Jump to content

Het bekende "Jumpen"


Groot-Duimpje

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

  1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

    • ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5


Recommended Posts

In Belgie gaat dat nog 60 jaar duren :D

Maar waarom heb je dat topic weer naar de top gepost?

Is echt dom,hij zatt nu te rusten :)

En ik ben het beu van .Djanick(z'n sig" wat willen we?JUmpstyle weg!")

En van Bleu Joshi ofow iets(die pst altijd in een topic dat Jumpen suckt!)

IK zal eens in me sig zetten Bleu Joshi suckt,dus beetje respect voor JUmpstyle,dan heb ik respect met die andere leden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    22

  • sevaboy

    16

  • Eros

    9

  • LBG

    9

Jumpen, het was geweldig. Ik deed het een jaar geleden al toen slechts een kleine groep mensen het kon of kende. Ik denk dat het het leukste was een half jaar geleden. Maar inmiddels is het commerciele crap geworden, wat natuurlijk te voorspellen was. Ook worden er geen supernummers meer gemaakt zoals vroeger (Punani, The Return). Dus helaas is jump niet meer wat het geweest is :-(

Ik ken het ook al bijna een jaar, en toen was het veel leuker als nu. Ik heb wel het gevoel dat het nu meer naar de jongere kinderen gaat. Een half jaar gelden was het nog leuk om te jumpen. Maar als ik nu op straat/winkels kinderen van 6 tot 8 jaar zie jumpen schaam ik me ervoor dat ik het ook heb gedaan.

>>> EERSTE POST SINDS MAANDEN :puh: >>> kwam toevallig hier toenk wat aant googelen was
De muziek vind ik leuk, maar voordat ik mee ga jumpen op een feestje moet ik wat alcohol ophebben.

@GTA killer

Nou dan moet je het wel kunnen hea anders word je vet hard uitgelachen :puh:

ik kan et en ik luister de muziek, and im proud of it ;)

Ik kan het ook wel hoor, en anders is iedereen het de volgende dag toch weer vergeten.

Ik heb trouwens al zeker een maand niet meer gejumpt en ik mis het helemaal niet ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn toch allemaal kleine kinderen die jumpen? Ik heb nog nooit een volwassene zien jumpen buiten Hilbrand Nawijn.

Dat is omdat je alleen maar kleine kindjes ziet Jumpen op YouTube, buiten een paar uitzonderingen dan.

Maar die kunnen allemaal nog niet in een club binnen en daar is het Jumpen begonnen, en wordt het nog steeds gedaan, daarom dat je het ook niet ziet. Het zijn die kleine kindjes die het zo commercieel maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha Nils jij moet echt clown worden ik lach me altijd plat, ik heb niks tegen Jumpen hoor alleen dat muziek is wel de enige wat ik niet mag niet mijn smaak maar Jumpen is wel gezond voor mensen want je beweegt je springt en doet allemaal dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn toch allemaal kleine kinderen die jumpen? Ik heb nog nooit een volwassene zien jumpen buiten Hilbrand Nawijn.

Dat is omdat je alleen maar kleine kindjes ziet Jumpen op YouTube, buiten een paar uitzonderingen dan.

Maar die kunnen allemaal nog niet in een club binnen en daar is het Jumpen begonnen, en wordt het nog steeds gedaan, daarom dat je het ook niet ziet. Het zijn die kleine kindjes die het zo commercieel maken.

Zijn jullie daar weer?Jumpen is onstaan van Party's,niet van clubs.Techno is begonnen in clubs.

Maar het is waar,dat alleen kleine kinderen op site's staan.Uitgezondert mij,ik ben gewoon abnormaal :clown:,maar ik denk dat het verwijdert is door Mitch.In Belgie zie je ze wel eens jumpen op straat,maar alleen kleine kinderen willen op Youtube met hun'ik ben de beste jumper'' imitatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...