b4rtsimps0n Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 En dit was bij het rijden met 20 mijl per uur. Is een snelheidsmeter al bevestigd? of was dit maar een schatting van de snelheid? een schatting van het blad. de hud gaf in de demo nog veel minder informatie weer dan bij de gta 3 reeks. Reageren
K.O. Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Niet echt een feit over de game zelf, maar meer over de tijd tot de game uit komt: - er komen in totaal waarschijnlijk 3 trailers. Dit is in ieder geval zo gepland. bron: www.gta4.net De populaire gamessite 1UP heeft overigens nog een gesprek gehad over GTA, omdat één van die mensen Brooker heeft gezien in een later ontwikkelingsstadium ofzo. De game was toen meer af. Volgens mij worden er in het gesprek geen bijzondere nieuwe feiten genoemd, maar luister zelf anders maar even naar deze Youtube video. Edit: oh , het feit dat er 3 trailers komen komt weer voort uit dat gesprek van die 1UP gasten... Bewerkt: 23 juni 2007 door K.O. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Niet echt een feit over de game zelf, maar meer over de tijd tot de game uit komt:- er komen in totaal waarschijnlijk 3 trailers. Dit is in ieder geval zo gepland. bron: www.gta4.net De populaire gamessite 1UP heeft overigens nog een gesprek gehad over GTA, omdat één van die mensen Brooker heeft gezien in een later ontwikkelingsstadium ofzo. De game was toen meer af. Volgens mij worden er in het gesprek geen bijzondere nieuwe feiten genoemd, maar luister zelf anders maar even naar deze Youtube video. Edit: oh , het feit dat er 3 trailers komen komt weer voort uit dat gesprek van die 1UP gasten... In dat filmpje komt ook naar voren dat er op het begin 10(!!) minuten laadtijd staat..om daarna niet meer te hoeven laden. Hopelijk kunnen ze dit nog wat inkorten..of ze hebben het gewoon overdreven in dat filmpje het is ook maar een schatting. En kan ramen/glas breken en interactie met bijna elk voorwerp in het spel is mogelijk..en elk interieur zal helemaal gedetailleerd zijn.. klinkt vet en ja de graphics zijn al verbeterd sinds de vorige demo..dat is al helemaal mooi. op yahoo stond ook dat trailer 2 vol actie zal zitten! kan niet wachten Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik dacht dat ik dit beter in een nieuwe post kon zetten Nog wat dat in het 1UP filmpje werd gezegd: Niet elk gebouw heeft een interieur, maar de gebouwen die dat wel hebben zijn ook helemaal compleet..niet zoals bij VC en SA dat het eigenlijk een 'doos met een gat erin' is, waar je maar beperkte toegang hebt. Als je in een gebouw kan, dan is het ook echt het héle gebouw. Je kan achter de balie, de deur forceren en naar de achterkamer gaan. Overal staan meubels en is erg gedetailleerd. De ramen van het gebouw kan je inslaan, zoals eigenlijk alles waar interactie mee mogelijk is. Ook word er gezegd hoe mooi en realistisch eigenlijk alles is..levendig. Bijvoorbeeld bij een restaurant, er liepen mensen binnen, en toen kwam iemand naar buiten waarvan zijn telefoon af ging, hij pakte hem op en je zag hem praten en tegen dingen aan leunen voor hij het hoekje om liep naar een hotdogkraampje. En de wegen, ze zijn niet perfect zoals eigenlijk altijd in gta, op sommige delen was er in gegraven in het asfalt..je ziet ook plaatsen waar er gewerkt is aan de weg, je ziet bijvoorbeeld dat het asfalt er anders uit ziet op dat stukje dan de rest, en soms liggen er metalen platen die je wel is ziet wanneer er ergens word gewerkt. Het ziet er allemaal niet zo 'nep' uit als bij vorige gta's..maar alsof het gebeurt zoals in het in het echt ook zou gebeuren (in mijn woorden, zij vergeleken het steeds met kunst ofzo ) ze zeggen ook dat het verschil in graphics echt als dag en nacht is vergeleken met de vorige. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: 2 nieuwe bladen zijn vandaag uitgekomen: Xbox 360 Magazine UK, en PSU3 Magazine UK Alleen het xbox 360 blad bood een beetje nieuwe info, de PSU3 bevatte alleen maar onzin over de toekomst van de RAGE engine enzo - Een bijna-ongeluk tussen twee auto's zorgde ervoor dat een voetganger hard: "That was f*cked up!" riep - Niko manouvreerd zich realistisch door grote groepen mensen, op een punt in de demo duwde Niko zelfs een voetganger voorzichtig uit zijn weg - Toen Niko naar beneden liep van een kleine heuvel zag je dat hij zijn gewicht iets naar achter leunde, alsof hij zichzelf tegen hield om naar voren te leunen waardoor hij zou gaan rennen. Het zag er gewoon uit zoals iemand in het echt een heuvel af loopt - Nog een voorbeeld van het gebruiken van zijn gewicht, het leunen, zagen ze later toen Niko begon te rennen, het zag eruit zoals een normaal persoon rent, en niet zoals die onrealistische characters normaal gesproken doen in een videospel presentatie. Niko leunde steeds een beetje naar links en naar rechts wanneer Rockstar zijn richting veranderde, niet zoals bij vorige games waar bij de benen bewogen en de bovenhelft hetzelfde bleef. - Ook het oplopen van een trap maakte een indruk de auteurs van het artikel - Het Rockstarteam bevestigde weer is dat je gebruik kunt maken van brandtrappen e.d. Daar zagen de auteurs er meer dan genoeg van door heel Broker, dus deze zullen wel van pas komen. (Bijvoorbeeld voor daktoegang bij snipermissies als die erin zitten) - Het verhaal gaat nu om je hoofd boven water te houden, niet meer dat je een heel emperium gaat bouwen en veel geld verdiend. Anders zou je een half miljoen hebben en dus genoeg voor jou en je broer en nog missies aannemen wat niet zo realistisch is. Toegang tot je geld en hoeveel je uiteindelijk zult uitgeven in het spel zal dus waarschijnlijk veel realistischer zijn. - Ook realisme is de reden van de afwezigheid van bedrijven runnen..als je een goedlopend taxibedrijf, pizzacourier of nachtclub hebt is het niet echt realistisch om nog een crimineel leven te leiden. - In tegenstelling tot vorige GTA's zul je minder bekende namen bij de stem acteurs en muziek tegenkomen. Verwacht muziek die niet per se populair is of erg bij 2007 hoort. Verwacht veel onbekende bands e.d. te horen. zo dat was het wel weer Bewerkt: 24 juni 2007 door b4rtsimps0n Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Yahoo games met een nieuw artikeltje! zie: http://videogames.yahoo.com/xbox360/grand-.../preview-520459 Rockstar is adding new features and upgrading others. Here's what makes GTA IV a whole new game. By: YVG Staff Five Cool Things About GTA IV 1. Graphics RAGE en Euphoria zijn weer is bevestigd 2. Sound Het geluid is drastisch verbeterd, de straten van liberty city klinken en voelen echt aan. 3. Tunes Rockstar zal weer een 'killer soundtrack' leveren. De neiuwe trailer zal geleid worden door het liedje: "Arm in Arm (Shy Child Remix)" door de New Yorkse band The Boggs. De soundtrack heeft meer gelicenseerde muziek van alle genres en periodes, de soundtrack is niet meer gebonden aan een specifiek decennium als vorige gta's. 4. Time Rockstar weigert nog de details erover vrij te geven, maar tijd is een belangrijke factor in GTA IV. De nieuwe trailer geeft ook op een subtiele wijze aan dat de het voorbijgaan van tijd het spel zou kunnen beinvloeden, en er zijn aanwijzingen dat sommige missies, of elementen van missies, misschien tijd-specifiek zijn. Als dat het geval is kunnen er meerdere uitkomsten van missies zijn. Verwacht niet een missie 'verloop-kaart' die eruit ziet als de kaart van de New Yorkse ondergrondse metro, maar Rockstar zou ons nog kunnen verassen. 5. The Details De erg verbeterde graphics zorgen niet alleen voor een mooier uitzicht. Rockstar heeft erop gewerkt om GTA IV er precies goed uit te laten zien, van de grootste tot de kleinste details. Dat kun je zien aan de manier waarop Niko om een hoekje leunt, of hoe hij slingert, hangend aan een helicopter. Het is het licht, vallend in een auto en de manieren waarop de straten van Liberty City vol met leven zit, is waarop we zaten te wachten van de serie. Rockstar zegt dat de nieuwe graphics, geluid, en details het spel mooier maken, niet verontrustender, en we zijn bijna klaar om ze te geloven. Bewerkt: 28 juni 2007 door b4rtsimps0n Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Eerste stem-actrice aangekondigd! Het is de winnares van het Eurovisie songfestival van 2004, Ruslana. De zangeres zal naar New York afreizen om daar de stem van een karakter op te nemen, welke dat wordt is nog geheim. Ook zullen een paar van haar oude en nieuwe liedjes aan de songtrack van GTA IV worden toegevoegd. Foto van Ruslana: Originele bron: http://www.esctoday.com/news/read/8927 En dank aan gta4.net voor het opmerken ervan. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Nieuwe info van een 'world exclusive preview' van GamesTM uit de UK. Samengevat: - Je kan je mobiele telefoon gebruiken om aan wapens te komen. In de demo die GamesTM zag, belde Niko een contact persoon, Little Jacob, die een caribische wapen handelaar is. Het lijkt alsof er geen Ammunation meer is. Na een kort gesprek met Jacob, verteld hij Niko om hem in een steegje in Rotterdam Hill te ontmoeten. - Niko kan gebruik maken van taxi's (waarschijnlijk kan je dus je telefoon gebruiken om een taxi te bellen). De politie let veel meer op in GTA IV en soms is het dus minder moeite om maar van een taxi gebruik te maken. De trip-skip optie kan gebruikt worden om het taxi-ritje te skippen. Maar je kan er ook van genieten in first-person view en de rit uitzitten. - In de demo krijgt Niko een telefoontje dat gaat over "shady lawyer" Goldberg, van Goldberg, Ligner & Shyster - Niko kan gebruik maken van het internet in GTA IV. In deze demo, gaat hij naar een internet café (The Tw@ Café) en gaat daar op een pc om te surfen. Hij upload zijn CV naar de website van GLS zodat hij een gesprek kan kan krijgen met Goldberg voor hij hem zal vermoorden. Hij krijgt een telefoontje om het tijdstip van het gesprek te bevestigen. Het internet is vanaf elke pc in het spel beschikbaar, en is een soort hub voor allerlei soorten interactiviteit in Liberty City. - Missies kunnen worden onderbroken. Het interview bijvoorbeeld is pas morgen, dus kun je ondertussen een ander klusje doen. Dit kan erop wijzen dat je meerdere missies tegelijk kan doen, en dat sommige missies meerdere dagen duren. - Als volgende stap in de demo, brengt Niko een bezoekje aan McReary, in Castle Gardens, een hangout aan de kust zijde van Liberty City die over The Statue of Hapiness uitkijkt. Er is een memorystick van McReary gestolen waar gevoelige informatie op staat, en hij wil dat Niko deze terug haalt. Niko neemt nog een taxi naar de ontmoetingsplaats, waar het doelwit staat in het midden van een menigte. Het probleem is alleen dat Niko niet weet welke van die mensen in de menigte zijn doelwit is. Dus besluit hij zijn doelwit te bellen om te zien wie zijn telefoon opneemt. Niko schiet het doelwit 3 keer in zijn achterhoofd voor hij de memorystick steelt, en rent weg. Hierdoor krijgt hij een 3 wanted sterren. (ze zijn weer terug!) - Misdaden plegen is niet meer zo gemakkelijk in GTA IV. Je krijgt een wanted level voor elke misdaad die je begaat, zo lang er getuige van zijn. Wanneer je een wanted level hebt gekregen, verschijnt er een rondje op je rader die de plaats aangeeft waar er naar je word gezocht. Als je deze ontsnapt zonder te worden gezien, knippert je wanted level en ben je er vanaf, maar als je wel word gezien, verandert het zoekgebied en verandert de cirkel rondom de plek waar je voor het laatst bent gezien. Dus niet zoals in vorige GTA's waarin de politie gewoon altijd wist waar je was, moeten ze je nu vinden om je te kunnen arresteren. De politie zal ook gebruik gaan maken van de straatnamen om je positie door te geven bijvoorbeeld wanneer ze je zoeken. Er is in deze GTA geen Pay 'N' Spray meer om je te redden,. - Voordat Niko naar het gesprek gaat met Goldberg, gaat hij eerst langs een mannenkledingzaak genaamd Perseus. Nadat hij daar $2000 heeft uitgegeven aan een nieuw pak en nieuwe schoenen, gaat het alarm van zijn telefoon af, en gaat hij op weg naar het kantoor van GLS. Hij praat met de receptioniste van buitenaf via de intercom, voor hij het gebouw in gaat. Hij gaat Goldbergs kantoor binnen en schiet een kogel door zijn kop, waardoor zijn secretaresse het alarm af laat gaan. Niko moet nu de beveiliging en de politie verslaan om uit het gebouw te ontsnappen. De kogels komen naar beneden geregend richting Niko, en er wacht buiten een politie helicopter. Door de kogels die hem raken, raakt Niko ook echt gewond waardoor hij minder goed terug kan vechten. - Times Square heet in GTA IV Star Junction En het blad bevat erg veel nieuwe screens. Waaronder een van een drive-by (met niko die een glock voor de drive-by gebruikt..wat er misschien op wijst dat we niet meer per se een smg hoeven te hebben om een drive-by te kunnen doen!) en nog een nieuwe waarin Niko aan een vrachtwagen hangt, en nee niet van de trailer genomen maar echt veel nieuwe nog nooit eerder verschene screenshots (En nee ik mag die niet hier posten ) Straks misschien nog nieuwe info van de OPM uit Australië! maar dit was het voor nu, dank aan gta4.net alweer! Bewerkt: 10 juli 2007 door b4rtsimps0n Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Play UK met nieuwe info!: - McReary is een corrupte agent, net zoals Tenpenny dat was in San Andreas - The wapenhandelaar Little Jacob is een goede vriend van Niko's neef, Roman - Rotterdam Hill ligt in Alderney (Gta 4 versie van New Jersey) - De eerste missie in de nieuwe demo heet: "Call and Collect" - Er zijn geen pijlen in het spel om je naar je bestemming te wijzen - De HUD is gestroomlijnd en verminderd tot maar een paar displays - De map is er nog wel, net als het wanted leven en je geld - Maar de aanwijzingen in de map zijn verminderd tot kleine puntjes in de bovenste hoek van het indrukwekkende display - Het nieuwe wanted level systeem start met de kaart die wit gaat flitsen en blauwe en rode circels - Het wanted level systeem is compleet over nieuw gedaan en is nu gebaseerd op 'zichtbare dingen'. De circels stellen de lijn van het zicht voor van de politie in achtervolgingen. Hoe hoger je wanted level, hoe groter de cirkel. - Het wanted level systeem bestaat net als in de vorige games uit 6 levels - Je kan voetgangers zien drinken als je over straat loopt - Het blad zegt dat sommige fans afgeschrikt kunnen worden van de nieuwe hogere moeilijkheidsgraad van het spel - Wanneer je Goldberg moeten vermoorden zijn er al minstens twee verschillende mogelijke cutscenes; het eerste blad zag Goldberg ineen kruipen op de grond, dit tweede blad zag Goldberg uit het raam vallen - Wanneer je Goldbergs kantoor wil verlaten staan er 3 bewakers die de doorgang blokkeren - Je kan tegen de muur aan kruipen om jezelf te beschermen van kogels, zoals in Metal Gear Solid - Je kan ook weer 'strafen' wat handig is als je tegen de politie aan het vechten bent - Als je uit het gebouw ontsnapt is de missies gehaald - Nu kunnen er ook bijvoorbeeld verschillende dingen gebeuren in missies als je iemand op een andere manier dood, een ander lichaamsdeel raakt Voorbeeld 1: Schiet een bewaker in zijn voet, en hij komt naar beneden van de trap af vallen Voorbeeld 2: Schiet op Goldberg met een shotgun als hij voor een raam staat, en hij zal door het raam naar beneden op de straat terecht komen - Als je kleren koopt moet je de kleren zelf kiezen van de planken in de winkel - De standaard camera hangt aan de linkerkant van de auto boven het wegdek - De multiplayer optie is toegankelijk via je mobiele telefoon - De reden dat Niko Goldberg vermoord, is omdat iemand nog iets te goed van hem had - Je moet in GTA IV relaties opbouwen. Bijvoorbeeld je relatie met Little Jacob, wordt onderhouden door telefoongesprekken en loyaliteit. Goede relaties opbouwen met verschillende karakters in het spel wordt op verschillende manieren beloond. - Wanneer je wapens uit de kofferbak van Little Jacob koopt, kan je net als bij Ammunation door de wapens scrollen die te koop zijn. Dat was het weer! Stay tuned Bewerkt: 12 juli 2007 door b4rtsimps0n Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Beetje nieuwe info uit OPM Australie: - Net als in San Andreas, kan je eten en slapen om je health te herstellen - Het is nu bevestigd dat Niko een Russische immigrant is - De controls voor richten en schieten zijn verbeterd. Je kunt nu zowat elk object gebruiken om achter te schuilen en je kan net als in Gears of War blindfire gebruiken over en om obstakels heen - Je kunt nu niet meer in een keer snel een auto hotwiren zoals in vorige gta's, het kost nu echt tijd om het raampje in te slaan en de auto te starten - De soundtrack word erg geheim gehouden, maar de omgevings geluiden klinken al wel indrukwekkend, met bijvoorbeeld realistische wapen geluiden en de geluiden van toeters op de drukkere straten - De models van de auto's zijn heel erg gedetailleerd, en je kan zelfs de kogel gaten erin zien. De models van de karakters in het spel zijn ook erg indrukwekkend, de lippen bewegen precies goed met de stem mee, en de gezichts uitdrukking passen altijd perfect. Meer echt nieuws zit er niet bij jammer genoeg Reageren
nationalist Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) nog wat nieuwe informatie: - De multiplayermode zal een online co-op bevatten, over een split-screen werd niets gezegd. - Politie zal ook zogenaamde K9-units hebben, dus agenten met politiehonden. - Naarmate je meer wapens koopt van Jaccob, zal je er ook meer unlocken. De munitiewinkel is er nog steeds. - Je zal je "body-armor" deze keer visueel kunnen bekijken. - ultiplayermode wordt geactiveerd door je GSM. - het duik-en-dekking-zoeken-systeem is net als in Gears of War. - Je kan winkels beroven. - Alle singleplayer-missies zijn af, nu werken ze nog aan de multiplayer. - hoe meer details er vrijgegeven worden, hoe duidelijker het blijkt dat GTA IV het free-roaming gamelandschap grondig doorheen zal schudden. Bron: http://ps3only.nl Bewerkt: 18 juli 2007 door PatrickW Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 kan je ook een directe link geven? ps3only komt vaker met bullshit, en die moet deze info ook ergens anders vandaan halen. Sommige info is ook oud, en dat van het body-armor is nep. Reageren
nationalist Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik heb het van: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=5539 maar oorspronkelijk komt het van het duitse magazine Games Aktuell. >>> Door PatrickW: Dus voor alle duidelijkheid, deze info is gebaseerd op een artikel van een website die nou niet bepaald als betrouwbaar bekend staat, en als bron word een forum-bericht genoemd waarin iemand zegt dat hij dit in een duits game-tijdschrift heeft gelezen. Conclusies over de betrouwbaarheid van deze info laat ik maar aan de lezer over. Dit is nu precies de reden dat we er altijd op hameren op een goede bronvermelding bij informatie te plaatsen<<< Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik heb het van: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=5539 maar oorspronkelijk komt het van het duitse magazine Games Aktuell.>>> Door PatrickW: Dus voor alle duidelijkheid, deze info is gebaseerd op een artikel van een website die nou niet bepaald als betrouwbaar bekend staat, en als bron word een forum-bericht genoemd waarin iemand zegt dat hij dit in een duits game-tijdschrift heeft gelezen. Conclusies over de betrouwbaarheid van deze info laat ik maar aan de lezer over. Dit is nu precies de reden dat we er altijd op hameren op een goede bronvermelding bij informatie te plaatsen<<< inderdaad. op dat forum word altijd onzin gepost, daar komt die onzin van het turkse xbox blad ook vandaan. Het is gewoon neppe info en moet uit het FEITEN topic verwijderd worden eigenlijk. Lijkt me beetje raar als ze alleen nog maar multiplayer hoeven te doen, terwijl de laatste demo die is gezien van gta 4 op de e3 liep met de voetgangers en verkeer uit, een slechte framerate (wisselend) en met nog steeds pop-ups van gebouwen. En deel van de info is hetzelfde als van het turkse xbox blad dat niet bestaan en ook op het zelfde forum is verzonnen en gepost. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Hier dan officiele nieuwe feiten van OXM US (niet echt veel nieuws): - De voornaam van McReary is Francis, en hij weet iets over een misdaad die Niko heeft gepleegd. Ook staat er dat McReary een snor heeft. - Niko heeft de volgende keuze in wapens bij de kofferbak van Little Jacob: Een 9mm, Shotgun, SMG en een Micro SMG. - Voor Niko zijn CV naar de website van GLS verstuurde, kon OXM nog een glimps opvangen van Niko's werk verleden en kwalificaties. Zo staat er dat hij lid was van de "Balkan Peace Force", en dat hij uitblinkt in zwemmen, boxen en schieten. Later staat er ook nog over het zwemmen, dat je naar The Statue of Hapiness kan zwemmen, of er een boot heen kan nemen. - Niko steelt een zwarte Comet voor hij naar het Humboldt River Viewpoint gaat, om de man te vermoorden die McReary's memorystick had gejat. - In GTA IV zijn de minigames weer terug. Zo is er bijvoorbeeld een bijlart minigame. Ook wordt gezegd dat je minstens een paar van deze minigames speelt terwijl je uit hangt met NPC's als Little Jacob. - Er wordt opnieuw bevestigd dat er op geen enkele manier verwijzingen naar 9/11 of Ground Zero in het spel zullen zitten. - Het receptioniste van GLS die Niko belt over zijn sollicitatiegesprek heet Karen. - De demo duurde 45 minuten . - De webbrowser die Niko gebruikte om zijn CV te verzenden in het Tw@ Cafe zag er erg 'overtuigend' uit. - Het blad geeft net als Play UK aan dat de multiplayer optie via je mobiele telefoon is te bereiken. Bewerkt: 19 juli 2007 door b4rtsimps0n Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Nieuwe feiten uit het Duitse blad Games Aktuell, dit keer echte info en niet die verzonnen info die al eerder hier is gepost: - De taxi(bestuurders) zullen een belangrijke rol hebben in het spel. Als Niko een lift wil van punt a naar punt b op de kaart kan hij daar met een druk op de knop komen. - De taxi's zullen ook je naar bestemmingen brengen als je iets nodig hebt. Bijvoorbeeld als Niko honger heeft, rijdt de taxi naar een restaurant (dat dichtbij is). Als Niko gewond is zal de taxi je naar het ziekenhuis brengen. Elke plek kan dus bereikt worden met de taxi binnen een paar seconde. - Taxi's zijn niet beschikbaar als de politie achter je aan zit - De politie zal als puntjes op de kaart verschijnen als ze achter je aan zitten - Niko gebruikt zijn mobiele telefoon en het internet regelmatig in het spel - De journalisten van het blad zagen look-a-likes van de volgende auto's voorbijkomen tijdens de demo: Ferrari, Volkswagen Jetta, BWM's, Ford Mustangs, SUVs, Bestelbusjes en vuilniswagens. - Niko's mobiele telefoon heeft een: bel-, bericht-, agenda-, fotocamera-, en GPS functie - De kaart heeft dus GPS die je de beste route naar je bestemming zal laten zien (waarschijnlijk aangegeven dmv een gele lijn op de kaart) - GTA 4 heeft een verbeterd richtsysteem met verschillende raakpunten - Nadat Niko zijn pistool trekt in de missie is er nog een kort dialoogje met Goldberg. Goldberg zegt dit nl: "I don't fear guns. You know, guns don't kill people, Videogames kill people" - De hierna volgende schietpartij met oa de poltie een van de beste ooit in een GTA spel volgens het blad. Je moet dekking zoeken en schieten, terwijl door de kogels overal dingen in het rond vliegen. Ook viel er een politie man van de roltrap toen hij in zijn knie werd geschoten. - Je kunt lopen, rennen of sprinten. Van sprinten zul je ook weer vermoeid kunnen raken. - Het meisje van de artwork met de lollie heet Lola, zij is beschikbaar voor de 'speciale uurtjes'.. dat was het weer. gtagaming.com voor de samenvatting van de info en Games Aktuell is de originele bron. Bewerkt: 22 juli 2007 door b4rtsimps0n Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.