Jump to content

Crimeclub

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja dit spel ken ik wel , maar speel het niet meer. Je gaat veel te snel dood. Wel heb je mooie auto's in dat spel.

:tu:

Geplaatst:
geen plaats :cry: een vriend van me doet dat ook

Elke dag kicken ze leden. En dan is er weer plaats. DUs als je een ekertje vroeg uit je bed gaat is er plaats. :bier:

Geplaatst:
ja ik ken da ik wordt altijd vermoord ik had meer geld dan u

Als je al je geld op je bank zet vermoordne ze je niet zo snel want danheeft het geen nut want dan pakken ze geen geld van je af en bovendien krijg je 5% rente.

Geplaatst:

Ik ben het weer is aan het spelen. Ik ben net legendery godfather geworden geworden. En heb 5 mil. Wie weet is het leuk om samen een familie te maken met z,n allen.

Geplaatst:

Ik wil wel,maar dan moet ik eerst vermoord worden op Gangstars.

Omdat ik er nooit op zit,en omdat ik geen teveel account wil. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik vind het wel lauw xD :puh: ik speel het samen met me broertje :puh: heb net voor 100 miljoen aan kogels gekocht :schater: als iemand nu op me schiet is ie hartstikke dood xD ben nu net weer asssassin :puh: was vorige x killerking geweest was er fam oorlog ben toen gedood :duh: dat suckte wel maarjah :puh: maar me broertje is ook net weer L.Godfather,hij was ook gekilt :puh: maar hoe heet je of /heten jullie want mischien kende ik jullie dan gewoon :puh:

• 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...