michaelfivez Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Het geluid start tijdens cut scenes vroeger op waardoor, ik een deel mis. Bij andere dingen komt ie jusit te laat (waardoor ik het einde mis). Kan iemand helpen (op pc) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Misschien is >>DIT<< de goeie oplossing voor je. Lees het maar eerst, dat heb ik vroeger ook gehad. Het enige wat je moet doen is: Ga naar Start->Uitvoeren en typ dxdiag, ga naar het tablad Geluid en zet het op basisversnelling. Zoals hier: Probeer maar, lukt het niet kan je nog altijd hier komen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Misschien is >>DIT<< de goeie oplossing voor je.Lees het maar eerst, dat heb ik vroeger ook gehad. Het enige wat je moet doen is: Ga naar Start->Uitvoeren en typ dxdiag, ga naar het tablad Geluid en zet het op basisversnelling. Zoals hier: Probeer maar, lukt het niet kan je nog altijd hier komen. Ik heb niets geinstalleerd, het is gewoon vanzelf overgegeaan, was alleen bij toreno missies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.