murderboy Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2008 hoop in iedergeval dat ze weer k-rose en kjah hebben dan kan ik hem weer trippen op please jonny k rose was wel leuk, 1 step forward 2 steps back trallalallalla en i went through the desert on a horse with no name tralalalalalalalalala en i love a rainy night, dat vind ik een mooie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2008 Nieuwe screenshot: Lijst met soundtrack dat op inernet is opgedoken: (Bron xgen.nl) UNKLE (feat. Josh Homme) - Restless Gwen Stefani - Hollaback Girl Res - They Say Vision Raheem Devaughn - You Junior Kickstart - The Go! Team VHS or Beta - Burn It All Down Humble Pie - Cocaine Fat Joe - Shit Is Real MOP - How About Some Hardcore MOP - Downtown Swinger Queen - One Vision Ne-Yo - Because of You >>> Door PatrickW: Vooralsnog onbevestigde berichten, verplaatst naar geruchten dus<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
greatniek Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2008 http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV hier staat iets over een pc-versie die later uitkomt weet neit of het waar is en ik weet ook niet of dat het al ergens stond heb al lang niet meer op forum gezeten dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IVhier staat iets over een pc-versie die later uitkomt weet neit of het waar is en ik weet ook niet of dat het al ergens stond heb al lang niet meer op forum gezeten dus Wikipedia is niet te vertrouwen. Iedereen kan er zomaar wat neerzetten. Dit klopt dus ook niet, er is helemaal niks bevestigd of aangekondigd door rockstar over een eventuele pc versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IVhier staat iets over een pc-versie die later uitkomt weet neit of het waar is en ik weet ook niet of dat het al ergens stond heb al lang niet meer op forum gezeten dus Wikipedia is niet te vertrouwen. Iedereen kan er zomaar wat neerzetten. Dit klopt dus ook niet, er is helemaal niks bevestigd of aangekondigd door rockstar over een eventuele pc versie. klopt, maar het kan wel waar zijn, maar net zo goed door 1 of andere grapjas gedaan, maar er zijn al meerder plekken waar die geruchten waren, dus misschien is het echt zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
greatniek Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IVhier staat iets over een pc-versie die later uitkomt weet neit of het waar is en ik weet ook niet of dat het al ergens stond heb al lang niet meer op forum gezeten dus Wikipedia is niet te vertrouwen. Iedereen kan er zomaar wat neerzetten. Dit klopt dus ook niet, er is helemaal niks bevestigd of aangekondigd door rockstar over een eventuele pc versie. oke ja d8 al wel dat wikipedia niet egt betrouwbaar was maar misschien wisten jullie er wat meer van ik blijf dus maar gwn hopen op een pc versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IVhier staat iets over een pc-versie die later uitkomt weet neit of het waar is en ik weet ook niet of dat het al ergens stond heb al lang niet meer op forum gezeten dus Wikipedia is niet te vertrouwen. Iedereen kan er zomaar wat neerzetten. Dit klopt dus ook niet, er is helemaal niks bevestigd of aangekondigd door rockstar over een eventuele pc versie. klopt, maar het kan wel waar zijn, maar net zo goed door 1 of andere grapjas gedaan, maar er zijn al meerder plekken waar die geruchten waren, dus misschien is het echt zo Ja natuurlijk zijn die geruchten er, die zijn er altijd. Maar er waren voor er iets bekend was ook geruchten overal te vinden over de locatie van gta 4, heel veel sites zeiden Londen bijvoorbeeld, maar dat bleek dus ook niet te kloppen Maar een pc versie komt er heus wel uiteindelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 ik zeg niet dat het waar moet zijn, daarom is het nog altijd gerucht(hoe jammer het ook is) maar met zoveel sites die het aankondigen zal er wel wat van waarheid in kunnen zitten, kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het van elkaar overnemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 ik zeg niet dat het waar moet zijn, daarom is het nog altijd gerucht(hoe jammer het ook is)maar met zoveel sites die het aankondigen zal er wel wat van waarheid in kunnen zitten, kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het van elkaar overnemen Ja zo werken geruchten. Een gek zet het voor de lol op z'n website, andere mensen zien dat op die website, en gaan het op forums zeggen dat (in dit geval) gta 4 op de pc komt. Andere websites pikken dit weer op en zetten dit op hun pagina alsof het een feit is en zo gaat het maar door. Zo gebeurde het ook met de neppe info dat uit een turks xbox blad zou moeten komen. Degene die dat verzonnen had zei bijvoorbeeld dat erin stond dat er politiehonden zouden zijn en je armor echt op je lichaam te zien zou zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Politiehond? Dat zal niet slecht zijn. Het zal wel leuk zijn dat politiehond in GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 ik zeg niet dat het waar moet zijn, daarom is het nog altijd gerucht(hoe jammer het ook is)maar met zoveel sites die het aankondigen zal er wel wat van waarheid in kunnen zitten, kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het van elkaar overnemen Ja zo werken geruchten. Een gek zet het voor de lol op z'n website, andere mensen zien dat op die website, en gaan het op forums zeggen dat (in dit geval) gta 4 op de pc komt. Andere websites pikken dit weer op en zetten dit op hun pagina alsof het een feit is en zo gaat het maar door. Zo gebeurde het ook met de neppe info dat uit een turks xbox blad zou moeten komen. Degene die dat verzonnen had zei bijvoorbeeld dat erin stond dat er politiehonden zouden zijn en je armor echt op je lichaam te zien zou zijn. klopt, maar ja gerucht is niet voor niets iets wat waar zou kunnen zijn, dus ook dit zou misschien uitgelekt kunnen zijn, en dus waar, hij zal waarschijnlijk op pc komen, maar dit berichten gedoe hoeft nog niet zo te zijn, maar dat weet je nooit zeker, anders zouden het wel feiten zijn, geen geruchten(en als het niet waar blijkt te zijn zie je ze helemaal niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Er komt nooit een PC versie hoor Leer er maar mee leven, ik raad je aan om een ps3 te gaan kopen LEES: http://www.insidegamer.nl/bedrijf/nluitgev...d-als-dood.html Bewerkt: 24 februari 2008 door nationalist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Er komt nooit een PC versie hoor Leer er maar mee leven, ik raad je aan om een ps3 te gaan kopen LEES: http://www.insidegamer.nl/bedrijf/nluitgev...d-als-dood.html Ik denk dat je die woorden toch op moet eten in mei Ik zelf ben tenminste blij dat ik hem op dag 1 op de 360 kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Er komt nooit een PC versie hoor Leer er maar mee leven, ik raad je aan om een ps3 te gaan kopen LEES: http://www.insidegamer.nl/bedrijf/nluitgev...d-als-dood.html Ik denk dat je die woorden toch op moet eten in mei Ik zelf ben tenminste blij dat ik hem op dag 1 op de 360 kan spelen. pc versie komt vast wel, en anders kun je idd beter ps3 kopen, want xbox is slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luke33 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Er komt nooit een PC versie hoor Leer er maar mee leven, ik raad je aan om een ps3 te gaan kopen LEES: http://www.insidegamer.nl/bedrijf/nluitgev...d-als-dood.html Ik denk dat je die woorden toch op moet eten in mei Ik zelf ben tenminste blij dat ik hem op dag 1 op de 360 kan spelen. pc versie komt vast wel, en anders kun je idd beter ps3 kopen, want xbox is slecht altijd de xbox de schuld geven, het is wel anders dat de release is vertraagd door de playstation . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.