Damos Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik ken nogal weinig sites om tut's te vinden dus vraagik het hier weet iemand waar je een tut kan vinden voor het bouwen van een stadion. Reageren
SWYV Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 met welke programma wil jij dan gebruiken? Reageren
DaBeast Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Veel leden vragen de laatste tijd naar specifieke tutorials, net zoals jij. Meestal zijn deze bijna niet tot niet te vinden op het internet. Wat je moet doen is een beetje de basis volgen, totdat je wat meer ingewikkeldere dingen kan maken. Want eens je een beetje meer ervaring hebt, gaat alles van een lijen dakje, wat in het begin in het tegendeel is. Het enige wat ik je nu nog zou kunnen geven is een paar basis tutorials. Basis polygon editen. Google zoeken: 3DS Max Basics. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Damos Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik ken de basis etc wel maar tuts zijn altijd handig dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.