pilot Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 WKTT Talk Radio ze Host is volgens en paar mensen Lazlow Jones want die heb wat met Talk Radio,s. Wie zijn een paar mensen. Heb je een bron? Ik weet dat het een gerucht is wat je plaatst maar ik wil alleen even kijken waar je het vandaan haalt. Reageren
Gtalicht Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 WKTT Talk Radio ze Host is volgens en paar mensen Lazlow Jones want die heb wat met Talk Radio,s. Wie zijn een paar mensen. Heb je een bron? Ik weet dat het een gerucht is wat je plaatst maar ik wil alleen even kijken waar je het vandaan haalt. Nou ik heb het van en Gameboek dat allen in deze regio te koop is en ik heb het van iemand gehoort en die heb het van en echte gtamens dat jullie ook zijn. Reageren
djeet Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Hoe mag dat BOEK dan ook heten? Gtalicht? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ik weet niet of het waar is maar op de bartsmit site staat dat ie 1 maart al uitkomt en bartsmit heeft al die tijd tot vandaag dan april aangehouden dus ik snap aan de 1e kant niet waarom de nu 1 maart staat Reageren
Gtalicht Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Hoe mag dat BOEK dan ook heten? Gtalicht? Dat weet ik even niet meer Reageren
djeet Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Hoe mag dat BOEK dan ook heten? Gtalicht? Dat weet ik even niet meer Das toch wel toevallig, je post iet's, je hebt een "bron" maar weet niet hoe die bron heet? Mooie leugen. Reageren
nationalist Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Hoe mag dat BOEK dan ook heten? Gtalicht? Dat weet ik even niet meer Das toch wel toevallig, je post iet's, je hebt een "bron" maar weet niet hoe die bron heet? Mooie leugen. hehe inderdaad shame on you! Reageren
pilot Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Das toch wel toevallig, je post iet's, je hebt een "bron" maar weet niet hoe die bron heet? Mooie leugen. Hij is het alleen vergeten. Dan is het niet meteen een leugen. hehe inderdaad shame on you! Dat geld ook voor jou. Reageren
mad_ce Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Als jullie niets zinnigs te vertellen hebben, hou er dan mee op met leugens te vertellen waarin je een "bron" (doet me denken aan THE TRUTH) zou hebben. Yooo Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Misschien dat dit al gepost is, maar om nou 16 pagina's met geruchten door te gaan spitten... nou, nee, liever niet Ik heb laatst dus alvast GTAIV bij mijn locale bart smit gereserveerd. Nu stond daar in "Het grote releasedatumboek" van de Bart Smit dat GTA IV 1 MAART uitkomt. Zou dit waar kunnen zijn? Of heeft de Bart Smit echt verkeerde informatie doorgekregen? greetzz, Jesse EDIT: Oops, zie dus net dat op deze pagina al een soortgelijk bericht staat Bewerkt: 5 november 2007 door jesse_gtalover Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Misschien dat dit al gepost is, maar om nou 16 pagina's met geruchten door te gaan spitten... nou, nee, liever niet Ik heb laatst dus alvast GTAIV bij mijn locale bart smit gereserveerd. Nu stond daar in "Het grote releasedatumboek" van de Bart Smit dat GTA IV 1 MAART uitkomt. Zou dit waar kunnen zijn? Of heeft de Bart Smit echt verkeerde informatie doorgekregen? greetzz, Jesse EDIT: Oops, zie dus net dat op deze pagina al een soortgelijk bericht staat ja en het klopt niet, rockstar heeft nog geen officiële datum gemeld, dus voorlopig hoef je nog niet te kijken naar de datums die winkels melden. Reageren
nationalist Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Das toch wel toevallig, je post iet's, je hebt een "bron" maar weet niet hoe die bron heet? Mooie leugen. Hij is het alleen vergeten. Dan is het niet meteen een leugen. hehe inderdaad shame on you! Dat geld ook voor jou. Ik post geen onzin Kben er bijna 100 percent zeker van dat dit een leugen is.... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Misschien dat dit al gepost is, maar om nou 16 pagina's met geruchten door te gaan spitten... nou, nee, liever niet Ik heb laatst dus alvast GTAIV bij mijn locale bart smit gereserveerd. Nu stond daar in "Het grote releasedatumboek" van de Bart Smit dat GTA IV 1 MAART uitkomt. Zou dit waar kunnen zijn? Of heeft de Bart Smit echt verkeerde informatie doorgekregen? greetzz, Jesse EDIT: Oops, zie dus net dat op deze pagina al een soortgelijk bericht staat ja en het klopt niet, rockstar heeft nog geen officiële datum gemeld, dus voorlopig hoef je nog niet te kijken naar de datums die winkels melden. Ingelijks , Rockstar games had nog geen VASTE datum vast gesteld . Dus wat de Bart Smit / Intertoys / ( Andere winkels ) zeggen moet je niet geloven! Reageren
greatniek Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 weet er al iemand iets over een pc versie :D Reageren
nationalist Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Hoogstwaarschijnlijk komt die er niet eens en als die er zou komen dan zou je minstens nog een jaar moeten wachten. Maar 1 optie: Je koopt het best een ps3 of xbox 360 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.