- Playboy X is ook een nieuwe character, die te zien was in de 2e trailer

- De AK47, M4, Shotgun en Bazooka zijn allemaal terug.

- Granaten zijn nu makkelijker gooien met een lock-on and throw systeem. Je kunt dus echt op iemand richten. Toen Niko in de demo iemand opblies met een granaat volgde de camera de korte vlucht van het slachtoffer die werd gelanceerd.

- Bovenstaande vond plaats in de missie 'Deconstruction for beginners'. Een andere missie die voor kwam in de laatste demo heet 'Truck Hustle'

- De GPS systemen in auto's geven ook echt gesproken instructies, zoals in echte navigatiesystemen

- Je mobiele telefoon heeft ook een ingebouwde radio, de geluidskwaliteit is een stuk minder zoals je kan verwachten van speakers van een mobiele telefoon. Maar zo kan je wel de soundtrack van GTA 4 met je meenemen als je niet in de auto zit

- Je kan, zoals in de tweede trailer al te zien was, je aan de bumper van bijvoorbeeld een vrachtwagen vastpakken en zo verder klimmen naar het dak om de bestuurder te overmeesteren, wat van pas komt bij missies.

- Als je de B knop (op de Xbox 360, waarschijnlijk rondje op de ps3, maar de demo werd wederom op de 360 gespeeld) inhoudt krijg je een soort film-stijl camerapunt

- Het water is erg realistisch gemaakt, zo weerspiegeld het de skyline, maar ook de wolken en vliegtuigen in de lucht

IGN zal in de komende weken een hands-on krijgen van Rockstar en een kijkje naar de PS3 versie.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Geplaatst: (bewerkt)
boven de tekst ( a federal crack down on organized) staat een bord met liberty tree erop dat is hetzelfde als de krant in gta 3

In de eerste trailer was Liberty Tree al te zien

Kleine nieuwe feitjes:

Je kan je tegenstanders op diverse plekken raken wanneer je met je wapen goed mikt. Je slachtoffers zullen realistisch reageren, afhankelijk van de plek waarop ze geraakt zijn.

Wanneer je bij een bushalte staat, zal een uurrooster in beeld verschijnen.

Niko kan kiezen om te wandelen, te joggen of te lopen.

Rockstar gebruikt de Euphoria physics-engine, die tevens in Star Wars: The Force Unleashed wordt gehanteerd. Dit wil zeggen dat elke explosie verschillend zal zijn.

Vijanden die je raakt of beschiet zullen proberen op te staan en je proberen aan te vallen.

Voetgangers op straat zullen je herinneren. Als ze je vroeger een misdaad zagen plegen en je komt terug in de buurt van hen, dan zullen ze op de vlucht slaan voor je.

Je "wanted-level" zal afhankelijk zijn van wie het ziet en niet zo zeer van wat je doet. Dit maakt alles een stuk realistischer.

De multiplayer van de game zal geactiveerd kunnen worden via je mobiele telefoon. Deze zal ondersteund worden tot 16 spelers. Meer is er nog niet over bekend

Bewerkt: door philip14
Geplaatst:
Je kan je tegenstanders op diverse plekken raken wanneer je met je wapen goed mikt. Je slachtoffers zullen realistisch reageren, afhankelijk van de plek waarop ze geraakt zijn.

Wanneer je bij een bushalte staat, zal een uurrooster in beeld verschijnen.

Niko kan kiezen om te wandelen, te joggen of te lopen.

Rockstar gebruikt de Euphoria physics-engine, die tevens in Star Wars: The Force Unleashed wordt gehanteerd. Dit wil zeggen dat elke explosie verschillend zal zijn.

Vijanden die je raakt of beschiet zullen proberen op te staan en je proberen aan te vallen.

Voetgangers op straat zullen je herinneren. Als ze je vroeger een misdaad zagen plegen en je komt terug in de buurt van hen, dan zullen ze op de vlucht slaan voor je.

Je "wanted-level" zal afhankelijk zijn van wie het ziet en niet zo zeer van wat je doet. Dit maakt alles een stuk realistischer.

De multiplayer van de game zal geactiveerd kunnen worden via je mobiele telefoon. Deze zal ondersteund worden tot 16 spelers. Meer is er nog niet over bekend.

Dat had ik vanmiddag al gepost in dit topic

Info klopt niet helemaal (en veel is oud) Euphoria is geen physics engine, Havok lijkt me eerder dat ze dat gebruiken. Euphoria is voor animatie en reacties van personen ook niet echt voor explosies. Dat van die 16 spelers is niet echt bevestigd door rockstar en is meer een gerucht.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

RS Haul zit er weer in...

Kijk maar rechtsonder op de screen...

med_gallery_1_51_714165.png

Bewerkt: door Joriz
Lang leven onze eigen forum galerij
Geplaatst:
Op deze ingezoomde screen kan je op de jas FIB lezen. Zou dit een parodie zijn op de FBI?
met politie doen ze wel echt wat ook in het echt is, bij gta sa bijv. rolex was crowex in gta sa wat fbi ook gewoon fbi, het zal wel gewoon een merk jasje zijn ofso
Geplaatst: (bewerkt)
Je kan je tegenstanders op diverse plekken raken wanneer je met je wapen goed mikt. Je slachtoffers zullen realistisch reageren, afhankelijk van de plek waarop ze geraakt zijn.

Wanneer je bij een bushalte staat, zal een uurrooster in beeld verschijnen.

Niko kan kiezen om te wandelen, te joggen of te lopen.

Rockstar gebruikt de Euphoria physics-engine, die tevens in Star Wars: The Force Unleashed wordt gehanteerd. Dit wil zeggen dat elke explosie verschillend zal zijn.

Vijanden die je raakt of beschiet zullen proberen op te staan en je proberen aan te vallen.

Voetgangers op straat zullen je herinneren. Als ze je vroeger een misdaad zagen plegen en je komt terug in de buurt van hen, dan zullen ze op de vlucht slaan voor je.

Je "wanted-level" zal afhankelijk zijn van wie het ziet en niet zo zeer van wat je doet. Dit maakt alles een stuk realistischer.

De multiplayer van de game zal geactiveerd kunnen worden via je mobiele telefoon. Deze zal ondersteund worden tot 16 spelers. Meer is er nog niet over bekend.

Dat had ik vanmiddag al gepost in dit topic

Info klopt niet helemaal (en veel is oud) Euphoria is geen physics engine, Havok lijkt me eerder dat ze dat gebruiken. Euphoria is voor animatie en reacties van personen ook niet echt voor explosies. Dat van die 16 spelers is niet echt bevestigd door rockstar en is meer een gerucht.

Rockstar heeft wel gezegd dat er een Multiplayer aanwezig is, wat en hoe werd helaas niet gezegd

9lives: Tot slot nog de vraag die op ieders lippen brandt: hoe zal de multiplayer eruit zien?

JT: Daar kan ik je nog niets over zeggen, behalve dat het zeker is dat er een multiplayermode aanwezig zal zijn in Grand Theft Auto IV. Voor meer details zal je nog even geduld moeten hebben.

*JT = Jochen Till*

Er wordt dus inderdaad niet over een multiplayer van 16 spelers gepraat.

Bewerkt: door kiefer
Geplaatst:

Er zijn nog wat kleine dingetjes verteld

Zo heeft Dan Houser in een 90 minuten-durende preview gegeven aan enkele persleden, waardoor we weer wat feitjes rijker zijn. Er zal een missie zijn, waarin je iemand die in het ziekenhuis ligt moet omleggen. Of je naar binnen sneakt en zijn infuus eruit rukt, of dat je met een shotgun door de voordeur blaast en alles uit de weg ruimt wat je tegenkomt, mag je helemaal zelf weten. Ook komt er een cruciaal punt in het spel, waarbij je zelf een beslissing moet maken over hoe het verder gaat. Wat dat punt inhoudt wil Houser nog niet zeggen.

Daarnaast wordt er over het internet nog gezegd dat er "meer dan 100" fictieve websites zijn die je kunt bezoeken, zoals LibertyCityPolice.com en GoldbergLignerAndShyster.com.

Verder heeft R* nog wat Wanted posters naar buiten gebracht van Niko, Jacob en Elizabeta, en gewoon een van de LCPD. Dit is natuurlijk gewoon een briljante merketing stunt van R*.

In het officiele XBox magazine is een screenshot naar buiten gebracht waarop Niko op zijn knieen door de politie gearresteerd word. Er is ook een screenshot uyitgebracht waarop Niko achter een auto zit die vol is gepompt met kogels: Waanzinnig schademodel.

Bron: www.gta4.net

Geplaatst:
Je kan je tegenstanders op diverse plekken raken wanneer je met je wapen goed mikt. Je slachtoffers zullen realistisch reageren, afhankelijk van de plek waarop ze geraakt zijn.

Wanneer je bij een bushalte staat, zal een uurrooster in beeld verschijnen.

Niko kan kiezen om te wandelen, te joggen of te lopen.

Rockstar gebruikt de Euphoria physics-engine, die tevens in Star Wars: The Force Unleashed wordt gehanteerd. Dit wil zeggen dat elke explosie verschillend zal zijn.

Vijanden die je raakt of beschiet zullen proberen op te staan en je proberen aan te vallen.

Voetgangers op straat zullen je herinneren. Als ze je vroeger een misdaad zagen plegen en je komt terug in de buurt van hen, dan zullen ze op de vlucht slaan voor je.

Je "wanted-level" zal afhankelijk zijn van wie het ziet en niet zo zeer van wat je doet. Dit maakt alles een stuk realistischer.

De multiplayer van de game zal geactiveerd kunnen worden via je mobiele telefoon. Deze zal ondersteund worden tot 16 spelers. Meer is er nog niet over bekend.

Dat had ik vanmiddag al gepost in dit topic

Info klopt niet helemaal (en veel is oud) Euphoria is geen physics engine, Havok lijkt me eerder dat ze dat gebruiken. Euphoria is voor animatie en reacties van personen ook niet echt voor explosies. Dat van die 16 spelers is niet echt bevestigd door rockstar en is meer een gerucht.

Het is een bewegings factor (soort van zwaartekrachts systeem), duidelijk niet voor animaties

Geplaatst:
Je kan je tegenstanders op diverse plekken raken wanneer je met je wapen goed mikt. Je slachtoffers zullen realistisch reageren, afhankelijk van de plek waarop ze geraakt zijn.

Wanneer je bij een bushalte staat, zal een uurrooster in beeld verschijnen.

Niko kan kiezen om te wandelen, te joggen of te lopen.

Rockstar gebruikt de Euphoria physics-engine, die tevens in Star Wars: The Force Unleashed wordt gehanteerd. Dit wil zeggen dat elke explosie verschillend zal zijn.

Vijanden die je raakt of beschiet zullen proberen op te staan en je proberen aan te vallen.

Voetgangers op straat zullen je herinneren. Als ze je vroeger een misdaad zagen plegen en je komt terug in de buurt van hen, dan zullen ze op de vlucht slaan voor je.

Je "wanted-level" zal afhankelijk zijn van wie het ziet en niet zo zeer van wat je doet. Dit maakt alles een stuk realistischer.

De multiplayer van de game zal geactiveerd kunnen worden via je mobiele telefoon. Deze zal ondersteund worden tot 16 spelers. Meer is er nog niet over bekend.

Dat had ik vanmiddag al gepost in dit topic

Info klopt niet helemaal (en veel is oud) Euphoria is geen physics engine, Havok lijkt me eerder dat ze dat gebruiken. Euphoria is voor animatie en reacties van personen ook niet echt voor explosies. Dat van die 16 spelers is niet echt bevestigd door rockstar en is meer een gerucht.

Het is een bewegings factor (soort van zwaartekrachts systeem), duidelijk niet voor animaties

Nee, het 'simuleert' als het ware het centrale zenuwstelsel en het hele lichaam eigenlijk om realtime animaties te maken voor characters in spellen. Duidelijk wel voor animaties..zie ook (ff gegoogled): http://en.wikipedia.org/wiki/Euphoria_%28gaming_software%29

Staat ook duidelijk als eerste zin dat het een animation engine is..

Geplaatst:

Dan houser zei dat er enorm veel reacties zullen komen van de media over de daden van Niko Bellic ook

heeft hij onlangs een reactie gegeven op de vraag: "wordt GTA IV een toptitel ?"

Hij zegt dat GTA IV op termijn Halo, FIFA en Assassin's Creed zal kunnen evenaren:

"Maybe the first week 'GTA IV' sales won't do what 'Halo 3' did, but I can almost guarantee they'll probably outsell 'Halo 3' in the first year."

Bron: gunk.be

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...