Jump to content

Iets nieuws geprobeerd.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Design:

rc2uw9.png

rc23cv8.png

Ik heb even iets nieuws geprobeerd. Naar mijn mening is hij wel mooi, wat vinden jullie?

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Design:

rc2uw9.png

Ik heb even iets nieuws geprobeerd. Naar mijn mening is hij wel mooi, wat vinden jullie?

Ja, ik vind het ook wel zeer mooi.

Misschien is het wel nogal donker langs de zijkanten, de onderste LoW is ook maar voor de helft leesbaar.

Maar voor de rest vind ik het een zeer mooi design!

8/10!

Geplaatst:

Leukgemaakt, mara vind hem wat rommelig, veel renders in 1 klein plaatje ook is je naam niet ech tleuk gedaan, met dat vakje! Dat had je beter minder subtiel gedaan en dan was het wat mooier geweest! 7/10

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)
Leukgemaakt, mara vind hem wat rommelig, veel renders in 1 klein plaatje ook is je naam niet ech tleuk gedaan, met dat vakje! Dat had je beter minder subtiel gedaan en dan was het wat mooier geweest! 7/10

Rivel

Bedankt voor de rate, Rivel. Ik heb maar één render gebruikt, alleen is hij misschien een beetje té groot. Nog rates?:*D

Edit:

Ik heb snel even nog ana de minpunten gewerkt, sig te zien in de beginpost. ;)

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Nou op sommige punten vind ik hem nog wel wat zwarte puntjes hebben maar leuk is zij zeker. Vooral rond je tekst heb je leuk gedaan. Beetje alles de zelfde kleur en die gelukkig mooi is. Zachte c4d erin. Achteraf bedenk ik me ook dat het maar beter is dat de rest zwart is gebleven want zo valt je mooi ingepakte render meer op. Maar van dat zwarte kon je natuurlijk wel altijd wat meer doen.

Maar van mij mag je dit vaker doen.

8.5 :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...