BoDyLoTioN Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Ik heb in het hidden universe de straat gevonden met het huis waar je Denise uit red omdat het in de brand staat in de missie Burning Desire. Een paar afbeeldingen : Ik heb er nog meer alleen ik denk dat dit wel genoeg is voor nu. Maar nu even to the point: Was deze al bekent? Anders heb ik dus nu helemaal voor niets al die afbeeldingen upgeload Bewerkt: 13 april 2007 door BoDyLoTioN Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) KLIK! Als je door de ramen kijkt, zie je vermoedelijk de rest van het "interieur", de straat dus. Dat klopt dus niet, want ik ben net gaan kijken. De ramen zijn dichtgemaakt, en je kan op geen enkele manier naar buiten. Bewerkt: 13 april 2007 door Big Boss Reageren
JeGe Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 dit is geen nieuw hidden interior, namelijk ik was op youtube nieuwe secrets aan het zoeken en toen twam ik dit interior ook tegen. dus GEEN nieuw interior Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) dit is geen nieuw hidden interior, namelijk ik was op youtube nieuwe secrets aan het zoeken en toen twam ik dit interior ook tegen.dus GEEN nieuw interior Heb je toevallig een link? Niet dat ik je niet geloof maar sommige lijken nogal veel op elkaar, want ik dacht de eerste paar minuten zelfs dat ik in de wijk zat waat je Smoke en zijn vriendin moet redden omdat ze worden beschoten (weet even de missie niet meer) EDIT: Vergeten de coördinaten te melden.. Bewerkt: 13 april 2007 door BoDyLoTioN Reageren
spoeky Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Toch vind ik het wel goed gevonden! Ik heb het zelf nog nooit gevonden. Maarja volgens mij was dit dus al bekend. Maar toch goed gevonden! Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Wat zijn de coördinaten dan? Het plaatje is heel onduidelijk. misschien deze: X=2573,0000 Y=1238,0000 Z=49,6583 In ieder geval, ik zal er straks eens proberen te geraken, maar in welke hemel zit dat interieur? Trouwens, die missie waar je Sweet en zijn vriendin moet redden, heet Sweet's Girl. Bewerkt: 14 april 2007 door Big Boss Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Jah je hebt de juiste coordinaten Ik had nog nooit van dit interior gehoort daarom had ik het gepost. Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik vraag nogmaals, en dit keer met aandrang, in welke hemel bevindt zich dit interieur? Als ik probeer te teleporteren - zelfs met dat programma dat jij gebruikt - kom ik ergens boven Las Venturas uit en val ik dood op straat. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Oops excuse me :$ Ik was eerst naar Smoke's Crack Palace geteleporteerd en toen met jetpack erheen, ik heb niet echt verstand van de hemelen zelf. Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Oké, dan zit hij waarschijnlijk in Hemel C. Dat zullen we even checken. Edit: Hij zit niet in hemel C. Ik ben via Reeces Hair Studio hemel C binnengegaan en ben van daar uit naar die coördinaten geteleporteerd. Helaas geen succes. Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat dat zogenoemde interieur helemaal niet bestaat. Bewerkt: 14 april 2007 door Big Boss Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Zeg je dat ik lieg? Zoja; Lekker dan Maar ik was dus naar t crackplace van smoke geteleporteerd en vanuit daar north gegaan... EDIT: Is de bijlage voldoende bewijs? Ik heb speciaal een prog. gedownload om het op te nemen voor je (ik noem de naam niet omdat ik niet helemaal op de hoogte ben van de 'anti reclame maak regel'..) EDIT2: Ik krijg hem niet geupload, hij is maar 48kb dat zou toch moeten kunnen? het hele laad balkje is vol en dan toch staat hij niet upgeload. Bewerkt: 15 april 2007 door BoDyLoTioN Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Ik kan het interieur nergens vinden, maar die screens zorgen voor genoeg bewijs. Overigens, welke bijlage? Edit: Probeer 'ns via Rapidshare of zo te uploaden. Bewerkt: 15 april 2007 door Big Boss Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Stukken San Andreas in het Interiors universe worden doorgaans gebruikt als 'achtergrond' voor een interior waar je naar buiten kunt kijken. Zo ligt er rond het interieur van de Doherty Garage een stuk van San Fierro, en rond die van het Atrium een stuk van Los Santos. Het stuk Los Santos dat jij gevonden hebt bevat hoogstwaarschijnlijk ook ergens een interieur. De coördinaten die je opgeeft (X:2573 Y:-1238 en X:2505 Y:-1147) bevinden zich heel erg in de buurt van Big Smoke's Crack Palace, en ik vermoed dan ook dat het stuk Los Santos onderdeel maakt van dat interior. Ik kan me niet herinneren of je vanuit dat interior (of vanuit een cutscene in de laatste missie) naar buiten kunt kijken, maar dat lijkt me het waarschijnlijkst. Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 De coördinaten die je opgeeft (X:2573 Y:-1238 en X:2505 Y:-1147) bevinden zich heel erg in de buurt van Big Smoke's Crack Palace, en ik vermoed dan ook dat het stuk Los Santos onderdeel maakt van dat interior. Ik kan me niet herinneren of je vanuit dat interior (of vanuit een cutscene in de laatste missie) naar buiten kunt kijken, maar dat lijkt me het waarschijnlijkst. Ja, maar Lantyz, Big Smoke's Crack Palace ligt in Hemel C. Ik ben Hemel C binnengegaan via Reeces Hair Studio in Los Santos, dat ook in hemel C ligt, en ben van daar uit naar die coördinaten geteleporteerd. Geen enkel interieur te vinden, dus ik val keihard naar beneden. Hoe verklaar je dat? Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Ik teleporteerde rechtstreeks naar het gevonde interior vanaf het Safe house vlakbij Weel Arch Angel. EDIT: Filmpje: HIER En nee hij is niet edited of wat dan ook, het is toch niet zoon belangrijk filmpje en zal ook neit lang online staan.. EDIT *Again*: waarom doet dat verdomde filmpje het steeds niet... Bewerkt: 16 april 2007 door BoDyLoTioN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.