DdJDean Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ja maar als je mensen vertrouwd op hun mening van games, terwijl ze zelf er niks van bakken en er dus misscnien niet zo veel verstand van hebben lijkt me het hele programma onzinnig En dat blijkt maar weer nu ze hebben gezegd dat je over 1 procent 3 uur doet. Je kan in 3 uur makkelijk wel een paar missies doen, en uit ervaring van vorige gta's heb je dan al wel een paar procent hoor, voor die 3 uur. Hun hebben dat inderdaad gezegd, maar ze hadden dat van iemand gehoord toen ze daar in Londen waren om GTA IV te spelen. Ok, het was misschien beter om dat maar niet te zeggen voor de camera. En hoe weet jij nou of ze er niks van bakken, als ik ernaar kijk vind ik dat ze het helemaal niet slecht doen. En ze hebben er wel degelijk verstand van, dat hoor je meteen als je hoort hoe ze erover praten, welke woorden ze gebruiken enz. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 als je 3 uur speelt op singelplayer dat je 1% hebt game kings Het kostte de testers van rockstar 56 uur om het spel uit spelen, dus lijkt me nogal overdreven. Die gasten bij gamekings kunnen sowieso niks, want als je ziet hoe ze spelen in die filmpjes van spellen die ze opnemen, blijkt wel dat ze niet kunnen gamen dat maakt het juist leuk om naar te kijken, niet alles hoeft serieus te zijn... beter dan dat Gammo van vroeger Ja maar als je mensen vertrouwd op hun mening van games, terwijl ze zelf er niks van bakken en er dus misscnien niet zo veel verstand van hebben lijkt me het hele programma onzinnig En dat blijkt maar weer nu ze hebben gezegd dat je over 1 procent 3 uur doet. Je kan in 3 uur makkelijk wel een paar missies doen, en uit ervaring van vorige gta's heb je dan al wel een paar procent hoor, voor die 3 uur. Naar hun mening luister ik ook niet als ik een game wil kopen netzoals de PU.. , daar heb ik de OPM voor . En van die 1% is idd vaag, maar hun lopen sowieso achter op gta-gebied , dus daar hoef ik niet naar te luisteren. Die trip naar Rockstargames in london was wel weer lache Reageren
the max Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 het gerucht is dat GTA IV volgens de Amerikaanse OPM ook op de PlayStation 3 downloads krijgen. Of het hier dan zou gaan om dezelfde episodes als de Xbox 360-versie krijgt, of exclusieve content, is onduidelijk. Ook zou de PlayStation 3-versie PlayStation Home ondersteunen. Met een eigen Space, speciale Rockstar-kleding voor je Home-character en door Accomplishments geunlockte decoratie voor je appartement. Daarnaast zou je eigen replay's kunnen bekijken op je Home TV en met vrienden kunnen afspreken om co-op missies te starten. Link: http://www.psonly.nl/nieuws/14772/Krijgt_G...ondersteuning?/ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 het gerucht is dat GTA IV volgens de Amerikaanse OPM ook op de PlayStation 3 downloads krijgen. Of het hier dan zou gaan om dezelfde episodes als de Xbox 360-versie krijgt, of exclusieve content, is onduidelijk.Ook zou de PlayStation 3-versie PlayStation Home ondersteunen. Met een eigen Space, speciale Rockstar-kleding voor je Home-character en door Accomplishments geunlockte decoratie voor je appartement. Daarnaast zou je eigen replay's kunnen bekijken op je Home TV en met vrienden kunnen afspreken om co-op missies te starten. Link: http://www.psonly.nl/nieuws/14772/Krijgt_G...ondersteuning?/ Dat is de BOM! Lang Leve Playstation Home! Reageren
js007 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Maar dan is 300 speeluren. Dat is echt lang. het kan ook 5% zijn na 3 uur spelen maar het is een gerucht Reageren
studio dewolf Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dus minstens is meer dan 100 speeluren? Reageren
js007 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dus minstens is meer dan 100 speeluren? het is te zien hoe goed je het kan spelen anders zit je er zeker langer aan Reageren
the max Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) het gerucht is dat GTA IV volgens de Amerikaanse OPM ook op de PlayStation 3 downloads krijgen. Of het hier dan zou gaan om dezelfde episodes als de Xbox 360-versie krijgt, of exclusieve content, is onduidelijk.Ook zou de PlayStation 3-versie PlayStation Home ondersteunen. Met een eigen Space, speciale Rockstar-kleding voor je Home-character en door Accomplishments geunlockte decoratie voor je appartement. Daarnaast zou je eigen replay's kunnen bekijken op je Home TV en met vrienden kunnen afspreken om co-op missies te starten. Link: http://www.psonly.nl/nieuws/14772/Krijgt_G...ondersteuning?/ Dat is de BOM! Lang Leve Playstation Home! idd dus lang leve playstation home, voor dit soort dingen heb ik dus mijn ps3 gekocht PS : kai-shockwave, heb je een PS3 of ben je alleen een fan van de PS3? want ik zie je niet bij de PS3 account lijst staan Bewerkt: 30 maart 2008 door the max Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 het gerucht is dat GTA IV volgens de Amerikaanse OPM ook op de PlayStation 3 downloads krijgen. Of het hier dan zou gaan om dezelfde episodes als de Xbox 360-versie krijgt, of exclusieve content, is onduidelijk.Ook zou de PlayStation 3-versie PlayStation Home ondersteunen. Met een eigen Space, speciale Rockstar-kleding voor je Home-character en door Accomplishments geunlockte decoratie voor je appartement. Daarnaast zou je eigen replay's kunnen bekijken op je Home TV en met vrienden kunnen afspreken om co-op missies te starten. Link: http://www.psonly.nl/nieuws/14772/Krijgt_G...ondersteuning?/ Dat is de BOM! Lang Leve Playstation Home! Het lijkt mij het heel duidelijk dat het hier niet gaat om de zelfde episodes van de 360 versie. Voor 50 miljoen kan Microsoft echt wel totale exclusiviteit kopen hoor. Het is al lang bekend dat beide versies DLC krijgen, alleen de 360 meer met die 2 grote episodes. De kleinere DLC (misschien meer wapens/auto's etc) krijgen beide versies. Reageren
Jordy-W92 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 het gerucht is dat GTA IV volgens de Amerikaanse OPM ook op de PlayStation 3 downloads krijgen. Of het hier dan zou gaan om dezelfde episodes als de Xbox 360-versie krijgt, of exclusieve content, is onduidelijk.Ook zou de PlayStation 3-versie PlayStation Home ondersteunen. Met een eigen Space, speciale Rockstar-kleding voor je Home-character en door Accomplishments geunlockte decoratie voor je appartement. Daarnaast zou je eigen replay's kunnen bekijken op je Home TV en met vrienden kunnen afspreken om co-op missies te starten. Link: http://www.psonly.nl/nieuws/14772/Krijgt_G...ondersteuning?/ I luuuuuuuuuuuv' mah' Playstation 3! Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Er zou misschien weer een jaren 80 radio komen. Dat zou tof zijn,zo'n soort FLASHBACK FM. Ik kan niet wachten. Reageren
steintje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 water blijft liggen bron:screenshots topic pagina 13. 3e foto Reageren
Iscariah Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik weet niet zeker of het een feit is of een gerucht is, maar je kan masturberen in GTA IV! Lees het HIER. (Sorry, is Engelstalig. Ben even te lui om het te vertalen. Heb een drukke dag gehad.) Reageren
Tjerk Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Dat was vast een 1 april grap van die site... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.