Kai-ShockWave Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Jah dat is denk ik een hummer ja.. Dit kan je ook in het Geruchten Topic zetten Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Jah dat is denk ik een hummer ja..Dit kan je ook in het Geruchten Topic zetten ow oke zal ik doen Reageren
strandpop Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 hey allemaal,ik vraag me af of er hummer politieauto's in GTA IV zijn want ik keek ff naar de screenshots van GTA IV op deze site en daar zag ik deze screen:http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=2580 .. Voor zie je Niko in een normale politiewagen zitten en als je daar doorheen kijkt zie je een zwaailicht op een hummer.. echt gek maar wat denken jullie? Greetz, Thegtaman was al bekend dat er een soort van humerpolitie in zat, maar het is een grote wagen maar of het meteen een humer is. mischien is het hetzelfde als sanandreas met de FBI die hadde ook grote wagens. Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 hey allemaal,ik vraag me af of er hummer politieauto's in GTA IV zijn want ik keek ff naar de screenshots van GTA IV op deze site en daar zag ik deze screen:http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=2580 .. Voor zie je Niko in een normale politiewagen zitten en als je daar doorheen kijkt zie je een zwaailicht op een hummer.. echt gek maar wat denken jullie? Greetz, Thegtaman was al bekend dat er een soort van humerpolitie in zat, maar het is een grote wagen maar of het meteen een humer is. mischien is het hetzelfde als sanandreas met de FBI die hadde ook grote wagens. maar het lijkt sterk op een hummer Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik als grote hummer liefhebber vind dat ie er wel erg sterk op lijkt, ik ben er 90% van overtuigd dat het een hummer is (onder een andere naam) Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik als grote hummer liefhebber vind dat ie er wel erg sterk op lijkt, ik ben er 90% van overtuigd dat het een hummer is (onder een andere naam) Ik ben geen hummer van maar ik ben er ook 90% zeker van Reageren
WWW.outer Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 waarschijnlijk dan een Patriot?? Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 waarschijnlijk dan een Patriot?? miss hier is nog is de foto:http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=2580 en dan zie je voor Niko in een politiewagen en als je daar doorheen kijkt zie je een Hummer met zwaailich (denk geen patriot) maar miss Reageren
js007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 als je 3 uur speelt op singelplayer dat je 1% hebt game kings Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Maar dan is 300 speeluren. Dat is echt lang. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) als je 3 uur speelt op singelplayer dat je 1% hebt game kings Het kostte de testers van rockstar 56 uur om het spel uit spelen, dus lijkt me nogal overdreven. Die gasten bij gamekings kunnen sowieso niks, want als je ziet hoe ze spelen in die filmpjes van spellen die ze opnemen, blijkt wel dat ze niet kunnen gamen Bewerkt: 29 maart 2008 door b4rtsimps0n Reageren
Adren4Line Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 als je 3 uur speelt op singelplayer dat je 1% hebt game kings Het kostte de testers van rockstar 56 uur om het spel uit spelen, dus lijkt me nogal overdreven. Die gasten bij gamekings kunnen sowieso niks, want als je ziet hoe ze spelen in die filmpjes van spellen die ze opnemen, blijkt wel dat ze niet kunnen gamen Haha klopt dat valt mij ook altijd op Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 als je 3 uur speelt op singelplayer dat je 1% hebt game kings Het kostte de testers van rockstar 56 uur om het spel uit spelen, dus lijkt me nogal overdreven. Die gasten bij gamekings kunnen sowieso niks, want als je ziet hoe ze spelen in die filmpjes van spellen die ze opnemen, blijkt wel dat ze niet kunnen gamen dat maakt het juist leuk om naar te kijken, niet alles hoeft serieus te zijn... beter dan dat Gammo van vroeger Reageren
K.O. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Nieuw gerucht! Complete lijsten met Achievements voor de xbox360 versie van GTA IV: Klik en / of Klik (Bevat waarschijnlijk spoilers!) Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 als je 3 uur speelt op singelplayer dat je 1% hebt game kings Het kostte de testers van rockstar 56 uur om het spel uit spelen, dus lijkt me nogal overdreven. Die gasten bij gamekings kunnen sowieso niks, want als je ziet hoe ze spelen in die filmpjes van spellen die ze opnemen, blijkt wel dat ze niet kunnen gamen dat maakt het juist leuk om naar te kijken, niet alles hoeft serieus te zijn... beter dan dat Gammo van vroeger Ja maar als je mensen vertrouwd op hun mening van games, terwijl ze zelf er niks van bakken en er dus misscnien niet zo veel verstand van hebben lijkt me het hele programma onzinnig En dat blijkt maar weer nu ze hebben gezegd dat je over 1 procent 3 uur doet. Je kan in 3 uur makkelijk wel een paar missies doen, en uit ervaring van vorige gta's heb je dan al wel een paar procent hoor, voor die 3 uur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.