Jump to content

kleren in vcs trekt op niets

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vond dat bijna alle kleren van vcs op niets trokken,ofwel waren ze onafgewert ofwel geen leute aan,

ik vond maar 3 pkke schoon,het army suit,track suit en smart suit al de rest vond ik maar dom

geef je mening

Geplaatst:

Ja sommige zijn inderdaad wel 'lomp' te noemen. Zo vind ik de Leasure Suite té paars, en ziet de Hired Muscle eruit alsof het zo'n strak gaypakje is (excuses dat ik dit zo zeg). De Hood zou wel stoer zijn als die debiele bivakmuts er niet bij zou zitten. De Smuggler heeft een vloekende kleurencombo. De rest is wel OK :)

Geplaatst:

Ik vind dat het nog meevalt.

Ik vind de kleren in GTA Vice City veel lelijker!

Alleen het leisure suit, en misschien nog een andere vind ik lelijk! De rest vind ik niet mis.

Geplaatst:

Tsja, hier heeft iedereen zijn eigen mening over. Jullie moeten echter niet vergeten dat de mode in de jaren 80, en op een tropisch paradijs heel anders is dan in Nederland in 2007. Er zitten veel nette pakken bij, omdat Victor een heel empire building netwerk beheert. Je gaat immers niet in je zwembroek met een hemd naar je werk, in VCS geld precies hetzelfde. Ik ben het totaal oneens met je argument dat het onafgewerkt is, want er zitten wel degelijk veel soorten kleren bij, en de hoeveelheid is ook in orde. Klik hier eens voor alle outfits, en kijk eens hoe ze van elkaar verschillen. Er is wel degelijk over nagedacht en er is ook zeker werk in gestoken.

Geplaatst:

Ik vond de kleren wel goed van Vcs.

Niet allemaal het zelfde en sommige waren gewoon mooi.

:bier:

Geplaatst:

Sommigen vind ik wel lelijk, maar de Repo vond ik wel vet. :puh:

Alleen ik vind toch dat er iets, mist, namelijk het HAWAII SHIRT!! :bier::dans:

Geplaatst:

Ja dat klopt. In LCS had je echt de meest vreemde outfits zoals een kippenkostuum en een geel jumpsuit uit kill bill.

Dan heb je in VCS bettere outfits.

Geplaatst:

Ja soms ook wel.

Maar winner en casuals en army kleren vond ik wel best mooi.

Ik trek me er ook niet veel van aan.Zolang ik maar kan spelen en knallen.

Maar dat army pak is wel handig.Je kan er het leger mee betreden :eten:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vindt dat de Kleuren gewoon te zijn...

zo heeft Victor een Knalblauw t-shirt bij Casuals en een Raar Veeeeeel te Paars hemd bij Leisure...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind de meeste pakkies juist wel vet! Ik kan steeds niet kiezen welke ik neem ^_^

Meestal draag ik de Pastel Suit..

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...