Iscariah Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 Dat was vast een 1 april grap van die site... Zou best kunnen. Ik weet het niet, daarom post ik het ook niet bij feiten. Dat zien we wel na 29 April dan he... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 Ik weet niet zeker of het een feit is of een gerucht is, maar je kan masturberen in GTA IV! Lees het HIER. (Sorry, is Engelstalig. Ben even te lui om het te vertalen. Heb een drukke dag gehad.) wrm zou je gaan mastruberen in gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Ik weet niet zeker of het een feit is of een gerucht is, maar je kan masturberen in GTA IV! Lees het HIER. (Sorry, is Engelstalig. Ben even te lui om het te vertalen. Heb een drukke dag gehad.) wrm zou je gaan mastruberen in gta Tijdens het bekijken van polygone tieten in een privé showtje in de stripclub, daar is het heel toepasselijk. Het bericht meldde dat het un-detailed gebeurt, wat dus waarschijnlijk betekent dat je alleen de stripster ziet en Niko hoor je dan rukgeluiden op de achtergronden maken ofzo. Het viezerikje... Waarom niet? Je hebt er toch ook hoeren in die je kunt gebruiken? (buiten beeld) Bewerkt: 3 april 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Ik weet niet zeker of het een feit is of een gerucht is, maar je kan masturberen in GTA IV! Lees het HIER. (Sorry, is Engelstalig. Ben even te lui om het te vertalen. Heb een drukke dag gehad.) wrm zou je gaan mastruberen in gta Tijdens het bekijken van polygone tieten in een privé showtje in de stripclub, daar is het heel toepasselijk. Het bericht meldde dat het un-detailed gebeurt, wat dus waarschijnlijk betekent dat je alleen de stripster ziet en Niko hoor je dan rukgeluiden op de achtergronden maken ofzo. Het viezerikje... Waarom niet? Je hebt er toch ook hoeren in die je kunt gebruiken? (buiten beeld) mij lijkt het wel raar wrm zou R* zoveel risico gaan nemen en er dingen in stoppen waar ze weer problemen mee kunnen krijgen net zoals met GTA San andreas GTA IS THE BOMMMM _O_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar ik had op deze site gelezen dat als je op een motor gaat zitten dat er dan ineens een helm verscheind. Groeten, Thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Maar bij sommige film of foto zie ik Niko zonder helm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
louis vr Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 Van mijn buurjongen:Dat er geen vliegtuigen komen Dat is geen gerucht maar een feit. En waar is dat bewijs dan? Als je een demo speelt, betekent dat nog niet gelijk keiharde waarheid. Wie weet zijn er wel vliegtuigen alleen in die demo niet. Ik zeg trouwens niet dat er wel vliegtuigen komen, maar ik wijs je er alleen op dat dit geen feit is. Het is zo, er komen geen vliegtuigen! Daar ben ik zeker van! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
louis vr Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar ik had op deze site gelezen dat als je op een motor gaat zitten dat er dan ineens een helm verscheind.Groeten, Thegtaman dit wil ik nou ook wel weten. Want meestal heeft Niko een helm op als hij op een moto zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Larsman Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 De eerste vroegtijdige recensie van de game Grand Theft Auto IV is al verwijderd van het internet. De review van de game zou namelijk de nodige kritiek hebben gegeven op de Xbox 360-versie van de game. Zo zou de PS3-versie namelijk als 'seperieur' gezien worden door diens graphics. De Xbox 360 game zou er te 'cartoony' uitzien en de PS3-versie zou een stuk realistischer zijn. Daarnaast zou de game voor het Sony platform ook een split-screen feature met zich meebrengen, daar waar de andere editie deze niet bezit. De review is inmiddels van het internet gehaald vanwege veel flaming, maar kan alsnog hier bekeken worden. GTA IV verschijnt vanaf 29 april in de winkels. Bron: evilgamerz.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar ik had op deze site gelezen dat als je op een motor gaat zitten dat er dan ineens een helm verscheind.Groeten, Thegtaman dit wil ik nou ook wel weten. Want meestal heeft Niko een helm op als hij op een moto zit Op de meeste motoren zal Niko inderdaad automatisch een helm krijgen als je erop stapt. In sommige reviews is echter ook melding gemaakt, dat dit bij enkele "chopper" motor-modellen niet het geval is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Larsman Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 De websites Play.com, GAME en Gamestation geven aan dat het mogelijk lastig wordt om Grand Theft Auto IV op tijd te leveren. Dit komt omdat er simpelweg teveel orders zijn. De game komt 29 april uit, en de kans bestaat dus dat mensen die het spel online besteld hebben, iets langer moeten wachten voordat ze de jongste telg van Rockstar kunnen spelen. Dit geldt alleen voor de normale versie van de game, de limited edition is wel op voorraad. De gamers die hun pre-order op tijd hebben ingevuld of ingeleverd hoeven zich geen zorgen te maken, zo stellen de online retailers. GAME zegt hierover: Quote: "We cannot guarantee delivery on the day of release for orders placed on or after the 7th of April," ... "we are currently sold out of this item. All orders will be dispatched on a first come, first served basis." Van GTA IV wordt verwacht dat dit de hit qua verkopen gaat worden dit jaar. Er wordt zelfs voorspeld dat er in de eerste week maar liefst 6 miljoen exemplaren over de toonbank gaan. bron: PSonly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metiz Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2008 Het is bekend dat als je een brommer tegenkomt met een helm op het zadel dat je die helm zal kunnen gebruiken. In sommige gevallen ligt er geen helm op maar zal hij een helm uit zijn jas zak halen. In nog andere gevallen zal hij gewoon geen helm dragen. Peace Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Waarschijnelijk kotm de gta 4 bundel op 29 april in Europe/nederland. http://www.gamed.nl/view/39454 Bewerkt: 10 april 2008 door oostzaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamemcgeek Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Als je de nieuwe screenshot van de website ziet dan is het misschien wel mogelijk om iemand van het gebouw te duwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knak Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 ja maybe, zou wel vet zijn. En het lijkt er ook op dat je toch dingen ''mensen'' in je kofferbak kan vervoeren. (al is dit mischien alleen een missie) Toch vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.