js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Er komt nooit een PC versie hoor Leer er maar mee leven, ik raad je aan om een ps3 te gaan kopen LEES: http://www.insidegamer.nl/bedrijf/nluitgev...d-als-dood.html Ik denk dat je die woorden toch op moet eten in mei Ik zelf ben tenminste blij dat ik hem op dag 1 op de 360 kan spelen. pc versie komt vast wel, en anders kun je idd beter ps3 kopen, want xbox is slecht altijd de xbox de schuld geven, het is wel anders dat de release is vertraagd door de playstation . nu zijn er meer bug' s uit gta4 dankzij ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Inderdaad, ik haat bugs. Hoe langer de tijd hoe meer bugs weghalen dus beter dan rap uitgekomen dan heb je hetzelfde probleem als driv3r. Bewerkt: 24 februari 2008 door studio dewolf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 misschien zitten ze daar op het kantoor in rockstar north wel allemaal stuk voor stuk de storyline uit te spelen en allemaal stuntjes doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 misschien zitten ze daar op het kantoor in rockstar north wel allemaal stuk voor stuk de storyline uit te spelen en allemaal stuntjes doen Lijkt me niet denk dat ze alles al weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Makoez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Zit ik net even op de site van Gameking te kijken. Hoor ik in een preview van Prototype Boris iets over GTA IV zeggen. Hij heeft het over GTA IV in co-op spelen. Heb ik iets gemist en was dit al bekend? Of verspreekt Boris zich en is het een nieuw feit? Kijk/luister zelf http://www.gamekings.tv/index/videos/gdc-prototype/ Bijna aan het einde van het filmpje heeft hij het erover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Zit ik net even op de site van Gameking te kijken.Hoor ik in een preview van Prototype Boris iets over GTA IV zeggen. Hij heeft het over GTA IV in co-op spelen. Heb ik iets gemist en was dit al bekend? Of verspreekt Boris zich en is het een nieuw feit? Kijk/luister zelf http://www.gamekings.tv/index/videos/gdc-prototype/ Bijna aan het einde van het filmpje heeft hij het erover. Hij heeft het over prototype hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Ik heb een atal geruchten voor jullie!!!! Gerucht 1: Iemand die dicht bij Take Two, de uitgever van GTA IV, staat heeft aan MCV gelekt dat GTA IV in Europa op 25 April zal verschijnen. Dit klopt met het laatste officiële rapport van Take Two waarin stond dat de game in hun tweede fiscale kwartaal zou verschijnen. Het is op het nippertje, maar met een launch op 25 April pakken ze de eerste verkopen net mee voor hun financiële resultaten van hun tweede kwintaal. Een vertegenwoordiger van Rockstar heeft laten weten dat ze geen commentaar geven op 'rumor and speculation' Bron: Gamersnet Gerucht 2:In 2009 nog meer exclusieve GTA IV content op de Xbox 360, en een mogelijke release datum Deze content komt naast de twee downloadbare episodes die onder de deal tussen Take-Two en Microsoft vallen. Die content moet nog voor het einde van 2008 beschikbaar zijn. In het fiscale jaar van 2009, dat op 31 oktober 2008 begint bij Take-Two, moet er nog meer content verschijnen voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV, aldus Ben Feder, CEO van Take-Two; "In het fiscale jaar 2009 zullen we extra episodische content voor Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 uitbrengen." Of deze content later ook nog naar de PlayStation 3 komt is nog de vraag. Ook werd er nog eens benadrukt dat het spel en de twee Xbox 360 exclusieve episodes voor het einde van 2008 zullen verschijnen. Het woord gaat nu ook rond dat bronnen dichtbij de uitgever hebben bevestigd dat het spel op 25 april 2008 gaat verschijnen, maar Take-Two heeft dit nog niet officieel bekend gemaakt. UPDATE: Rockstar heeft vlug een verklaring naar buiten gebracht over de extra content voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV in 2009. Blijkbaar gaat het hier helemaal niet om iets nieuws, maar gewoon de tweede episode van de deal met Microsoft. Blijkbaar zullen we in 2008 slechts één eposide kunnen verwelkomen, en moeten we voor deze tweede tot het jaar daarna wachten. Bron:XGN Het 2de gerucht vind ik echt kut. Iedereen koopt een PS3 om GTA IV en dan doen ze episodische content op e X BOX 360. GTA werd georen op de playstation. En nu trekken zee X BOX voor, gronduit schandalig. Er was toch een gerucht dat GTA IV niet op een gewone dvd pastte en daarom op twee discs moest. Maar de PS3 heeft blue-ray en kan dus een groter spel bevatten. Microsoft wil natuurlijk net zo groot spel als op de PS3 en gaat daarom extra episodische content uitbrengen. DENK IK ?????? Bewerkt: 25 februari 2008 door Mitta-GTA-killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luke33 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb een atal geruchten voor jullie!!!! Gerucht 1: Iemand die dicht bij Take Two, de uitgever van GTA IV, staat heeft aan MCV gelekt dat GTA IV in Europa op 25 April zal verschijnen. Dit klopt met het laatste officiële rapport van Take Two waarin stond dat de game in hun tweede fiscale kwartaal zou verschijnen. Het is op het nippertje, maar met een launch op 25 April pakken ze de eerste verkopen net mee voor hun financiële resultaten van hun tweede kwintaal. Een vertegenwoordiger van Rockstar heeft laten weten dat ze geen commentaar geven op 'rumor and speculation' Bron: Gamersnet Gerucht 2:In 2009 nog meer exclusieve GTA IV content op de Xbox 360, en een mogelijke release datum Deze content komt naast de twee downloadbare episodes die onder de deal tussen Take-Two en Microsoft vallen. Die content moet nog voor het einde van 2008 beschikbaar zijn. In het fiscale jaar van 2009, dat op 31 oktober 2008 begint bij Take-Two, moet er nog meer content verschijnen voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV, aldus Ben Feder, CEO van Take-Two; "In het fiscale jaar 2009 zullen we extra episodische content voor Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 uitbrengen." Of deze content later ook nog naar de PlayStation 3 komt is nog de vraag. Ook werd er nog eens benadrukt dat het spel en de twee Xbox 360 exclusieve episodes voor het einde van 2008 zullen verschijnen. Het woord gaat nu ook rond dat bronnen dichtbij de uitgever hebben bevestigd dat het spel op 25 april 2008 gaat verschijnen, maar Take-Two heeft dit nog niet officieel bekend gemaakt. UPDATE: Rockstar heeft vlug een verklaring naar buiten gebracht over de extra content voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV in 2009. Blijkbaar gaat het hier helemaal niet om iets nieuws, maar gewoon de tweede episode van de deal met Microsoft. Blijkbaar zullen we in 2008 slechts één eposide kunnen verwelkomen, en moeten we voor deze tweede tot het jaar daarna wachten. Bron:XGN Het 2de gerucht vind ik echt kut. Iedereen koopt een PS3 om GTA IV en dan doen ze episodische content op e X BOX 360. GTA werd georen op de playstation. En nu trekken zee X BOX voor, gronduit schandalig. Er was toch een gerucht dat GTA IV niet op een gewone dvd pastte en daarom op twee discs moest. Maar de PS3 heeft blue-ray en kan dus een groter spel bevatten. Microsoft wil natuurlijk net zo groot spel als op de PS3 en gaat daarom extra episodische content uitbrengen. DENK IK ?????? geboren op de playstation? ik denk het niet. misschien daar wel het meest succes mee gehad maar gta 1 en 2 waren op de pc al beschikbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb een atal geruchten voor jullie!!!! Het 2de gerucht vind ik echt kut. Iedereen koopt een PS3 om GTA IV en dan doen ze episodische content op e X BOX 360. GTA werd georen op de playstation. En nu trekken zee X BOX voor, gronduit schandalig. Er was toch een gerucht dat GTA IV niet op een gewone dvd pastte en daarom op twee discs moest. Maar de PS3 heeft blue-ray en kan dus een groter spel bevatten. Microsoft wil natuurlijk net zo groot spel als op de PS3 en gaat daarom extra episodische content uitbrengen. DENK IK ?????? geboren op de playstation? ik denk het niet. misschien daar wel het meest succes mee gehad maar gta 1 en 2 waren op de pc al beschikbaar Hij zal de consolegames wel bedoelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Zit ik net even op de site van Gameking te kijken.Hoor ik in een preview van Prototype Boris iets over GTA IV zeggen. Hij heeft het over GTA IV in co-op spelen. Heb ik iets gemist en was dit al bekend? Of verspreekt Boris zich en is het een nieuw feit? Kijk/luister zelf http://www.gamekings.tv/index/videos/gdc-prototype/ Bijna aan het einde van het filmpje heeft hij het erover. Het is juist al bevestigd dat er GEEN co-op in gta 4 zit. En @hierboven over die onzin dat gta 4 niet op een dvd zou passen en daarom die content packs uit komen.. Nee.. Het spel zelf is op beide consoles gewoon identiek, alleen komen die extra episodes alleen op de 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Microsoft stopt met de productie van HD-DVD-speler Dus gaat GTA IV nu alsog op een blue-ray disc? dron; klikken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Zit ik net even op de site van Gameking te kijken.Hoor ik in een preview van Prototype Boris iets over GTA IV zeggen. Hij heeft het over GTA IV in co-op spelen. Heb ik iets gemist en was dit al bekend? Of verspreekt Boris zich en is het een nieuw feit? Kijk/luister zelf http://www.gamekings.tv/index/videos/gdc-prototype/ Bijna aan het einde van het filmpje heeft hij het erover. Het is juist al bevestigd dat er GEEN co-op in gta 4 zit. En @hierboven over die onzin dat gta 4 niet op een dvd zou passen en daarom die content packs uit komen.. Nee.. Het spel zelf is op beide consoles gewoon identiek, alleen komen die extra episodes alleen op de 360. Wat is jou mening nou bart, zou ps3 er onder leiden? omdat ps3 zon mooie blue ray disc heeft en de xbox dvd? zou het dan niet minder mooi worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Zit ik net even op de site van Gameking te kijken.Hoor ik in een preview van Prototype Boris iets over GTA IV zeggen. Hij heeft het over GTA IV in co-op spelen. Heb ik iets gemist en was dit al bekend? Of verspreekt Boris zich en is het een nieuw feit? Kijk/luister zelf http://www.gamekings.tv/index/videos/gdc-prototype/ Bijna aan het einde van het filmpje heeft hij het erover. Het is juist al bevestigd dat er GEEN co-op in gta 4 zit. En @hierboven over die onzin dat gta 4 niet op een dvd zou passen en daarom die content packs uit komen.. Nee.. Het spel zelf is op beide consoles gewoon identiek, alleen komen die extra episodes alleen op de 360. Wat is jou mening nou bart, zou ps3 er onder leiden? omdat ps3 zon mooie blue ray disc heeft en de xbox dvd? zou het dan niet minder mooi worden? Nee.. Kijk maar naar de games die voor beide consoles zijn gereleased. Het tegendeel is juist in 9 van de 10 gevallen waar, en in die multiplatform games past alles ook gewoon op een dvd. Compressie helpt al een heel eind. Je hebt wel veel ruimte op die bluray discs, maar tot nu toe word het nog niet echt gebruikt. Wat jammer is, omdat er ook een nadeel zit aan die bluray speler in de ps3 t.o.v. de dvd speler in de 360: hij heeft een stuk lagere leesssnelheid. De graphics van gta 4 worden echt niet mooier op de ps3. Ze hebben al problemen gehad met het ontwikkelen ervoor dus wees blij dat hij hetzelfde is als de 360 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Zit ik net even op de site van Gameking te kijken.Hoor ik in een preview van Prototype Boris iets over GTA IV zeggen. Hij heeft het over GTA IV in co-op spelen. Heb ik iets gemist en was dit al bekend? Of verspreekt Boris zich en is het een nieuw feit? Kijk/luister zelf http://www.gamekings.tv/index/videos/gdc-prototype/ Bijna aan het einde van het filmpje heeft hij het erover. Het is juist al bevestigd dat er GEEN co-op in gta 4 zit. En @hierboven over die onzin dat gta 4 niet op een dvd zou passen en daarom die content packs uit komen.. Nee.. Het spel zelf is op beide consoles gewoon identiek, alleen komen die extra episodes alleen op de 360. Wat is jou mening nou bart, zou ps3 er onder leiden? omdat ps3 zon mooie blue ray disc heeft en de xbox dvd? zou het dan niet minder mooi worden? Nee.. Kijk maar naar de games die voor beide consoles zijn gereleased. Het tegendeel is juist in 9 van de 10 gevallen waar, en in die multiplatform games past alles ook gewoon op een dvd. Compressie helpt al een heel eind. Je hebt wel veel ruimte op die bluray discs, maar tot nu toe word het nog niet echt gebruikt. Wat jammer is, omdat er ook een nadeel zit aan die bluray speler in de ps3 t.o.v. de dvd speler in de 360: hij heeft een stuk lagere leesssnelheid. Heb jij ff pech als je xbox-voorstander bent xD, xbox stopt met productie van HD-DVD. dus ze stappen alsnog over op blue-ray, omdat blue-ray de War gewonnen heeft , en blue-ray wordt al heel veel gebruikt Bewerkt: 25 februari 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NOORD Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 IK HEB GEHOORD DAT JE LATER EEN AGENT WORDT EN HELMAAL NIX TE MEKEN HEBT MET DE CRIMINALITEIT OM TE BEWIJZEN DAT EEN AGENT ZIJN BETER IS DAN EEN CRIMI MAAR IK BEN EN BLIJF EEN CRIMI >>> Door GTA-Sheep: Wellicht in de toekomst even zonder caps-lock typen én wat kleiner?<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.