kevin software Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 is het moelijk om een text commando te maaken om een voertuig te spawnen? Reageren
bramiesaus Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) yup, dat is mogelijk maar ik heb nou ff geen zin om dat in elkaar te bouwen het is best ingewikkeld om dat te doen je moet dus met create vehicle werken (vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay) (respawn_delay in ms) CreateVehicle(520, 34.23, -1230.23, 19.34, 273.234, 6, 4, 600); je moet de carid, de x, y, z coordinaten, de hoek, de kleuren en hoevaak hij respawnt als ie kapot is in je command verwerken. (de kleuren kan je random doen) dus het wordt een uber lange command en wrom zou je dat willen? gebruik als admin gewoon sobeit en tp een auto naar je toe maar als je zelf een beetje samp kan, dan kan je het zelf ook wel bedenken het duurt alleen verekkes lang suc6 ermee Bewerkt: 17 april 2007 door bramiesaus Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Beter praat je geen onzin, CreateVehicle (oftewel, dynamisch autos spawnen) werkt niet in 0.1b ,, Reageren
Krimson Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 bramiesaus zei: yup, dat is mogelijkmaar ik heb nou ff geen zin om dat in elkaar te bouwen het is best ingewikkeld om dat te doen je moet dus met create vehicle werken (vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay) (respawn_delay in ms) CreateVehicle(520, 34.23, -1230.23, 19.34, 273.234, 6, 4, 600); je moet de carid, de x, y, z coordinaten, de hoek, de kleuren en hoevaak hij respawnt als ie kapot is in je command verwerken. (de kleuren kan je random doen) dus het wordt een uber lange command en wrom zou je dat willen? gebruik als admin gewoon sobeit en tp een auto naar je toe maar als je zelf een beetje samp kan, dan kan je het zelf ook wel bedenken het duurt alleen verekkes lang suc6 ermee CreateVehicle werkt niet, en sobeit is voor noobs, pik. Mocht je dus ooit beslissen om ff een pijnlijke dood te sterven, wat veel forumgebruikers volgens mij wel fijn zullen vinden dan zeg ik: suc6 ermee Reageren
Puma Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Wat je wel zou kunnen proberen: Een command waarbij je een auto 'koopt' of 'laat spawnen'. Eigenlijk wordt je door dat command in een voertuig geteleport, maar dan heb je er 'toevallig' ook gescripted dat wanneer je in dat voertuig stapt je weer naar je oude coördinaten toespawnt.. Dat zou opzich wel kunnen, dan 'parkeer' je die auto's gewoon ergens 'onder de grond', waar niemand bij kan. Hoe je dit doet moet je niet aan mij vragen, maar misschien dat het wel zou kunnen werken. Reageren
bramiesaus Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 wat zijn we weer aardig krimson en addstaticvehicle werkt bij mij anders prima en ik ben ook niet de beste scripter, maar ik probeer mensen te helpen dus zijk me plz niet zo af Reageren
kevin software Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Puma zei: Wat je wel zou kunnen proberen:Een command waarbij je een auto 'koopt' of 'laat spawnen'. Eigenlijk wordt je door dat command in een voertuig geteleport, maar dan heb je er 'toevallig' ook gescripted dat wanneer je in dat voertuig stapt je weer naar je oude coördinaten toespawnt.. Dat zou opzich wel kunnen, dan 'parkeer' je die auto's gewoon ergens 'onder de grond', waar niemand bij kan. Hoe je dit doet moet je niet aan mij vragen, maar misschien dat het wel zou kunnen werken. hmm dat is een mogelijk heid maar weet iemand hoe dat moet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.