456923 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 hallo, ik heb een heel erg irritant probleem. mijn gta sa doet sinds binnenkort heel raar, namelijk: het hoofdpersonage waar je mee speelt (carl johnsson) bij mij loopt hij steeds automatisch naar links en ik kan ook niet naar rechts, dan gaat ie vooruit en dat is bij voertuigen ook zo wie kan mij helpen? ik ben ten einde raad!!! Reageren
Eros Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Als je hem op de PS2 hebt kan het misschien aan je controller liggen, en dan moet je eens met een andere controller proberen. Reageren
456923 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Als je hem op de PS2 hebt kan het misschien aan je controller liggen, en dan moet je eens met een andere controller proberen. ik speel het op de PC! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Problemen met de pijltjes toets? Of de muis? Check die eens of ga naar "Controls" in het pauze sherm (denk ik) IB Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 volgens mij zit dan het het knopje vast waarmee jij naar links gaat .. ( ik heb dit wel met de ps2 ) verder kan je het ook ff opnieuw loaden dat werkt ook nog wel .. derde kans: even spelen misschien is het daarna weer over. Vriendelijke groeten Groot-Duimpje Reageren
Mirrrr Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik heb dat probleem ook gehad met alle GTA's. Wat bij mij hielp is bij options en dan bij controls hem op clasic control te zetten. Als het goed is, is je probleem dan opgelost. Veel s6 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Heb je niet toevallig een joystick aangesloten? Dat is al verscheidene malen op het forum gebeurd, dat iemand een joystick had aangesloten en die ligt naar links? Dan zal CJ ook naar links gaan natuurlijk... Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Mmm, ik heb dit sinds kort ook met mijn Vice City en daar werkt tweemaal de Linker Ctrl+Shift indrukken prima, het toetsenbord wordt dan dacht ik weer op een andere taal gezet waardoor 'ie alles reset. Druk het wel 2 keer in, anders kan je nogal vreemde letters gaan typen in een textbestand. Natuurlijk wil het ook wel eens helpen hem opnieuw in te drukken, al ligt dat natuurlijk wel voor de hand ... Reageren
456923 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Heb je niet toevallig een joystick aangesloten? Dat is al verscheidene malen op het forum gebeurd, dat iemand een joystick had aangesloten en die ligt naar links? Dan zal CJ ook naar links gaan natuurlijk... Dutchy3010, je hebt gelijk, ik heb net zoiets als een joystick aangesloten, een stuurwiel!!! HEEL ERG BEDANKT!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.