PatrickW Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Helaas nog niet in de winkels beschikbaar. Reageren
Rivel Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Leuk gemaakt! ! 9.5/10 Geen minputen Rivel EDIT: Verkeerd gekeken! Je krijgt een 9.5 Bewerkt: 13 april 2007 door Rivel Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Geen minpuntenDe kubus ziet er inderdaad erg strak uit en ook het GTA IV-logo is er mooi in verwerkt, maar naar mijn mening zijn er toch nog wel wat dingetjes die anders zouden kunnen. Niet dat ik het zou kunnen in Photoshop, maar ik kan altijd mijn licht erover laten schijnen natuurlijk.Allereerst het Rockstar-logo: Het is mooi dat deze erop staat, alleen vind ik het niet erg goed passen bij de rest van de kubus. Het logo ziet er namelijk een beetje vaag uit en daarnaast mis ik de glans die op de rest van de kubus wel te zien is. Dan nog de kleurverdeling: Deze kubus is helemaal in elkaar gezet, maar ik vind de kubus mooier zoals die op dit moment in je avatar staat. Daarmee bedoel ik dus dat de puzzel niet is voltooid, maar dat de kleuren nog door elkaar zitten. Enige nadeel daaraan is dan weer dat het GTA IV-logo niet intact kan blijven, want de puzzel is immers onvoltooid. Het zou mooi zijn als je het punt van het Rockstar-logo zou kunnen verbeteren, want naar mijn idee is de kubus dan toch nog wat mooier. Het door elkaar gooien van de kleuren zou een positief effect kunnen hebben, maar zoals gezegd kan het ook negatief uitpakken door het dan incomplete GTA IV-logo. Al met al is het een mooi design en ik geef het dan ook een welverdiende 7.6. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Heel mooi gedaan! Wel vind ik het nogal een lege achtergrond... Ook vind ik dat geel met het IV logo op nogal straf geel, je ziet het IV logo bijna niet. Maar toch een welverdiende 8.5/10! Reageren
Woetsha Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Je kon beter allemaal donkere kleuren gebruiken zodat het logo gaat opvallen maar het is toch een 9/10 waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.