Big Boss Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Het Warehouse (2) was hoogstwaarschijnlijk bedoeld voor een stealth missie. Dit heb ik ontdekt toen ik het Warehouse aan het onderzoeken was. Op sommige plekken op de trap, en op de gehele loopbrug op de eerste verdieping gaat het spel in de stealth mode (de blip op de radar wordt grijs en CJ begint zwaar te ademen). De stealth mode wordt normaal gezien alleen geactiveerd als je in een donkere hoek of in de schaduw staat. Ik ben ook nog aan het onderzoeken waar het Warehouse zou moeten hebben gestaan, aangezien het interieur ongebruikt is. Als iemand nog informatie heeft, mag hij/zij dat hier gerust melden. Reageren
kristof01 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Volgens mij wou R* dit interieur eerst gebruiken voor een missie waar gelslopen moest worden, maar dat deze later is afgeschaft ofzo Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik heb ergens gelezen dat ie waarschijnlijk daar bij waar je ook de missie Grey Imports moet doen zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.