Jump to content

Het bekende "Jumpen"

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

• ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zal t maar even op zn netst zeggen :engel: ik vind t een ongelooflijke takke herrie!!

dus: nee!

en om de kabouter dans op de straat te doen heb ik ook geen behoefte aan

Prachtig gezegd eend! De kabouterdans xD Ik vind het meer op een klompendans lijken. Maar zeg nou zelf, de muziek van een klompendans is toch wel beter dan die 'muziek' herrie :kots:[/font] van Jumpen ^^

Ik kan niet wachten totdat de vogeltjesdans weer 'in' is ^^

Mee eens.

Het is gewoon een moderne folksdans. kijk maar naar jumpen:Klikkie

Vergelijk dat eens met deze folksdans:

dat lijkt er tog veel op?

alleen de muziek is anders als je het mij vraagt

Bewerkt: door Da Phoenix
  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

22

• sevaboy

16

• Eros

9

• LBG

9

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind der geen zak aan, aan de "dans" niet en aan de muziek ook niet, echt onzin.

Maargoed, 't waait nog allemaal wel over dat soort dingen.

@ Da Phoenix: 'T is inderdaad 't zelfde ja :puh:

Bewerkt: door Juju
Geplaatst:

Jumpstyle liedjes vind ik ook niet leuk :bonk:

waarjah zoals ik al zei het jumpen zelf wel grappig

Geplaatst:

Jumpen is gewoon da bomb, vind ik dan tenminste.

Gisteren was er een supervet jumpfeest bij een disco in de buurt (De Sjmid in Reymerstok) met Jeckyll & Hyde en DJ Furax live on stage (jawel :*D ). Moet je eens raden waar ik dus was... 8)

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Hahahaha, ik ben het wel eens met Da Phoenix. Het is gewoon een klompendansje man, het slaat nergens op en ziet er dom uit. Bovendien zijn het bijna allemaal meelopers die jumpers, omdat een van hun vriendjes het leuk vind. Dus mijn antwoord is: Nee.

Geplaatst:
Bovendien zijn het bijna allemaal meelopers die jumpers, omdat een van hun vriendjes het leuk vind.

Dat is dus absoluut ongegrond, de meeste jumpers vinden het toch echt zelf ook leuk hoor, en doen het omdat ze het zelf willen. En bovendien, jij doet toch ook dingen die je vrienden doen enzo, je mag toch wel hetzelfde leuk vinden als iemand anders.

Geplaatst:
Bovendien zijn het bijna allemaal meelopers die jumpers, omdat een van hun vriendjes het leuk vind.

Dat is dus absoluut ongegrond, de meeste jumpers vinden het toch echt zelf ook leuk hoor, en doen het omdat ze het zelf willen. En bovendien, jij doet toch ook dingen die je vrienden doen enzo, je mag toch wel hetzelfde leuk vinden als iemand anders.

Precies Nuke[NL] je hebt gelijk .. ik vind het ook gewoon zelf leuk .. en het is leuker als je het ook zelf kan!

mensen die het niet kunnen vinden het ook minder leuk ^_^

Groot-Duimpje

Geplaatst:

Eigenlijk vind ik de muziek van de laatste tijd bagger, laat staan het dansen erbij. Eerst hardcore met hakken :? en nu jumpstyle met jumpen. De muziek klinkt in mijn oren bagger en dat dansen erbij dat lijkt me best wel geïnspireerd op de "plopdans" *...draai een keer in het rond stamp met je voeten op de grond....* Leuk als je het kan, maar zelf vind ik het grote onzin.

Je zit bijvoorbeeld in het zwembad, dan gaan ze jumpstyle draaien en dan zie je allerlei kindjes jumpen. :bonk: Kon er wel om lachen, vooral als ze uitglijden. :duh: Ook mis ik bij jumpstyle de emotie, in mijn oren is het alleen maar gedreun en dat dansen brengt ook geen gevoel naar buiten behalve 10 biertjes...

Niks voor mij, maar als je het leuk vindt moet je het zelf maar weten.

Geplaatst:

Opzich vind ik dat dansje wel grappig, en als je getrainde jumpers hebt ziet het er best knap uit, alhoewel het veel weg heeft van een lompe klompendans (:7). Alleen die zogenaamde 'muziek'? Nee, gadverdamme wat een verschrikkelijke takkeherrie. Het klinkt precies hetzelfde als wanneer je met een vork over een pan schraapt, alleen zit er dan nog enigszins ritme in.

Geplaatst:
Opzich vind ik dat dansje wel grappig, en als je getrainde jumpers hebt ziet het er best knap uit, alhoewel het veel weg heeft van een lompe klompendans (:7). Alleen die zogenaamde 'muziek'? Nee, gadverdamme wat een verschrikkelijke takkeherrie. Het klinkt precies hetzelfde als wanneer je met een vork over een pan schraapt, alleen zit er dan nog enigszins ritme in.

wel een beetje klompendans .. maar valt opzich wel mee met die draai enzo ..

er zitten paar verschillen in .. maarjah ieder ze eigen mening :bier:

G-D :cya:

Geplaatst:

Als je het echt goed kan vind ik het wel vet, zo zit er iemand bij mij op school die pagina groot met jumpen in het Eindhovens Dagblad stond en hij heeft dacht ik ook die wedstrijd toen gewonnen.. Check hier zijn site. Ik kan het nu zelf ookwel een beetje omdat ik het met een paar mensen in de klas moet doen voor punt :7 . Maarja, vind het opzich nu ookwel lachen dat ik het zelf kan.

Geplaatst:

Ik vind precies hetzelfde wat White Gold zegt.

Het foute eraan is, dat van die kleintjes het ook proberen :clown:

Verder doe ik het weleens, maar in de klas doe ik het niet, omdat daar zo´n arrogantert zit die zegt dat ik het weer niet kan, echt zo´n ùber refo :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...