Jump to content

Knallen

Politiehelikopter

Recommended Posts

Geplaatst:

Pas geleden was ik daar bij de Loco Low Co om een Lowrider te tunen, en af en toe hoor je ineens een knal, dan ga je kijken wat het is en dan rijden de auto's nog gewoon, en die knallen, ik weet maar niet waar ze vandaan komen. En als je ineens ergens geschiet hoor en je ziet niets? wat is dat?

Geplaatst:

Wat voor knallen bedoel je? Geweerschoten, ontploffingen of iets anders? Als het geweerschoten zijn, is het gewoon iets wat vaker voorkomt in de Ghetto's van Los Santos. Dit een een geprogrammeerd geluid van de AK47 of M4 wat soms uit het niets te horen is, om het zogenaamde 'Ghetto-effect' te verhogen. Dit hoort gewoon bij het spel en is dus puur toeval als dat in jouw geval bij Loco Low Co. gebeurt ;)

Geplaatst:

nou het zijn ontploffingen, en die hoor je in de verte. dan schrik je ineens heel erg. lijkt of het uit de schoorstenen komt want die roken, of is dat gewoon standaard? het zijn dus ontploffingen die ik hoor!!

Geplaatst:

Misschien moet je je disc eens nakijken want ik hoor echt niks(zowel op de PC als de XboX versie)! :?

Geplaatst:

Misschien is het om dat je de Riot cheat hebt ingevoerd? Of je zit bij de laatste missies van Back to LS missions?

Want dan komt er ook rook uit de gebouwen in LS, en zijn er ook veel auto's die ontploffen?

Geplaatst:

nou ik heb geen riot cheat ingevoerd, en de rook komt uit de schoorstenen maar die horen bij het industrieterrein, da's standaard denk ik, en ik ben bij de missie Cesar Vialpando als je nog niet eens bij Badlands ben, wat doet de riotcheat eigenlijk als ik vragn mag?

Geplaatst:

Ik weet wel wat die knallen zijn.

Ik heb ze soms vaak gehoord, het zijn de vliegtuigen die net geëxplodeerd zijn in de lucht.

Ik zie ze nooit maar hoor ze echt wel!

Die stomme dronke piloten kunnen echt voor geen meter vliegen. Heb ze echt vaak gehoord.

Geplaatst:
wat doet de riotcheat eigenlijk als ik vragn mag?

Riot is engels voor rellen. Het zorgt ervoor dat mensen gaan vechten enzo. Overal komt rook uit huizen, om de tien seconden onploft er wel ergens een auto, mensen lopen met gestolen goederen over straat, de politie treedt veel harder op, ...

SLA JE SPEL NOOIT OP ALS JE DE RIOT CHEAT HEBT GEBRUIKT! HIJ KAN NIET MEER AFGEZET WORDEN, EN SOMMIGE MISSIE KUNNEN NIET MEER BEHAALD WORDEN!

Geplaatst:

als je geweerschoten hoort, deze zitten standaart in de game verwerkt, hoor je ook wel is in mta bij bepaalde objecten.

als je een echte explorie hoort, zal dit wel een neergestort vliegtuig zijn

Geplaatst:

ik weet het wel heel zeker dat het neergestorte vliegtuigen zijn ..

soms zie je ze soms niet hoor je meer knallen tegelijk?

dan is het zeker wel een vliegtuig

ik kan eigenlijk niks anders bedenken waar een explosie vandaan komt dan .. :engel:

G-D :klap:

Geplaatst:

Het kan tog ook een knal uit de knalpijp zijn :clown: !

Dat heb je wel eens!! Bij zo'n oud krakkemikkige auto is dat soms wel zo!

En zo niet kunnen het Vliegtuig Ontploffingen zijn en/of gewoon schoten!!

-Greetz Wecked!! :clown::clown:

Geplaatst:

Bij welke missie ben je?.Want als je net de missie Riot hebt gedaan en je hebt End Of The Line nog niet gedaan heb je dat altijd.Zo niet dan zal het wel zijn wat Marty-Ceha zei ;)

Geplaatst:

ja ik ben bij die missie cesar vialpando nog voor de badlands, maar de laatste missie van sweet

Geplaatst:

Als je de missie The Green Sabre bedoelt want dat is de laatste missie van Sweet voor de Badlands

Dan heb je de mogelijkheid om hoods in te nemen en daar reageren de rivaliserende gangs niet echt vrolijk op

Maar die geluiden die je hoor dat zijn gewoon dingen die bij LS horen want in Badlands SF Desert en LV hoor je het niet meer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...