karamanci Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Me achterneef woont in Amerika en werkt voor rockstargames en die zegt dat GTA IV niet wordt uitgesteld, het is gewoon een stunt om ervoor te zorgen dat de mensen heel erg naar GTA IV gaan verlangen. Het spel zal dus gewoon op 19 oktober uitkomen Dus verander de countdown maar weer Bron: me achterneef dus;) Lucky bewijs maar dat je achter neef in amerika woont en bij rockstar werk Haahahaha, ik heb de spel al gekregen van me vader want hij is de baas van rockstar . Als ze dat egt doen hebben ze wel veel verlies hoor,, en ik snap wel dat ze het hebben uitgesteld voor HALO 3... Reageren
Kru Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Me achterneef woont in Amerika en werkt voor rockstargames en die zegt dat GTA IV niet wordt uitgesteld, het is gewoon een stunt om ervoor te zorgen dat de mensen heel erg naar GTA IV gaan verlangen. Het spel zal dus gewoon op 19 oktober uitkomen Dus verander de countdown maar weer Bron: me achterneef dus;) Wonderbaarlijk hoeveel mensen de laatste tijd plotseling familie en vrienden bij Rockstar hebben werken. Dit is natuurlijk grote onzin. Het enige wat ze met zo'n stunt zouden bereiken, is dat mensen die dit najaar maar budget hadden voor 1 groot XBOX360 spel, nu waarschijnlijk HALO 3 hebben gekocht, terwijl ze anders mogelijk wel voor GTA IV waren gegaan. En het heeft ze klauwen met geld gekost qua beurskoers enzo. En zoals je ook al in de regels bovenaan dit forum hebt kunnen lezen willen we hier alleen geruchten uit enigzins betrouwbare en verifieerbare bronnen, dus geen achterneven, vriendjes, ooms, buren van de slager of de achternicht van een oudoom van de overleden zwager van de trainer van de dochter van je huisarts ofzo. Nu laat je wel de mogelijkheid open dat het baasje van het vriendje van z'n Golden Retriever bij Rockstar ingebroken heeft. Reageren
Mister.X Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Nou als jullie dat zeggen dat hij niet is uitgestelt. Kijken of jullie over 3 dagen het zelfde zeggen. Reageren
Advancegta Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Nieuws: Meerdere plots en 16-speler multiplayer GTA IV Zaterdag 13 oktober 2007 - Aangezien Grand Theft Auto IV verschoven is naar 2008 was de game niet aanwezig tijdens het Playstation's Holiday Preview evenement. Wel was er een vertegenwoordiger van Rockstar aanwezig die wat te vertellen had over de nieuwste GTA. Rockstar is momenteel bezig met het testen van verschillende verhaallijnen. Daarnaast overweegt Rockstar om de gehele wereld direct vrij te geven en dus geen bruggen, tunnels en wegen te blokkeren, zoals bij de eerdere Grand Theft Auto's het geval was. Daarnaast zal Grand Theft Auto IV een multiplayer bevatten en Rockstar richt zich momenteel op ondersteuning voor 16 spelers. Er zullen verschillende modi speelbaar zijn, waaronder deathmatch. Grand Theft Auto IV zal in het tweede kwartaal van 2008 verschijnen op de PlayStation 3 en Xbox 360. Bron: http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7366 http://www.gta4.tv/article/783019/minor-multiplayer-details/ Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 als hij dan toch morgen uitkwam waren er nu al genoeg jonge (amerikaanse) vakkenvullers geweest die het spel hadden opgemerkt. en dit is bovendien nog steeds geen goede en effectieve manier van reclame maken. tenslotte zouden de mensen misschien hun geld alweer aan wat anders uitgegeven, en zo maak je ze oook niet warm om producten te kopen. Reageren
Romal Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hij komt gewoon later uit ze gaan heus niet voor de grap datum verschuiven snap dat dan gewoon. Snap nog steeds niet dat jullie geloven dat die vrijdag uitkomt ze hebben het toch bevestigd of niet? RoMaL Reageren
kevkeg Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Rockstar bevestigt multiplayer-modus voor GTA IV (X360, PS3) Nieuws | 15 oktober 2007 - Rockstar heeft wat nieuwe details vrijgegeven over Grand Theft Auto IV. Zo komt er een multiplayer optie die ondersteuning biedt voor 16 spelers. Naast de standaard deathmatch zullen er ook ander modi speelbaar zijn. Daarover is echter nog niets bekend. Naast het implementeren van de multiplayer is Rockstar ook bezig met het testen van meerdere verhaallijnen. Om dit te realiseren overweegt men om de gehele wereld direct vrij te geven zodat spelers kunnen gaan en staan waar ze maar willen. In de vorige GTA delen werd er gebruik gemaakt van wegblokkades, ingestorte tunnels en wegwerkzaamheden om spelers te belemmeren andere delen van de stad te bereiken voordat deze waren vrijgespeeld. GTA IV zal in het tweede kwartaal van 2008 verschijnen, zowel op de PlayStation 3 als de Xbox 360. We zullen dus nog even moeten wachten voor we de multiplayer (en natuurlijk de singleplayer) aan de tand kunnen voelen. bron: http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...oor-GTA-IV.html OEPS IS AL GEPOST >>> Door PatrickW: Verplaatst van feiten naar Geruchten<<< Bewerkt: 18 oktober 2007 door PatrickW Reageren
greatniek Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 heeft iemand misschien een gerucht gehoord of er een pc-versie komt ik hoop het egt heel erg Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) heeft iemand misschien een gerucht gehoord of er een pc-versie komt ik hoop het egt heel erg er zijn daarover volgens mij al zat theorieën over. maar als de PC-versie echt bevestigt zou zijn, zou je het hier over het algemeen als eerste horen hoor. Bewerkt: 23 oktober 2007 door IV trailer Reageren
greatniek Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 heeft iemand misschien een gerucht gehoord of er een pc-versie komt ik hoop het egt heel erg er zijn daarover volgens mij al zat theorieën over. maar als de PC-versie echt bevestigt zou zijn, zou je het hier over het algemeen als eerste horen hoor. ok drm ben ik eigenlijk ook op het forum gegaan Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 heeft iemand misschien een gerucht gehoord of er een pc-versie komt ik hoop het egt heel erg er zijn daarover volgens mij al zat theorieën over. maar als de PC-versie echt bevestigt zou zijn, zou je het hier over het algemeen als eerste horen hoor. ok drm ben ik eigenlijk ook op het forum gegaan je komt toch ook voor de gezeligheid ' ontopic. volgens bart smid (niet dat hun het weten volgens mij ) komt er in midden 2008 een pc versie uit. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 heeft iemand misschien een gerucht gehoord of er een pc-versie komt ik hoop het egt heel erg er zijn daarover volgens mij al zat theorieën over. maar als de PC-versie echt bevestigt zou zijn, zou je het hier over het algemeen als eerste horen hoor. ok drm ben ik eigenlijk ook op het forum gegaan je komt toch ook voor de gezeligheid ' ontopic. volgens bart smid (niet dat hun het weten volgens mij ) komt er in midden 2008 een pc versie uit. midden 2008? das iets van 2 maanden na de console release nee bart smit weet het niet voor dat rockstar het zelf weet..die zijn nog niet eens aan een pc versie bezig Reageren
Naudin Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 heeft iemand misschien een gerucht gehoord of er een pc-versie komt ik hoop het egt heel erg er zijn daarover volgens mij al zat theorieën over. maar als de PC-versie echt bevestigt zou zijn, zou je het hier over het algemeen als eerste horen hoor. ok drm ben ik eigenlijk ook op het forum gegaan je komt toch ook voor de gezeligheid ' ontopic. volgens bart smid (niet dat hun het weten volgens mij ) komt er in midden 2008 een pc versie uit. midden 2008? das iets van 2 maanden na de console release nee bart smit weet het niet voor dat rockstar het zelf weet..die zijn nog niet eens aan een pc versie bezig ik denk dat wij het eerder zouden weten dan bart smit niet..? Reageren
Romal Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ja weet ik wel zeker. RoMal Reageren
greatniek Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 heeft iemand misschien een gerucht gehoord of er een pc-versie komt ik hoop het egt heel erg er zijn daarover volgens mij al zat theorieën over. maar als de PC-versie echt bevestigt zou zijn, zou je het hier over het algemeen als eerste horen hoor. ok drm ben ik eigenlijk ook op het forum gegaan je komt toch ook voor de gezeligheid ' ontopic. volgens bart smid (niet dat hun het weten volgens mij ) komt er in midden 2008 een pc versie uit. ja das ook wel waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.