WWW.outer Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Precies, al dat zou gebeuren, gaan gelijk 30.000 leden de pijp uit. Zijn er hier dan zo veel kleine gastjes ?? ik ben 14 jaar, en met m'n 1 meter 87 niet echt klein . Bewerkt: 28 februari 2008 door WWW.outer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Precies, al dat zou gebeuren, gaan gelijk 30.000 leden de pijp uit. Zijn er hier dan zo veel kleine gastjes ?? ik ben 14 jaar, en met m'n 1 meter 87 niet echt klein . Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Het kan aan mij liggen, maar een discussie over de gemiddelde leeftijd en het gemiddeld IQ, of welke van de twee het hoogste is, lijkt me niet echt on-topic in een GTAIV geruchten topic. Dus vanaf nu graag weer onderbouwde geruchten, (met bronvermelding uiteraard) Reageren
thagtaking Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 zo zie ik het ook graag hoor en het is leuk om te lezen als er een nieuw gerucht is, maar er worden weinig nieuwe gepost als ik eerlijk mag zijn en een klein beetje discussie kan niet kwaad maar het moet geen eindeloze discussie worden natuurlijk Reageren
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Helemaal mee eens, ik vind dat we over GTA IV geruchten moeten praten en niet over leeftijd enzo Reageren
nationalist Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Helemaal mee eens, ik vind dat we over GTA IV geruchten moeten praten en niet over leeftijd enzo Omdat je maar 10 jaar bent zker, 16+ forumzou tof zijn sry nu gewoon geruchten Reageren
pimpiepaul Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik hoorde dat er geen Cheats meer in Gta Iv zitten. Je moet nu alles kopen en hosselen Reageren
Tjerk Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Dat is onzin, bekijk dit maar: Klik Reageren
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik weet niet hoor bij alle gta's was het gewoon gratis, dus waarom nu niet En 16+ forum zal wel vet zijn EN IK BEN 16 hoor Reageren
philip14 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik weet niet hoor bij alle gta's was het gewoon gratis, dus waarom nu niet Hij bedoelt dat je geen cheats kan doen voor wapens enz. Reageren
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik weet niet hoor bij alle gta's was het gewoon gratis, dus waarom nu niet Hij bedoelt dat je geen cheats kan doen voor wapens enz. Verkeerd gelezen Reageren
GTA5005 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik weet niet of het er al op stond (het topic is namelijk 33 pagina's groot) maar, als je een misdaad pleegt komt er een soort cirkel om je heen, je zou uit die cirkel moeten ontsnappen om vrij te komen. Reageren
nationalist Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Ik weet niet of het er al op stond (het topic is namelijk 33 pagina's groot) maar, als je een misdaad pleegt komt er een soort cirkel om je heen, je zou uit die cirkel moeten ontsnappen om vrij te komen. Ja dat is een FEIT Bewerkt: 3 maart 2008 door nationalist Reageren
MrHoodigan Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Ik hoorde dat er geen Cheats meer in Gta Iv zitten.Je moet nu alles kopen en hosselen Ik zullen wel cheats in zitten denk ik hoor. Ook in de hands on-demo die de journalisten spelen toetste de medewerkers van Rockstar cheats in om zo bijvoorbeeld alle wapens te krijgen. Alleen zullen de achievements dan natuurlijk niet unlocked worden op de Xbox360 wanneer er cheats aangeschakeld zijn. Het zelfde principe dus wat ze ook in Saints Row hebben gedaan met de cheats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.