GTAIVfreak Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Dit is hier een engelse preview van Kikizo.com die ik echt de beste van allemaal. Al de kleinste details zijn vermeld en de dialogen. Ik ben momenteel bezig aan een Nederlanse vertaling. Als je het wilt lezen in de Engelse versie, klik dan op de bijlage. Kikizo_games_Preview_van_GTA_IV.doc Reageren
pilot Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Dit is hier een engelse preview van Kikizo.com die ik echt de beste van allemaal. Al de kleinste details zijn vermeld en de dialogen. Ik ben momenteel bezig aan een Nederlanse vertaling.Als je het wilt lezen in de Engelse versie, klik dan op de bijlage. Ik moet je helaas teleur stellen. Dit was allemaal al bekend en kan je bij Gta IV nieuws vinden. De link naar de site staat daar ook. En welkom op het forum. Bewerkt: 29 november 2007 door pilot Reageren
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik weet niet of dit bekend is maar Straus Zelnick (Take Two) heeft het volgende gezegd: "I believe this release, 'Grand Theft Auto IV,' is going to be vastly better than those expectations -- vastly better -- and that's hard to do when expectations are so high.” Vertaling: Ik denk dat deze release, GTA IV, enorm beter gaan worden dan verwacht wordt -- enorm beter-- en dat is moeilijk als de verwachtingen zo hoog zijn. Zeg het als de vertaling niet helemaal klopt, zo goed in Engels ben ik nu ook weer niet Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik weet niet of dit bekend is maar Straus Zelnick (Take Two) heeft het volgende gezegd: "I believe this release, 'Grand Theft Auto IV,' is going to be vastly better than those expectations -- vastly better -- and that's hard to do when expectations are so high.” Vertaling: Ik denk dat deze release, GTA IV, enorm beter gaan worden dan verwacht wordt -- enorm beter-- en dat is moeilijk als de verwachtingen zo hoog zijn. Zeg het als de vertaling niet helemaal klopt, zo goed in Engels ben ik nu ook weer niet gaan=gaat en niet echt een feit, meer een uitspraak van de voorzitter van take two een mening Reageren
DonLeone Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Een nieuw feitje, niet zozeer over GTA 4 zelf, maar over de nieuwe, 3e en laatste trailer. Hij komt 6 December online. Ook is er nieuwe boxart uitgegeven. Bron: GTA4.net en een Propaganda mailtje van R* zelf waarvoor ik me heb aangemeld;) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 De boxart Toch maar even een plaatje posten Reageren
(MOH)tomik Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) de bobcat is weer terug zie screen dat niko dekking zoekt Bewerkt: 5 december 2007 door (MOH)tomik Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Kun je even de screens plaatsen waar je het overbedoeld Reageren
philip14 Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik denk dat hij deze bedoeld Reageren
(MOH)tomik Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik denk dat hij deze bedoeld ja Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik denk dat hij deze bedoeld ja ook een rijtje bobcats te zien in een oude(re) screenshot met een kerk op de achtergrond. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 volgens de creen dat niko een persoon dood schiet is het bloed zwart Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Deze screenshot van GTA IV heb ik gevonden en ik zag dat hij niet in de galerij stond van deze site, dus ik vond het tof om dit even te vermelden. Bewerkt: 6 december 2007 door GTAIVfreak Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 NRG komt terug. Zie trailer. Het is dan wel de NRG-900, Shitzu. Reageren
mastala Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Iggy Pop in GTA IV? Posted by adamcs at 17:33. Category: General In an interview by Crave Online, Iggy Pop has claimed that he is doing voice work for GTA IV. However the interview mainly focused on his music, so there wasn't much else said about it. Crave Online: This isn’t your first time doing a voiceover either. You did an episode of American Dad, right? Iggy Pop: Yeah I did. In fact I just did something for Grand Theft Auto 4 last night so I do a bit of stuff yeah. Thanks to Pandazoot for finding this. Related Links: Iggy Pop Interview, GTAForums Topic bron: gta4.net Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.