Jump to content

Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    51

  • Kai-ShockWave

    18

  • K.O.

    15

  • Harrison

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

gta4screenshotkw9.jpg

1= The Get A Life Building (te zien geweest in de eerste trailer)

2= Brug

IV= De brug die die rare bocht maakt.

V= Brug

6= Brug

Ja en ?? Wat ben je daar nou mee :puh:

IDD :schater: , deze screen is al gebruikt als voorbeeld in een ander topic (over de plattegrond die 1 eiland mist).

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Inderdaad. Maar niet alles hoeft goed te zijn. Hij doet zijn best om iets te vinden.

Ontopic: Je kunt naar elkaar je middelvinger opsteken! Hieronder zie je de screen. Geloof je me niet? Kijk naar het filmpjes van Vlad Glebov.

middelvingerju9.png

Kijk naar het rode rondje in de screen, daar zie je de middelvinger van de Taxichauffeur :)

Bewerkt: door PSVer
Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Inderdaad. Maar niet alles hoeft goed te zijn. Hij doet zijn best om iets te vinden.

Ontopic: Je kunt naar elkaar je middelvinger opsteken! Hieronder zie je de screen. Geloof je me niet? Kijk naar het filmpjes van Vlad Glebov.

middelvingerju9.png

Kijk naar het rode rondje in de screen, daar zie je de middelvinger van de Taxichauffeur :)

idd, zou wel vet zijn,maar het kan ook een cutscene zijn. als het gwn ingame is zal je misschien wel gevechten krijgen als je nog langer blijft staan xD. wel leuke optie voor in het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik 't gemist of heeft gewoon nog niemand dit geplaatsd? Nou mocht het al wel ergens staan, verwijder dit dan en verwijs mij er even naartoe aub.

Nieuwe feiten namelijk uit PSM3 en Games Master:

  • De eerste PS3-versie is gepreviewed.
  • Hoe sneller je X achter elkaar indrukt, hoe sneller je rent. Niko lijkt nooit moe te worden.
  • Bij botsingen terwijl je op de motor zit kan je helm afvallen. Deze zie je dan op de grond terecht komen.
  • Flinke branden zullen delen van de stad permanent kunnen verwoesten en/of schaden.
  • Missie genaamd "To Live and Die in Alderney", dat het tweede deel is van "Truck Hustle"
  • De 2e missie heet "Jamaican Heat" en is een soort tutorial voor het nieuwe target/cover systeem.
  • Met je mobiel kun je politie/brandweer/ambulance bellen
  • Er zijn 18 radiostations in GTA IV, waaronder één Russisch. Allen kunnen worden beluisterd via je mobiele telefoon.
  • foto's, genomen met je mobiel, kun je uploaden op de politie computer
  • Je health wordt weergegeven door een groen halfrond cirkeltje aan de linkerkant van de radar. Je armor wordt weergegeven aan de rechterkant met een halfrond cirkeltje.
  • Je krijgt health erbij door te rusten, te eten of door medical kits te gebruiken.
  • In een taxi kun je de bestuurder vragen van radiozender te veranderen (met je D-pad links of rechts)
  • De Lincoln Tunnel heet in GTA IV de 'Booth Tunnel'

Informatie staat al de hele dag online op GTA4.net

Link to comment
Delen op andere websites

Als het nog niet gezegt is, de auto's hebben richtingaanwijzers, zo weet je hoe je het beste voorbijsteekt, dit zie je bij het taxigedeelte in het filmpje

je kan dit in 1 van de filmpjes zien op de vernieuwde site :puh:filmpje hier te bekijken

in dat zelfde filmpje zie je dat de verkeerslichten door de wind kunnen over en weer gaan, da zie je door een raampje, na dat je dat schieten ziet.

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik 't gemist of heeft gewoon nog niemand dit geplaatsd? Nou mocht het al wel ergens staan, verwijder dit dan en verwijs mij er even naartoe aub.

Nieuwe feiten namelijk uit PSM3 en Games Master:

  • De eerste PS3-versie is gepreviewed.
  • Hoe sneller je X achter elkaar indrukt, hoe sneller je rent. Niko lijkt nooit moe te worden.
  • Bij botsingen terwijl je op de motor zit kan je helm afvallen. Deze zie je dan op de grond terecht komen.
  • Flinke branden zullen delen van de stad permanent kunnen verwoesten en/of schaden.
  • Missie genaamd "To Live and Die in Alderney", dat het tweede deel is van "Truck Hustle"
  • De 2e missie heet "Jamaican Heat" en is een soort tutorial voor het nieuwe target/cover systeem.
  • Met je mobiel kun je politie/brandweer/ambulance bellen
  • Er zijn 18 radiostations in GTA IV, waaronder één Russisch. Allen kunnen worden beluisterd via je mobiele telefoon.
  • foto's, genomen met je mobiel, kun je uploaden op de politie computer
  • Je health wordt weergegeven door een groen halfrond cirkeltje aan de linkerkant van de radar. Je armor wordt weergegeven aan de rechterkant met een halfrond cirkeltje.
  • Je krijgt health erbij door te rusten, te eten of door medical kits te gebruiken.
  • In een taxi kun je de bestuurder vragen van radiozender te veranderen (met je D-pad links of rechts)
  • De Lincoln Tunnel heet in GTA IV de 'Booth Tunnel'

Informatie staat al de hele dag online op GTA4.net

Er zitten een paar nieuwtjes tussen.

Wat mij het meest aanspreekt is dat je een politie computer kan gebruiken. Als R* dit goed heeft uitgewerkt, dan zal het volgens mij imense mogelijkheden met zich meebrengen. Enfin, hoop ik toch.

Ik verlang nog naar meer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja, Games Master UK meldde nog dat de map net zoals bij de vorige Gta's niet vanaf het begin helemaal te verkennen is. Delen van de stad zijn afgesloten, de bruggen zijn namelijk buiten werking wegens een dreiging van een terroristische aanslag. De War on Terror heeft dus blijkbaar een grotere invloed in het verhaal dan eerst door Rockstar werd gezegd.

En trouwens, weet niet of ik dit als is heb gepost, grappig feitje: Als je een harde aanrijding hebt kun je door de voorruit heen vliegen (net als in Saints Row), en bij wat hardere botsingen in de auto gaat er ook wat health af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...