DenkaanHenk Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Je bent een cokedealer in GTA Vice City Stories , dan vind ik het wel zo netjes om in een Pastal Suit te lopen. Reageren
Ben007 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Er waren wel wat outfits bij die ik niet mooi vond,maar dat is ieder zijn smaak. Ik vind dat er voldoende variatie is Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Dat cuban outfit is wel cool! ja dat hawai shirt mis ik ook trash is vet en bij VC had ik meestal die standaard van het begin met blauwe of dat pak met die strepen erop ( donkergrijszwart pak met grijze strepen erop zeg maar ) Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ja, je hebt wel een ruime keuze tussen de kleren dan . Wel jammer dat je niet netals SA combinatie's kan maken Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ja, je hebt wel een ruime keuze tussen de kleren dan . Wel jammer dat je niet netals SA combinatie's kan maken lol tis geen The Sims he Reageren
Chaosghost Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 De vetste kleren heb je eigelijk pas als je multyplayer gaat doen. Maar als het over de single gaat: Jammer dat ze het niet op de SA style hebben gehouden. Dan had je ruime keus om er iets moois van te maken. Wat er is: Pastel suit en Hood Reageren
M4X Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 De vetste kleren heb je eigelijk pas als je multyplayer gaat doen.Maar als het over de single gaat: Jammer dat ze het niet op de SA style hebben gehouden. Dan had je ruime keus om er iets moois van te maken. Wat er is: Pastel suit en Hood Ze hebben niet de SA style gehouden omdat de sfeer in SA heel anders is. SA is veel meer 'gangster' dan VCS, en daarom is de kleding ook heel anders. Ook heb je veel meer kleren in SA omdat je ze daar allemaal zelf kan kopen. Daardoor kan je kleren kopen die jij leuk vind, en bij VCS moet je het doen met wat er is. Overigens zijn er naast de jaren '80 kleding ook wel een paar gangster outfits, die me een beetje aan SA doen denken. De hood en de Pastel Suite die je net noemde zijn een voorbeelden daarvan. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 allemaal dat extra kon de psp denk ik niet aan ofzo dus hebben ze die extratjes maar eruit gelaten want dat geeft niet echt een minpunt aan de game en ze hebben het extra niet toegevoegd voor ps2 versie anders zou psp en ps2 versie te veel verschillen denk ik zelf ik vind leger kleren wel tof en trash is ook wel ruig maar als je wat verder gaat spelen en al echt zon cokemafiabaas word en dus helemaal in die business zit vind ik een pak wel ruig maar die oranje etc vind ik niet echt wat aan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.