Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Krijgt Australië hem eerder? Reageren
pilot Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Krijgt Australië hem eerder? Nee. Dat kan nooit, want Rockstar heeft duidelijk aangegeven dat Gta IV in het tweede fisicale kwartaal 2008 uitkomt. En we dwalen nu een beetje af. Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ohkay! Want ik dacht omdat Mrwhoopy zei dat Australië hem de eerste kwartaal kreeg en Amerika de tweede kwartaal, ofzoiets :$ Reageren
philip14 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom GTA IV bij ons later uitkomt Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Ja, ik ook, misschien omdat ze ons minder goed behandelen Bewerkt: 12 december 2007 door Harrison Reageren
kiefer Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Eigen land gaat voor he. Hoe zit dat nou eigenlijk met die Missie met die Advocaat? word die gescrimd? Reageren
kiefer Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) GTA IV zal de strijd aan gaan met Saints Row 2 Je moet 2 spellen niet met elkaar in strijd gooien en dat doen wel een hoop mensen. Zo hebben ze dat ook vooral met The Getaway gedaan rond de tijd van GTA3. Spijtig ,want ik heb erg genoten van The Getaway ..totdat ik gek werd van de besturing in het spel en mijn voetafdruk in me ps2 stampte.. Bewerkt: 13 december 2007 door kiefer Reageren
wtc Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 GTA IV zal de strijd aan gaan met Saints Row 2 Je moet 2 spellen niet met elkaar in strijd gooien en dat doen wel een hoop mensen. Zo hebben ze dat ook vooral met The Getaway gedaan rond de tijd van GTA3. Spijtig ,want ik heb erg genoten van The Getaway ..totdat ik gek werd van de besturing in het spel en mijn voetafdruk in me ps2 stampte.. Heel mooi, maar back to de feiten? Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom GTA IV bij ons later uitkomt Wat denk je van Shipping tijd? + levering naar de bestemmende bedrijven (wat er in NL super veel zijn) Bewerkt: 13 december 2007 door XIDESIGN Reageren
philip14 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom GTA IV bij ons later uitkomt Wat denk je van Shipping tijd? + levering naar de bestemmende bedrijven (wat er in NL super veel zijn) R* kan toch gewoon wachten totdat alles is geregeld in Europa, en dan overal laten uitkomen Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Goed gezegt Kiefer! Ik vergelijk ze niet met elkaar de baas van THQ en Volation Inc. zegt het zelf! Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Take Two zit in geldnood vanwege het onverwachte uitstel van zijn grootste blockbuster: Grand Theft Auto IV. Ze zijn aan het reorganiseren en herstructureren, en dat kost de nodige duiten. Begin dit jaar hadden ze $138.15 miljoen in de kas, nu is dat nog maar $61.62 miljoen. Dat lijkt de release van GTA IV dichterbij te brengen, want hoe eerder die game in de schappen belandt hoe eerder Take Two's kas weer gevuld wordt. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa Reageren
philip14 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Nou de Australische versie heeft al een rating gekregen........15+ Dus ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor een AO rating in Europa Pfff.. 15+ dat valt tegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.