Jump to content

Geruchten

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

:D ik heb gehoord als die politie op je nek zitten dan kan je er niet zo makelijk van af ook niet als je auto gaat paint je moet van een bebaalde gebied gaan dan pas ben je veilig Bewerkt: door Joriz
Onze website is geen plaats voor racisme
Delen op andere websites

IK HEB GEHOORD DAT JE LATER EEN AGENT WORDT EN HELMAAL NIX TE MEKEN HEBT MET DE CRIMINALITEIT OM TE BEWIJZEN DAT EEN AGENT ZIJN BETER IS DAN EEN CRIMI MAAR IK BEN EN BLIJF EEN CRIMI

>>> Door GTA-Sheep: Wellicht in de toekomst even zonder caps-lock typen én wat kleiner?<<<

Ik weet niet waar je dat gehoord/gelezen heb maar dat lijkt me ene beetje onligisch

Delen op andere websites

IK HEB GEHOORD DAT JE LATER EEN AGENT WORDT EN HELMAAL NIX TE MEKEN HEBT MET DE CRIMINALITEIT OM TE BEWIJZEN DAT EEN AGENT ZIJN BETER IS DAN EEN CRIMI MAAR IK BEN EN BLIJF EEN CRIMI

>>> Door GTA-Sheep: Wellicht in de toekomst even zonder caps-lock typen én wat kleiner?<<<

Ik weet niet waar je dat gehoord/gelezen heb maar dat lijkt me ene beetje onligisch

Ach laat hem maar xD

Delen op andere websites

Precies, al dat zou gebeuren, gaan gelijk 30.000 leden de pijp uit.

Zijn er hier dan zo veel kleine gastjes ?? :puh:

ff rustig jij :puh: ik ben bijna 15, mischien wel 1 van de jongere maar ben daarom niet 1 van de mindere met gamen

er lopen inderdaad een paar van die rare schooiers hier rond die niets van gta weten maar laat ze lekker :D

ze komen er vanzelf wel achter dat ze niet met de ''echte'' fans kunnen meepraten en dan verdwijnen ze vanzelf.

Ik denk dat die NOORD gewoon een vervelend jongetje is van 10 jaar die zich een uurtje op zijn pc verveelde :schater:

Delen op andere websites

ik ben ook maar 16, maar echt een gta liefhebber _O_

en ik ben ook wel goede gamer, de meeste spelen pak ik snel op, meestal kan ik multiplayer spelen vrij snel meedoen met de al redelijke mensen, en na een maand al met de iets boven gemiddelde spelers,

en op den duur met de besten

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...