Jump to content

hoe een map installeren ?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

kan iemand mij zeggen of je in san andreas andere stadjes kunt installeren??

ik heb op een site: palm island gevonden

en hoe kun je die in je spel toevoegen???

thx

Geplaatst:

Meestal zit er bij een extra eiland(meestal mod genoemd) een readme bij die zegt hoe je het installeert, dat is meestal met de IMGtool. Het kan ook zijn dat je eerst de mapcleaner moet draaien, maar dat staat allemaal in die readme! Die zou içk nog eens nalezen hoe je hem instaleert! Is het een TC?

Rivel

Geplaatst:

ik heb er een readme bij maar dat is duits

hoe moet ik dat dan doen met img tool want op alle ander site's vind ik dat alleen maar van voertuigen

installeren.

Geplaatst:
ik heb er een readme bij maar dat is duits

hoe moet ik dat dan doen met img tool want op alle ander site's vind ik dat alleen maar van voertuigen

installeren.

Ik heb de mod even gedownload en de readme bekeken. Alleen, ik weet niet zeker of het wel de goede mod is die ik heb gedownload. Ik heb deze gedownload. Mocht je een andere hebben gedownload meld dat dan even. Ik ga in ieder geval nu eerst even uitleggen hoe je, de door mij gevonden mod, moet installeren.|

Als je de mod opent kom je 3 bestanden tegen. Een readme, een screenshot en de mod zelf, namelijk een mapje met de naam: 'LA'. In dat mapje bevinden zich 2 bestanden: 'LAw.IDE' en 'LAw.IPL'. Die bestanden vindt je ook weer terug in een gedeelte van je San Andreas Main Map. Wat je dus moet doen is de inhoud van je gedownloade mod naar de plek kopiëren waar de originele nestanden staan en dat is op de volgende plek: '..Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Maps.' Maak wel back-up’s van je bestanden, alvorens je ze gaat installeren. Succes, en als er vragen zijn hoor ik ze wel!

Geplaatst:

ah ja dat is de download.

die bestanden bestaan al op die naam moet ik die dan vervangen ??

alvast bedankt ;)

Geplaatst:
ah ja dat is de download.

die bestanden bestaan al op die naam moet ik die dan vervangen ??

alvast bedankt ;)

Die moet je vervangen inderdaad, anders blijven je originele bestanden staan en kun je de mod niet installeren. Denk er s.v.p. wel om dat je even back-up's maak van die bestanden die je gaat overschrijden. Mocht het fout gaan of krijg je spijt van deze mod dan kan je het altijd nog ongedaan maken. Veel plezier met je mod verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...