Jump to content

Wielrennen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik had eens een vraag, wie doet er hier op het forum aan wielrennen en bij welke club en categorie?

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik had eens een vraag, wie doet er hier op het forum aan wielrennen en bij welke club en categorie?

Ik doe aan wielrennen. Ik zit wel niet in een club, maar ik doe het maar voor de sport opzich, niet de compititie.

Als je vragen over de sport hebt kun je ze gerust vragen :Y!

Edit: Dit is je 5e post. Dus welkom op het forum! :dans:

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

ik doe het zelf ook ;) leuk dat je het ook doet, hoezo geen wedstrijden dan? dat vind ik juist het leukste.

Geplaatst:

Nou.Ik doe geen wielrennen maar wel heel vaak gewoon fietsen.Vanmiddag ga ik een fietstocht maken van ongeveer 10km 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zelf doe niet aan wielrennen maar me vader wel dus fiets ik wel eens mee heel de zuidendijk over en die loopt ongeveer door half Dordrecht

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

Ik doe niet aan wielrennen :gaap: Saai om naar te kijken :)

Mischien is het wel leuk om te doen , ik weet niet.

Maar ik doe niet aan wielrennen :)

Geplaatst:

Ik vind het ook wel saai om bijv. de tour de france het begin van de etappes te zien, de vlakke ritten dan in de bergen is het al leuker. maar het leukste is meestal de laatste 20/10 km.

Maar het zelf doen is natuurlijk het leukste, trainen is soms wel saai maar ja dat heb je in Zeeland met alleen maar polders en dijken :puh:.

Wedstrijden rijden is wel veel leuker.

Geplaatst:

Zo net klaar met mijn fietstocht!.Het was 13km in plaats van 10 en het was echt gezellig.Het was niet echt heuvelachtig.Gewoon vlak

Geplaatst:
Nou.Ik doe geen wielrennen maar wel heel vaak gewoon fietsen.Vanmiddag ga ik een fietstocht maken van ongeveer 10km 8)

10 KM, dat fiets ik dagelijks 8):schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...