Jump to content

Geruchten

Recommended Posts

Geplaatst:

het gerucht gaat dat er een tweede hoofdpersoon komt, en dat je dan kan switchen. de 2e hoofdpersoon zal dan cesar vialpando worden ^_^:cya::tu::schater::Y

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Geplaatst:
het gerucht gaat dat er een tweede hoofdpersoon komt, en dat je dan kan switchen. de 2e hoofdpersoon zal dan cesar vialpando worden ^_^:cya::tu::schater::Y

wènig kans, hans :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is al heel oud hoor. Dit gerucht is te wijden aan het feit dat Niko om het leven zou komen in een misie.

Zo zou Roman het hoofdpersonage worden. Dit gerucht was al ontkracht...

Geplaatst:

Ik heb een screenshot gezien van GTA4 en op die gast zen onderbroek stond:'Didier sachs'.Dit wil waarschijnlijk zeggen dat de winkel 'didier sachs',die ook in GTA:San Andreas voorkwam,ook in gta4 zal te vinden zijn.

Geplaatst:

Me achterneef woont in Amerika en werkt voor rockstargames en die zegt dat GTA IV niet wordt uitgesteld, het is gewoon een stunt om ervoor te zorgen dat de mensen heel erg naar GTA IV gaan verlangen. Het spel zal dus gewoon op 19 oktober uitkomen :D Dus verander de countdown maar weer

Bron: me achterneef dus;)

Geplaatst:
Me achterneef woont in Amerika en werkt voor rockstargames en die zegt dat GTA IV niet wordt uitgesteld, het is gewoon een stunt om ervoor te zorgen dat de mensen heel erg naar GTA IV gaan verlangen. Het spel zal dus gewoon op 19 oktober uitkomen :D Dus verander de countdown maar weer

Wonderbaarlijk hoeveel mensen de laatste tijd plotseling familie en vrienden bij Rockstar hebben werken. Dit is natuurlijk grote onzin. Het enige wat ze met zo'n stunt zouden bereiken, is dat mensen die dit najaar maar budget hadden voor 1 groot XBOX360 spel, nu waarschijnlijk HALO 3 hebben gekocht, terwijl ze anders mogelijk wel voor GTA IV waren gegaan. En het heeft ze klauwen met geld gekost qua beurskoers enzo.

En zoals je ook al in de regels bovenaan dit forum hebt kunnen lezen willen we hier alleen geruchten uit enigzins betrouwbare en verifieerbare bronnen, dus geen achterneven, vriendjes, ooms, buren van de slager of de achternicht van een oudoom van de overleden zwager van de trainer van de dochter van je huisarts ofzo.

Geplaatst:

Wonderbaarlijk hoeveel mensen de laatste tijd plotseling familie en vrienden bij Rockstar hebben werken. Dit is natuurlijk grote onzin. Het enige wat ze met zo'n stunt zouden bereiken, is dat mensen die dit najaar maar budget hadden voor 1 groot XBOX360 spel, nu waarschijnlijk HALO 3 hebben gekocht, terwijl ze anders mogelijk wel voor GTA IV waren gegaan. En het heeft ze klauwen met geld gekost qua beurskoers enzo.

En zoals je ook al in de regels bovenaan dit forum hebt kunnen lezen willen we hier alleen geruchten uit enigzins betrouwbare en verifieerbare bronnen, dus geen achterneven, vriendjes, ooms, buren van de slager of de achternicht van een oudoom van de overleden zwager van de trainer van de dochter van je huisarts ofzo.

Whahahaha :puh: tegewoordig werkt iedereen bij Rockstar.....

Geplaatst:

Lucky bewijs maar dat je achter neef in amerika woont en bij rockstar werk :duh:

Geplaatst:

Lucky bewijs maar dat je achter neef in amerika woont en bij rockstar werk :duh:

ja haha :puh:

als je zo'n verhaal verzint, zeg dan dat je neef in schotland woont en daar bij rockstar werkt.

dus take two zou even voor de gein rockstar toelaten om een nep aankonding te maken van een uitstel van 6 maanden, waardoor de aandelen van take two 20 procent omlaag zijn gegaan en ze er dus geld door hebben verloren alleen maar als stunt? ja..hmmhmm, om het spel te promoten kan je beter previews, trailers, screenshots en tv reclames maken..werkt denk ik iets beter als zeggen dat het spel niet komt op de datum die er voor stond.

Geplaatst:

Whahahaha :puh: tegewoordig werkt iedereen bij Rockstar.....

jha zkr ik werk dr ook jha en ik heb het spel al 3x uitgespeeld!! :puh: haha neej geintje. En zoals B4rtsimpshon al zegt, het wordt in schotland gedaan :S :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
het zou toch perfect kunnen ! rockstar heeft genoeg geld om zo'n stunt te veroorloven :Y

Nou denk ik niet waarom zouden ze dat doen dan? Om aandacht te trekken?

En ze hebben toch ook veel verlies ofzo geleden dat doen ze heus niet voor de lol.

Bewerkt: door Romal
Geplaatst: (bewerkt)
het zou toch perfect kunnen ! rockstar heeft genoeg geld om zo'n stunt te veroorloven :Y

ze gaan heus geen verlies maken voor de lol, kunnen ze beter hun geld aan de fretten in schotland voeren of wat voor dieren daar ook zitten, is tenminste leuker..

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

ze gaan heus geen verlies maken voor de lol, kunnen ze beter hun geld aan de fretten in schotland voeren of wat voor dieren daar ook zitten, is tenminste leuker..

nee kom op zeg, ze kondigen echt geen uitstel aan voor de lol. take two zou dit nooit toe laten want zij hebben hier door geld verloren. En als het spel dan toch uit zou komen op de release datum omdat het een leuk grapje was, zou bijna niemand weten dat het spel toch uit is, en zijn de verkoopcijfers ook nog is veel lager dan als ze de datum officieel aankondigen met de nodige reclame erbij. Het gaat er in die industrie toch echt om de winst, niet om zulke grapjes te maken die ze veel geld zouden kosten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...