Kru Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Er zat een half jaar tussen de release van SA op de PS3 en de Xbox/PC. Ga er dus maar vanuit dat het verschil hier ook 6 maanden of langer is. Verwacht IV op de PC maar rond Q4 2008 of Q1 2009. Reageren
karamanci Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Er zat een half jaar tussen de release van SA op de PS3 en de Xbox/PC. Ga er dus maar vanuit dat het verschil hier ook 6 maanden of langer is. Verwacht IV op de PC maar rond Q4 2008 of Q1 2009. Er zat een half jaar tussen de release van SA op de PS3 en de.... Je bedoelt : PS2 Reageren
blacklord Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 IK heb miss wel een idee wie die special someone kan zijn in gta 4.Wat dacht je van Donald Love?Is het niet raar dat hij in zoveel gta's voorkomt en dan verdwijnt zonder wel degelijk ook maar 1 clue achter te laten? Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 IK heb miss wel een idee wie die special someone kan zijn in gta 4.Wat dacht je van Donald Love?Is het niet raar dat hij in zoveel gta's voorkomt en dan verdwijnt zonder wel degelijk ook maar 1 clue achter te laten? ik denk dat die titel van de trailer gewoon weer een quote was uit de trailer, net als trailer 1 met things will be different. Iemand zegt in de trailer tegen hem, you're looking for some people, en geeft hij het ontwijkende antwoord we're all looking for that special someone. Ik denk dat je er niet al te veel achter moet zoeken. En donald love zat in 3 en vc toch alleen? In san andreas zat hij er denk k gewoon niet in omdat hij niet echt bij het verhaal en de locatie paste van die gta. In lcs zat hij geloof ik ook niet, dat kan weer komen omdat die gta zich iets voor gta 3 afspeelde, voor donald love naar lc kan. vcs heb ik niet veel gespeeld dus zou het niet weten. Donald love zou wel zomaar terug kunnen komen in 4 natuurlijk, maar het is een hele nieuwe gta waarin de gebeurtenissen, de (meeste) personages e.d uit de vorige gta's nooit hebben bestaan, zelfs liberty city uit gta 3 en lcs (en sa een beetje) heeft nooit bestaan dus alles kan in 4. Reageren
blacklord Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 IK heb miss wel een idee wie die special someone kan zijn in gta 4.Wat dacht je van Donald Love?Is het niet raar dat hij in zoveel gta's voorkomt en dan verdwijnt zonder wel degelijk ook maar 1 clue achter te laten? ik denk dat die titel van de trailer gewoon weer een quote was uit de trailer, net als trailer 1 met things will be different. Iemand zegt in de trailer tegen hem, you're looking for some people, en geeft hij het ontwijkende antwoord we're all looking for that special someone. Ik denk dat je er niet al te veel achter moet zoeken. En donald love zat in 3 en vc toch alleen? In san andreas zat hij er denk k gewoon niet in omdat hij niet echt bij het verhaal en de locatie paste van die gta. In lcs zat hij geloof ik ook niet, dat kan weer komen omdat die gta zich iets voor gta 3 afspeelde, voor donald love naar lc kan. vcs heb ik niet veel gespeeld dus zou het niet weten. Donald love zou wel zomaar terug kunnen komen in 4 natuurlijk, maar het is een hele nieuwe gta waarin de gebeurtenissen, de (meeste) personages e.d uit de vorige gta's nooit hebben bestaan, zelfs liberty city uit gta 3 en lcs (en sa een beetje) heeft nooit bestaan dus alles kan in 4. Donald zat ook nog in lcs.Ik hoop dat hij ook in 4 zit,want hij geeft altijd maar opdrachten om mensen af te maken of hij heeft geen zin om losgeld te batalen en dan kun jij het zaakje wel weer regelen.Nu wil ik hem afmaken! Reageren
pilot Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 IK heb miss wel een idee wie die special someone kan zijn in gta 4.Wat dacht je van Donald Love?Is het niet raar dat hij in zoveel gta's voorkomt en dan verdwijnt zonder wel degelijk ook maar 1 clue achter te laten? ik denk dat die titel van de trailer gewoon weer een quote was uit de trailer, net als trailer 1 met things will be different. Iemand zegt in de trailer tegen hem, you're looking for some people, en geeft hij het ontwijkende antwoord we're all looking for that special someone. Ik denk dat je er niet al te veel achter moet zoeken. En donald love zat in 3 en vc toch alleen? In san andreas zat hij er denk k gewoon niet in omdat hij niet echt bij het verhaal en de locatie paste van die gta. In lcs zat hij geloof ik ook niet, dat kan weer komen omdat die gta zich iets voor gta 3 afspeelde, voor donald love naar lc kan. vcs heb ik niet veel gespeeld dus zou het niet weten. Donald love zou wel zomaar terug kunnen komen in 4 natuurlijk, maar het is een hele nieuwe gta waarin de gebeurtenissen, de (meeste) personages e.d uit de vorige gta's nooit hebben bestaan, zelfs liberty city uit gta 3 en lcs (en sa een beetje) heeft nooit bestaan dus alles kan in 4. Donald zat ook nog in lcs.Ik hoop dat hij ook in 4 zit,want hij geeft altijd maar opdrachten om mensen af te maken of hij heeft geen zin om losgeld te batalen en dan kun jij het zaakje wel weer regelen.Nu wil ik hem afmaken! Zo te zien ben jij uit op wraak. Reageren
Romal Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Lol ja ik wil hem ook neerschieten Vind het maar een domme gozer RoMal Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Lol ja ik wil hem ook neerschieten Vind het maar een domme gozer RoMal Ja, in 3 was het een arrogante kwal en in VC een sukkeltje Reageren
greatniek Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik denk dat die 'special someone' die advocaat is die altijd zit te zeike over gta games ( daar was nou toch ook weer gezeik mee dat die vent zat te zeike dat er iemand in zat die verd8 veel op hem leek :S ) Reageren
Naudin Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik denk dat die 'special someone' die advocaat is die altijd zit te zeike over gta games ( daar was nou toch ook weer gezeik mee dat die vent zat te zeike dat er iemand in zat die verd8 veel op hem leek :S ) nee, ik denk dat special someone een belangrijker persoon in houdt, hij zegt niet voor niets "where all looking for that special someone" (we zijn allemaal opzoek naar die speciale persoon) waarom zou niko anders allemaal zeggen? Reageren
DonLeone Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ik denk dat die 'special someone' die advocaat is die altijd zit te zeike over gta games ( daar was nou toch ook weer gezeik mee dat die vent zat te zeike dat er iemand in zat die verd8 veel op hem leek :S ) nee, ik denk dat special someone een belangrijker persoon in houdt, hij zegt niet voor niets "where all looking for that special someone" (we zijn allemaal opzoek naar die speciale persoon) waarom zou niko anders allemaal zeggen? Hij bedoelt met die speciale iemand gewoon iemand waar je van houdt. Iedereen heeft een 'special someone,' dwz vriend of vriendin en later man of vrouw. Het is een sarcastische opmerking als reactie op wat die andere gast zegt.. Reageren
nationalist Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Neen, het zijn gwn allemaal huurmoordenaars die op zoek zijn naar "die speciale persoon" om uiteindelijk hem te kunne vermoorden voor heel veel cash Reageren
Naudin Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ik denk dat die 'special someone' die advocaat is die altijd zit te zeike over gta games ( daar was nou toch ook weer gezeik mee dat die vent zat te zeike dat er iemand in zat die verd8 veel op hem leek :S ) nee, ik denk dat special someone een belangrijker persoon in houdt, hij zegt niet voor niets "where all looking for that special someone" (we zijn allemaal opzoek naar die speciale persoon) waarom zou niko anders allemaal zeggen? Hij bedoelt met die speciale iemand gewoon iemand waar je van houdt. Iedereen heeft een 'special someone,' dwz vriend of vriendin en later man of vrouw. Het is een sarcastische opmerking als reactie op wat die andere gast zegt.. ja, dus is het niet die advocaat (tenzij niko homo is natuurlijk ) Reageren
WWW.outer Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 ^ maar dat is ie niet, want rockstar zij volgens mij dat je in IV weer vriendinnen kon krijgen Reageren
Gtalicht Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) WKTT Talk Radio ze Host is volgens en paar mensen Lazlow Jones want die heb wat met Talk Radio,s. Bewerkt: 4 november 2007 door Gtalicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.