Jump to content

Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    51

  • Kai-ShockWave

    18

  • K.O.

    15

  • Harrison

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is hier een engelse preview van Kikizo.com die ik echt de beste van allemaal. Al de kleinste details zijn vermeld en de dialogen. Ik ben momenteel bezig aan een Nederlanse vertaling.

Als je het wilt lezen in de Engelse versie, klik dan op de bijlage. ^_^

Ik moet je helaas teleur stellen. Dit was allemaal al bekend en kan je bij Gta IV nieuws vinden. De link naar de site staat daar ook.

En welkom op het forum. ^_^

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit bekend is maar Straus Zelnick (Take Two) heeft het volgende gezegd:

"I believe this release, 'Grand Theft Auto IV,' is going to be vastly better than those expectations -- vastly better -- and that's hard to do when expectations are so high.”

Vertaling:

Ik denk dat deze release, GTA IV, enorm beter gaan worden dan verwacht wordt -- enorm beter-- en dat is moeilijk als de verwachtingen zo hoog zijn.

Zeg het als de vertaling niet helemaal klopt, zo goed in Engels ben ik nu ook weer niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit bekend is maar Straus Zelnick (Take Two) heeft het volgende gezegd:

"I believe this release, 'Grand Theft Auto IV,' is going to be vastly better than those expectations -- vastly better -- and that's hard to do when expectations are so high.”

Vertaling:

Ik denk dat deze release, GTA IV, enorm beter gaan worden dan verwacht wordt -- enorm beter-- en dat is moeilijk als de verwachtingen zo hoog zijn.

Zeg het als de vertaling niet helemaal klopt, zo goed in Engels ben ik nu ook weer niet :puh:

gaan=gaat :puh:

en niet echt een feit, meer een uitspraak van de voorzitter van take two :puh: een mening

Link to comment
Delen op andere websites

Iggy Pop in GTA IV?

Posted by adamcs at 17:33. Category: General

In an interview by Crave Online, Iggy Pop has claimed that he is doing voice work for GTA IV. However the interview mainly focused on his music, so there wasn't much else said about it.

Crave Online: This isn’t your first time doing a voiceover either. You did an episode of American Dad, right?

Iggy Pop: Yeah I did. In fact I just did something for Grand Theft Auto 4 last night so I do a bit of stuff yeah.

Thanks to Pandazoot for finding this.

Related Links: Iggy Pop Interview, GTAForums Topic

bron: gta4.net

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...