Jump to content

Feiten

Dutchy3010

Recommended Posts

Geplaatst:

- er zullen meerdere animaties zijn om een auto te jatten. Nu kennen we alleen die ene waarbij ie met zn elleboog het raam breekt, maar er zijn meerdere manieren. (Hoewel ze waarschijnlijk niet heel veel zullen verscihllen. Misschien iets met om zich heen kijken ofzo)

- er zijn minder niet-realistische elementen in GTA IV dan in andere GTA's zoals markers en pijltjes. (Waarschijnlijk wordt dit bijgevuld door bijvoorbeeld een GPS op je mobiel)

- op het moment is er een idee om alle straten een naam te geven die weergegeven worden als je er binnen komt. Of dit gaat gebeuren moet nog over beslist worden, net zoals over of dat ze delen van de stad aflsuiten aan het begin van het spel

- het doel van R* is om geen verschillen te laten ontstaan tussen de 360 en PS3 versie. (dus ook geen extra downloadable content voor 1 vd consoles)

- sommige additional content downloads zullen gratis zijn en voor andere moet je betalen. Er is nog niet zeker wat ze aan gaan bieden als downloadble content.

PS. ik weet dat die laatste 2 elkaar lijken tegen te spreken, maar blijkbaar komt er dus downloadable content voor beide console of zo :?

Bron: www.gta4.net, via GamePro Germany

• Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

51

• Kai-ShockWave

18

• K.O.

15

• Harrison

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

- Niko's mobieltje bevat een contactenlijst, een sms-inbox, een organiser, en een camera. Zijn contaclijst is verder opgedeeld in City Contact, Docks friend en Cab contact. Je krijgt als speler meer vrijheid en moet niet gewoon bevelen opvolgen. Nu deel jij soms de lakens uit.

- Er zouden geen vliegtuigen zitten in GTA IV (planes - NY= taboe) en ook geen fietsen. Over jetpacks, parachutes en helikopters is nog geen uitsluitsel gegeven. Motorfietsen zijn daarentegen wel al bevestigd.

Bron: OPM Benelux

Geplaatst:
- Er zouden geen vliegtuigen zitten in GTA IV (planes - NY= taboe) en ook geen fietsen. Over jetpacks, parachutes en helikopters is nog geen uitsluitsel gegeven. Motorfietsen zijn daarentegen wel al bevestigd.

Bron: OPM Benelux

Er zitten wel helikopters in het spel. Dan Houser heeft dat al bekendgemaakt. Ik weet niet precies in welke magazine, ik geloof OPM:UK.

Geplaatst:

Er zullen geen files zijn in GTA IV. Dit zou wel realistisch zijn, gezien de drukke stad, maar het zou volgens Rockstar Games op den duur te saai worden.

Geplaatst:
Er zullen geen files zijn in GTA IV. Dit zou wel realistisch zijn, gezien de drukke stad, maar het zou volgens Rockstar Games op den duur te saai worden.

Bron?

Geplaatst:

Bron?

OPM. Ik citeer even:

OPM: How densely populated are the streets going to get?

DH: Pretty dense is our hope. That comes down to a straight performance issue. You could theoretically create heavy traffic jams; but they're not fun to play. The hope is to have something that looks a lot more populated than anything people have seen before in a game like this.

Geplaatst: (bewerkt)

Hier nog een feit (of een bevestiging van een gerucht, t is maar hoe je het bekijkt)

"After we received a full translation of this issue (zie: bron), we learned that every street in the game will in fact have a name assigned to it, and will be shown on your HUD when entering it. This will play a big part during missions, as for instance you might get told to go to a specific address. R* is still deciding whether or not they'll use colored markers to point addresses and such out to the player."

Bron: GamePro Germany (via www.gta4.net)

PS. ik weet dat er al zoiets tussen stond over straatnamen, maar op dat moment was dit in discussie. Nu weten we dat het inderdaad gedaan wordt, dus dit is wel degelijk een nieuw feit

edit: hmm er zijn ar verscheidene topics over, maar ik vermeld het toch nog even in het 'feiten' topic:

- er komt een speciale editie van GTA IV. Voor meer (feitelijke) informatie, kijk in dit topic .

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Naast de nieuwe screens van vandaag, kunnen we jullie ook verblijden met wat nieuwe info over Grand Theft Auto IV (noemt iemand het nog wel voluit?). De info komt uit het Britse PlayStation 3 magazine's "PS3 Unlimited Magazine" en het "Official PlayStation Magazine". Hier komen ze:

Niko, de hoofdrolspeler, is tussen de 35 en de 40 jaar oud.

Het weer en de verschillende dagdelen zullen er niet alleen maar zijn voor het realisme, maar ook om verder te komen in de game. Zo zal je bepaalde missies alleen 's avonds kunnen voltooien.

Overdag zullen er meer mensen en auto's te vinden zijn dan 's nachts.

Er is een ondergronds metro-systeem. Boven de grond zullen bussen rijden.

Er zijn nieuwe camera-standpunten, in totaal vier verschillende. Met de rechteranaloge stick kun je de camera 360 graden draaien, zovel te voet als in een voertuig.

Als je te voet van de ene helft van de stad naar de andere loopt, dan ben je minstens een uur onderweg.

Bron: http://www.ownage.nl/news/20681/ en zij het het van de magazines, Britse PlayStation 3 magazine's "PS3 Unlimited Magazine" en het "Official PlayStation Magazine".

Geplaatst:
Als je te voet van de ene helft van de stad naar de andere loopt, dan ben je minstens een uur onderweg.

Dit is niet echt een feit. Ook zover ik me kan herinneren staat er alleen dat het van de een naar de andere kant van het spel een uur is. Maar niet met wat.

Geplaatst:

Dit is niet echt een feit. Ook zover ik me kan herinneren staat er alleen dat het van de een naar de andere kant van het spel een uur is. Maar niet met wat.

Dat zegt hij toch... En natuurlijk is dat met de voet anders was het spel wel grote dan SA!

Geplaatst:

Dat zegt hij toch... En natuurlijk is dat met de voet anders was het spel wel grote dan SA!

dit topic is voor feiten niet geruchten. En je kan het uit het blad niet opmaken. Ook bladen speculeren over alles, en rockstar heeft hier duidelijk niets over gezegd. De bladen e.d. krijgen alleen een demo van een kwartier te zien die in 1 borough afspeelt. Dus ze kunnen niets zeggen over de totale grote van het gebied en hoe lang het van de ene naar de andere kant duurt om te komen.

Er staat trouwens would take you at least an hour! At least is minstens, dus snelste manier. Snelste manier is dus niet lopend!

Geplaatst:

Geen heel belangrijk feit, maar toch weer iets nieuws:

- in een auto kun je kiezen uit 4 verschillende camera-hoeken, waarvan 1 bijna first-person, met uitzicht op het dashbord (zoals vaak in race games gebruikt word)

Bron: PlayStation 3 Unlimited (Magazine)

Geplaatst:

Stop voorwerpen in kofferbak van je auto in GTA IV (X360, PS3)

Nieuws | 29 mei 2007 - Een nieuwe mogelijkheid in Grand Theft Auto IV ten opzichte van haar voorgangers is het verbergen van objecten, en waarschijnlijk dus ook lichamen, in je kofferbak. Zo heeft ontwikkelaar Rockstar North bevestigd tegenover het Official Xbox 360 Magazine (OXM).

Als de speler met Niko (het hoofdpersonage uit GTA IV) achter een auto gaat staan en vervolgens op de linkerschouderknop drukt opent hij de kofferbak, waarna hij vrij is om er in te stoppen wat hij maar wilt.

(bron: www.insidegamer.nl)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...