Jump to content

kan CJ's huis niet binnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Na de eerste missie (big smoke) kan ik zonder probleme CJ's huis betreden en het spel bewaren, maar na de kapperszaak en de pizzatent en verdere missies lukt dit niet. Telkens als ik het huis binnen ga start mijn pc opnieuw op. Ik krijg geen foutmeldingen ofzo, en het spel opnieuw installeren heb ik al eens gedaan en maakte geen verschil, HELP!!

Geplaatst:
Na de eerste missie (big smoke) kan ik zonder probleme CJ's huis betreden en het spel bewaren, maar na de kapperszaak en de pizzatent en verdere missies lukt dit niet. Telkens als ik het huis binnen ga start mijn pc opnieuw op. Ik krijg geen foutmeldingen ofzo, en het spel opnieuw installeren heb ik al eens gedaan en maakte geen verschil, HELP!!

Probeer dan eens "eerlijk" of te "cheaten" en dan een ander huis kopen. Probeer daar dan te saven.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Probeer dan eens "eerlijk" of te "cheaten" en dan een ander huis kopen. Probeer daar dan te saven.

ik heb hetzelfde probleem. Alleen, ik ben pas begonnen (speel het spel voor de 1e keer).

Ik wou net bij mn vriendin binnen gaan (is het normaal dat je van bij het begin een liefje hebt en 350 dollar?)

en plots sloot SA af en kwam er een foutmelding dat er zich een fout had voor gedaan en dat SA moet worden afgesloten. Iemand die me kan helpen??

Geplaatst:

ik heb hetzelfde probleem. Alleen, ik ben pas begonnen (speel het spel voor de 1e keer).

Ik wou net bij mn vriendin binnen gaan (is het normaal dat je van bij het begin een liefje hebt en 350 dollar?)

en plots sloot SA af en kwam er een foutmelding dat er zich een fout had voor gedaan en dat SA moet worden afgesloten. Iemand die me kan helpen??

Het is niet normaal als je vanaf het begin al een vriendin hebt! Je eerste vriendin krijg je bij de missie Burning Desire. Heb je misschien een savegame gedownload? Misschien dat de savegame niet werkt. Of je hebt misschien mods installeerd. Hierdoor kan het spel ook raar gaan doen! Maar een vriendin in het begin klopt niet!

Geplaatst:

het kan ook dat hij de Hot coffee mod installeerd heeft lijkt me ofzo want daarin heb jij ook al gelijk Denise

Geplaatst:
het kan ook dat hij de Hot coffee mod installeerd heeft lijkt me ofzo want daarin heb jij ook al gelijk Denise

Khad me een beetje verkeerd uitgedrukt, ik kan enkel mn vriendin haar huis niet in en ook niet dansen in een disco.

jep, ik heb de hot coffee derop gezet. Kan het daarmee te maken hebben?

Zou ik dan mn backup van het oude bestand (main.scm) opnieuw moeten overschrijven?

Geplaatst:

tsja, kan niet naar binnen, dan kan het een fout zijn in de spel maar helaas moet ik melden

hier mogen wij niet babbelen over die "Hot Coffee" mod vanwege grote schandaal voor de Rockstar en take2 dat hun veeel problemen heb gebracht + schadevergoeding, vandaar dat wij hier niet meer erover mogen praten

wist jij dat: maker van hot Coffee bevindt op dit forum?

Geplaatst:
tsja, kan niet naar binnen, dan kan het een fout zijn in de spel maar helaas moet ik melden

hier mogen wij niet babbelen over die "Hot Coffee" mod vanwege grote schandaal voor de Rockstar en take2 dat hun veeel problemen heb gebracht + schadevergoeding, vandaar dat wij hier niet meer erover mogen praten

wist jij dat: maker van hot Coffee bevindt op dit forum?

haa, dat wist ik niet :puh:

dus ik kan het er gwn vantussen laten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...