Jump to content

gta lcs geheime wapens in missies


iamyourghost

Recommended Posts

gta lcs geheime wapens in missies

ik zelf ging lcs op nieuw spelen door

de cheats toen had ik ondekt bij de missie slacker

dat naast de bromer met de motor. op de stoel een man met molotov cocktails zit :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

gta lcs geheime wapens in missies

ik zelf ging lcs op nieuw spelen door

de cheats toen had ik ondekt bij de missie slacker

dat naast de bromer met de motor. op de stoel een man met molotov cocktails zit :klap:

Dit komt niet door de Cheats. Het is altijd, het is een zwerver die daar met een Molotovo Cocktail zit. In de missie 'Bringing The House Down' zie je er ook een. Het is dezelfde zwerver ped (Ped is een mannetje in een game) met ook een Molotovo Cocktail. Je ziet hem als Donald Love je belt en je hem ook ziet in de Cut-Scene, hij is dan in 'The Flop House'. Dit is een kleine verwijzing naar Grand Theft Auto III waarin er ook zwervers met Molotovo's zijn. Je vind ze in de oude metro/trein tunnel op Portland. In Liberty City Stories zijn ze er nog niet maar heb je wél deze kleine verwijzingen erna.

Geheim zijn deze Molotovo Cocktails niet, ze hebben ook vaste vindplaatsen. Bijvoorbeeld in het opgeblazen Doll's House.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...