studio dewolf Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2008 Aub niet typen met caps lock. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NOORD Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) ik heb gehoord als die politie op je nek zitten dan kan je er niet zo makelijk van af ook niet als je auto gaat paint je moet van een bebaalde gebied gaan dan pas ben je veilig Bewerkt: 27 februari 2008 door Joriz Onze website is geen plaats voor racisme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 ik heb gehoord als die politie op je nek zitten dan kan je er niet zo makelijk van af ook niet als je auto gaat paint je moet van een bebaalde gebied gaan dan pas ben je veilig Ja maar dat is een feit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpiepaul Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Ik heb gehoord dat er ook een update gaat komen voor de ps3. Sony is er mee bezig maar ze komen nog niet tot een prijs met Rockstar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpiepaul Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 IK HEB GEHOORD DAT JE LATER EEN AGENT WORDT EN HELMAAL NIX TE MEKEN HEBT MET DE CRIMINALITEIT OM TE BEWIJZEN DAT EEN AGENT ZIJN BETER IS DAN EEN CRIMI MAAR IK BEN EN BLIJF EEN CRIMI>>> Door GTA-Sheep: Wellicht in de toekomst even zonder caps-lock typen én wat kleiner?<<< Ik weet niet waar je dat gehoord/gelezen heb maar dat lijkt me ene beetje onligisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 IK HEB GEHOORD DAT JE LATER EEN AGENT WORDT EN HELMAAL NIX TE MEKEN HEBT MET DE CRIMINALITEIT OM TE BEWIJZEN DAT EEN AGENT ZIJN BETER IS DAN EEN CRIMI MAAR IK BEN EN BLIJF EEN CRIMI>>> Door GTA-Sheep: Wellicht in de toekomst even zonder caps-lock typen én wat kleiner?<<< Ik weet niet waar je dat gehoord/gelezen heb maar dat lijkt me ene beetje onligisch Ach laat hem maar xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Sommige mensen op deze site Er moet voordat je kan aanmelden een IQ test komen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Sommige mensen op deze site Er moet voordat je kan aanmelden een IQ test komen... Gewoon onder de 16 jaar geen toegang tot dit forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Ach, Er Zijn Ook Mensen Onder De Zestien Die GTA Hebben Hoor En Die Willen Hier Ook Meepraten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Precies, al dat zou gebeuren, gaan gelijk 30.000 leden de pijp uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Precies, al dat zou gebeuren, gaan gelijk 30.000 leden de pijp uit. Zijn er hier dan zo veel kleine gastjes ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Jij bent anders ook maar net 16 jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Precies, al dat zou gebeuren, gaan gelijk 30.000 leden de pijp uit. Zijn er hier dan zo veel kleine gastjes ?? ff rustig jij ik ben bijna 15, mischien wel 1 van de jongere maar ben daarom niet 1 van de mindere met gamen er lopen inderdaad een paar van die rare schooiers hier rond die niets van gta weten maar laat ze lekker ze komen er vanzelf wel achter dat ze niet met de ''echte'' fans kunnen meepraten en dan verdwijnen ze vanzelf. Ik denk dat die NOORD gewoon een vervelend jongetje is van 10 jaar die zich een uurtje op zijn pc verveelde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 ik ben ook maar 16, maar echt een gta liefhebber en ik ben ook wel goede gamer, de meeste spelen pak ik snel op, meestal kan ik multiplayer spelen vrij snel meedoen met de al redelijke mensen, en na een maand al met de iets boven gemiddelde spelers, en op den duur met de besten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpiepaul Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Okee genoeg. Dit is geen forum om te zeggen hoe oud je bent. Maar wel voor geruchten. Dus laat die mensen lekker doen waar ze mee bezig zijn en negeer ze gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.