gta-pro Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 die nikkers lijken veel op elkaar maar ik denk niet dat het zo is want rockstar bevestigde nog dat ze een schone lei wilden beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 die nikkers lijken veel op elkaar maar ik denk niet dat het zo is want rockstar bevestigde nog dat ze een schone lei wilden beginnen Dat kan wel zo zijn , maar ik heb het op internet gezien Hij is echt een sgatjeee ik hoop dan ook dat je se% met hem kan hebben :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
7nightwing7 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 die nikkers lijken veel op elkaar maar ik denk niet dat het zo is want rockstar bevestigde nog dat ze een schone lei wilden beginnen Dat kan wel zo zijn , maar ik heb het op internet gezien Hij is echt een sgatjeee ik hoop dan ook dat je se% met hem kan hebben :$ *zucht* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 Er gaat een gerucht dat B-Dup van san andreas weer terug komt Dat zou ik echt vet vinden hij is zo lekker :$ wat je lekker noemt misschien is het deze gozer Het zou een ouwe man moeten zijn nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik werd daarnet gebeld door een vriend van mij, die werkt in een gamewinkel en die wist mij te vertellen dat de special edition van GTA IV waarschijnlijk heel erg zeldzaam gaat worden. Er komen er volgens hem maar 100 naar Europa!! Heb dus geen officiele bron die ik kan laten zien, dus daarom zet ik het maar in het geruchten topic. Bewerkt: 12 maart 2008 door Klokkie89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik werd daarnet gebeld door een vriend van mij, die werkt in een gamewinkel en die wist mij te vertellen dat de special edition van GTA IV waarschijnlijk heel erg zeldzaam gaat worden. Er komen er volgens hem maar 100 naar Europa!! Heb dus geen officiele bron die ik kan laten zien, dus daarom zet ik het maar in het geruchten topic. Jahooor Wtf, dan koop ik voor de zkrheid miss traks wel ff die andere editie :S Bewerkt: 12 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Ik werd daarnet gebeld door een vriend van mij, die werkt in een gamewinkel en die wist mij te vertellen dat de special edition van GTA IV waarschijnlijk heel erg zeldzaam gaat worden. Er komen er volgens hem maar 100 naar Europa!! Heb dus geen officiele bron die ik kan laten zien, dus daarom zet ik het maar in het geruchten topic. Euh es effe denken.................LOOOOL!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik werd daarnet gebeld door een vriend van mij, die werkt in een gamewinkel en die wist mij te vertellen dat de special edition van GTA IV waarschijnlijk heel erg zeldzaam gaat worden. Er komen er volgens hem maar 100 naar Europa!! Heb dus geen officiele bron die ik kan laten zien, dus daarom zet ik het maar in het geruchten topic. LOL.. Hey weet je het al.. pasen en kerst vallen op de zelfde datum. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Als iemand zulk soort dingen zegt is het 99% kans dat ie uit zn nek praat om je telaten denken dat ie 'stoer' is en alles weet.. 100% bull . . . . Bewerkt: 12 maart 2008 door Biocount Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Hij had het van een leverancier van die gameofzoits. Hij heeft geregeld dat ie met z`n winkel open kan snachts zodat ze een nachtverkoop kunnen houden. met fotografen enzo erbij. Toen kwamen ze op het onderwerp. En het is een sirieus iemand die niet over dit soort dingen opschept, dus.. Maar het staat niet voor niets in het geruchtentopic dus jha, echt geloven hoef je het niet tot er een betrouwbare bron komt.. Bewerkt: 12 maart 2008 door Klokkie89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Ik werd daarnet gebeld door een vriend van mij, die werkt in een gamewinkel en die wist mij te vertellen dat de special edition van GTA IV waarschijnlijk heel erg zeldzaam gaat worden. Er komen er volgens hem maar 100 naar Europa!! Heb dus geen officiele bron die ik kan laten zien, dus daarom zet ik het maar in het geruchten topic. 100 naar Europa..100 is niet eens genoeg voor 1 stuk voor alle Bartsmits en Intertoys in Nederland volgens mij Laat staan de andere verkooppunten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Opvolger GTA IV misschien al voor eind 2009 (X360, PS3) Grand Theft Auto IV moet nog uitkomen, maar Take-Two heeft mogelijk alweer grootse plannen voor de opvolger. Nadat de twee downloadbare contentpaketten zijn verschenen ergens in de loop van 2009, zal de GTA-serie vermoedelijk een nieuw deel krijgen zo rond het vierde kwartaal van 2009. Take-Two noemt het zelf een “Triple A Sequel” en de game zal hoogstwaarschijnlijk dezelfde engine gebruiken als die van GTA IV. Het is het beste te vergelijken met de overgang van GTA III naar GTA: Vice City. Er zat een jaar tussen deze twee games en hoewel de engine hetzelfde was, waren de steden dit niet. Verwacht dan ook een opvolger van GTA IV die zich in een andere stad dan New York afspeelt. Daarnaast zal de game vermoedelijk een ondertitel krijgen en dus niet door het leven gaan als GTA V. Het zou echter ook om een andere “Triple A Sequel” kunnen gaan, aangezien Rockstar met meerdere grote projecten bezig is. We hebben dit voorgelegd aan Rockstar en het bedrijf onthield zich van alle commentaar, dus voor nu moeten we het op een gerucht houden. Bron: insidegamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Opvolger GTA IV misschien al voor eind 2009 (X360, PS3)Grand Theft Auto IV moet nog uitkomen, maar Take-Two heeft mogelijk alweer grootse plannen voor de opvolger. Nadat de twee downloadbare contentpaketten zijn verschenen ergens in de loop van 2009, zal de GTA-serie vermoedelijk een nieuw deel krijgen zo rond het vierde kwartaal van 2009. Take-Two noemt het zelf een “Triple A Sequel” en de game zal hoogstwaarschijnlijk dezelfde engine gebruiken als die van GTA IV. Het is het beste te vergelijken met de overgang van GTA III naar GTA: Vice City. Er zat een jaar tussen deze twee games en hoewel de engine hetzelfde was, waren de steden dit niet. Verwacht dan ook een opvolger van GTA IV die zich in een andere stad dan New York afspeelt. Daarnaast zal de game vermoedelijk een ondertitel krijgen en dus niet door het leven gaan als GTA V. Het zou echter ook om een andere “Triple A Sequel” kunnen gaan, aangezien Rockstar met meerdere grote projecten bezig is. We hebben dit voorgelegd aan Rockstar en het bedrijf onthield zich van alle commentaar, dus voor nu moeten we het op een gerucht houden. Bron: insidegamer Hopelijk komt GTA eindelijk eens naar Europa qua stad.... En neen, niet in Holland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Ik hoop naar Oostenrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Opvolger GTA IV misschien al voor eind 2009 (X360, PS3)Grand Theft Auto IV moet nog uitkomen, maar Take-Two heeft mogelijk alweer grootse plannen voor de opvolger. Nadat de twee downloadbare contentpaketten zijn verschenen ergens in de loop van 2009, zal de GTA-serie vermoedelijk een nieuw deel krijgen zo rond het vierde kwartaal van 2009. Take-Two noemt het zelf een “Triple A Sequel” en de game zal hoogstwaarschijnlijk dezelfde engine gebruiken als die van GTA IV. Het is het beste te vergelijken met de overgang van GTA III naar GTA: Vice City. Er zat een jaar tussen deze twee games en hoewel de engine hetzelfde was, waren de steden dit niet. Verwacht dan ook een opvolger van GTA IV die zich in een andere stad dan New York afspeelt. Daarnaast zal de game vermoedelijk een ondertitel krijgen en dus niet door het leven gaan als GTA V. Het zou echter ook om een andere “Triple A Sequel” kunnen gaan, aangezien Rockstar met meerdere grote projecten bezig is. We hebben dit voorgelegd aan Rockstar en het bedrijf onthield zich van alle commentaar, dus voor nu moeten we het op een gerucht houden. Bron: insidegamer Denk niet dat het de bedoeling is letterlijk te kopieeren En ze hebben het al iig fout over de DLC paketten want de eerste komt dit jaar al, en de laatste waarschijnlijk in 2009. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Opvolger GTA IV misschien al voor eind 2009 (X360, PS3)Grand Theft Auto IV moet nog uitkomen, maar Take-Two heeft mogelijk alweer grootse plannen voor de opvolger. Nadat de twee downloadbare contentpaketten zijn verschenen ergens in de loop van 2009, zal de GTA-serie vermoedelijk een nieuw deel krijgen zo rond het vierde kwartaal van 2009. Take-Two noemt het zelf een “Triple A Sequel” en de game zal hoogstwaarschijnlijk dezelfde engine gebruiken als die van GTA IV. Het is het beste te vergelijken met de overgang van GTA III naar GTA: Vice City. Er zat een jaar tussen deze twee games en hoewel de engine hetzelfde was, waren de steden dit niet. Verwacht dan ook een opvolger van GTA IV die zich in een andere stad dan New York afspeelt. Daarnaast zal de game vermoedelijk een ondertitel krijgen en dus niet door het leven gaan als GTA V. Het zou echter ook om een andere “Triple A Sequel” kunnen gaan, aangezien Rockstar met meerdere grote projecten bezig is. We hebben dit voorgelegd aan Rockstar en het bedrijf onthield zich van alle commentaar, dus voor nu moeten we het op een gerucht houden. Bron: insidegamer Hopelijk komt GTA eindelijk eens naar Europa qua stad.... En neen, niet in Holland Brussels ofzow zou wel tof zijn aangezien dat de grootste stad is van de benelux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.